nincs itt csalás, a homoksivatag közepén nincs sár eső után 3 nappal, és ez egy erdő széle
a jobb oldali lánc nagyon tuti dolog, 10x könnyebb olajozni a láncot
egy hátránya van ennek a fordított világnak hogy aki jobbkezes az szinte mindig balra dől, és emiatt a kipufogó könnyebben megsérülhet
Így van de hogy lehet egy enduró az erdőben ilyen tiszta. Itt valami csalás van. Amúgy nagyon gyönyörű a masina. Bár azt sosem értem meg hogy a KTM endurókon miért jobb oldalon van a lánc.
Annyira kibaszott ostoba vagy, hogy azt hiszed van bármi közöm Egerbaktához, de keressél ott, hajrá...Hol nem szarom én le a szenvedésed itt te kiöregedett barom. Azt sem tudod, hogy most miért is akartál belém kötni, csak a kapuzárási pánikodat akarod levezetni valahol...Takarodj már a tarka faszra, mit akarsz itt keménykedni?
Van aki mosogatja a motort és van aki nem...ezen kellett így kifeszülnöd?
És igen papíron már kész volt a terve annak hogyan lehetne egy Dinnyés 2-esbe beleapplikálni egy Cessna csillagmotorját. A durva az hogy a motor még mindig meg van valahol.
Különben annak is megvan a szépsége. Amikor a fillérbaszás találkozik egy szeretet igényes masinával. Aztán jön a mit hogyan kéne okosban megoldani úgy hogy a gányolás kategóriába azért még ne érjen bele az ember. Valahol becsülöm azokat az embereket akik ezen a vékony határmezsgyén képesek egyensúlyozni. Nagyon érdekes dolgok készülhetnek így. Szerencsére én így próbálhattam ki egy CBR blokkos gokart-ot. Meg Honda DIO blokkos hótolót. Meg még egy halom furcsaságot.
Nyilván csak akkor hozom el, ha nem egy 200 ezret futott romhalmaz. Ha köhög, meg felújítás előtti állapotban van, akkor szenvedjen vele valaki más. De ha használható akkor jöhet, egy szezont bírjon ki.
Micsoda egy ostoba szardarab vagy!
Asztalt csapkodva röhögök rajtad, te gyökér...mi most a bajod mégis? Az hogy beugatsz, aztán vergődsz? Önelégült vén hülye...
Látod ezért te frusztrált kis köcsög. Állitolag van diplomád fe valami hihetetlen sötét és fafejü vagy. Volt annyi kitartás meg szorgalom benned hogy egy gyenge diplomát összehozz, de emberileg egy rakás fos vagy. Ba csá baktai gyikocska,
a jobkezes endúrós többnyire bal oldalra dől
a jobb oldali lánc nagyon tuti dolog, 10x könnyebb olajozni a láncot
egy hátránya van ennek a fordított világnak hogy aki jobbkezes az szinte mindig balra dől, és emiatt a kipufogó könnyebben megsérülhet
Van aki mosogatja a motort és van aki nem...ezen kellett így kifeszülnöd?
Asztalt csapkodva röhögök rajtad, te gyökér...mi most a bajod mégis? Az hogy beugatsz, aztán vergődsz? Önelégült vén hülye...