Túl van ez lihegve. Pl Ausztriába pl nincs is 100-as. Ott az extra a 95-ös (Mondjuk megy is a gép tőle mint a veszett fene) a sima az 92-es Azt még sem pusztul meg télen az üzemanyag. (Amúgy kevesebbet is fogyaszt az Osztrák 95-ösből a malac. nem kevéssel)
Már csak azt volna jó tudni, hogy a kétütemű motor működésének megértéséhez mi szükség volt a polírkorongra, a forrasztópákára?
Ő biztos ma értette meg, hogy a két ütem a szívással kezdődik.
Merre jártatok ma ? Mert mintha hazafelé kora este te jöttetek velem szembe a 70-esen. CSak téptem mint a fene és csak a szemem sarkában láttam három motorost. Mintha a piros rettenet ott lett volna közöttük.
Ja csak a legjobb szakaszokon a 80-ál tizesével csoszogókat kellett kerülgetnem.
Leszarnám, hogy lassú tetvek, de legalábbhuzodjon félre és ne a felezővonalon bandázzanak.
Ja a vidi amit mondtam ! Pillangószelepek biztos vigyázzba állnak , a döntött kanyarba el nem veszi a gázt a szalagkorlát mellett az atyaúristenért sem ! Tök hangerő , mélyláda , hátradőlve ! Ez olyan nekem mint másnak a hímnusz ! Ha valaki tudja a zene címét megköszönném !
Ő biztos ma értette meg, hogy a két ütem a szívással kezdődik.
Minden európai benzines motort alapból 95 re lőnek be.
És szenzorok figyelik.
Leszarnám, hogy lassú tetvek, de legalábbhuzodjon félre és ne a felezővonalon bandázzanak.