á semmi bajom. Csak indokom nincs a felkelésre. Hétvégén pl simán ébresztő nélkül kelek 7-kor, nyáron ha tudom hogy ma kirándulunk akkor akár 5-kor is. olyankor már 5:30-kor a motoron ülök és száguldok a megbeszélt találkozó pontra.
Szerintem menj orvoshoz, Ő majd megmondja mi lehet ennek az oka nehogy az derüljön ki, hogy valami baj van mert lehet, hogy csak a vérnyomásod alacsony pl.
Erre két megoldás van:
1. forró víz, sűrűn Jar mosogatószerrel és sikálod, ez nem bántja a festést sem és a műanyagot sem
2. nem baszol ki magaddal és visszarakod a láncvédőt, amit direkt azért terveztek oda, hogy ne szopasd meg magad ilyenekkel. Azon at apró alkatrészen kár fennakadnod, ráülsz, úgysem látod.
A Gpz-re már én is nézegetem a motyókat, szoci gépekhez képest borsos, de nyilván sokkal tovább is bírja. Elsőként 2 értelmes gumi megy arra is, mert amik rajta vannak a képek alapján, az katasztrófa, kiszürkült, kikeményedett, kopott valamik.
Mondjuk a hátsót még lefüstölöm, az a biztos.
Tényleg tipp kéne. Mivel ritka mód utálom a láncvédő burkolatot. Mert bántja a szemem és kellőképpen túlfújom a lánckenő spray-t így egy jó részét lelkesen felcsapja a lánc a farokidom aljára meg a segédvázra. Ezt le kéne teljesen takarítanom idén télen de ode nem nagyon akarok még nagyobb dzsuvát okozó cuccal odadörrenteni. Értem ez alatt a petróleumot meg hasonlókat. No meg mivel ott van az első fényezetlen sima fekete műanyag idom is nem akarom brigóval sem megküldeni mert azért az nem barátja a műanyagnak. Van valami jó tippetek mivel lehetne nekimenni ? Féktisztító spay vagy valami egyéb cucc. Ami oldja ezt a teflontartalmú gecit és nem is kelle vele 2 hónapig szarakodnom?
Nem drága csak letojom a Nexiát :-D Az éve 3-4000-es futás mellett inkább álltában döglik meg. De most hogy végignyálaztam a Hondát. Hát nem rossz lánc 40 első hátsó lánckerék 15 (igaz ez már az elöl +1 hátul -1 méretű) Olajból nem szarakodunk vagy Eneost vagy Motul 5100 megy bele más semmi kép. A repsol tavaly zajos volt. Láncból sem szarakodunk 1-2.000 Ft-on megy a did. Bár az RK-val sem volt igazából különösebb bajom de akkor is. Légszűrőből sincs nagy választék az az egy fajta létezik hozzá amit rendszer hoz 10E-ért és még ott az abroncs. Az nem tudom mennyi lesz. Lehet hogy megtartom az elsőt mert azon a kopás még elenyésző és jön egy ugyan olyan hátra újban. Még nem tudom.
Ha lebontod éves szintre, akkor egy 100 ezres tavaszi szezon indító rendbe szedés nem olyan vészes. A Nexia-ba is jusson már egy kis olajcsere, pajti, jó az a gép, megérdemli. Thalia-ba 9 ezer az olaj és szűrő csere Aral/Mobil olajjal és MANN filterrel, Daewoo-ba se lehet drágább.
Hát elkezdtem alkatrészeket vadászni a malachoz. az ilyen kopó fogyó és szükséges dolgokat. Hát fáj ilyenkor a motorozás de tudom akinek van pénze majomra annak kell legyen banánra is. szívom a fogam de ez van (pedig csak lánc lánckerék olaj olajszűrő légszűrő + még kéne egy új hátsó abroncs vagy inkább egy pár) de abroncs nélkül is 80E felett járok már. Mindegy ez van
Én ha korán fekszem akkor is nehezen kelek. sőt hetek óta egyre nehezebben. Régebben első csörgésre ébredtem most meg már 3 ébresztési idő van a telefonomban de szerintem lassan be kell írnom egy 4.-et is
1. forró víz, sűrűn Jar mosogatószerrel és sikálod, ez nem bántja a festést sem és a műanyagot sem
2. nem baszol ki magaddal és visszarakod a láncvédőt, amit direkt azért terveztek oda, hogy ne szopasd meg magad ilyenekkel. Azon at apró alkatrészen kár fennakadnod, ráülsz, úgysem látod.
Mondjuk a hátsót még lefüstölöm, az a biztos.
Akkor szar az ébredés ha csak 4-5 órát alszom, ilyenkor kell pár perc mite betölt a rendszer
Akkor könnyű korán kelni
Úgyis megdöglünk bazdmeg !!!!