Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyíregyháza
Az.
Be is gémberedek.
Osztrákban jól elhatároztam hogy no pálya.
És jött a hétfő reggel.
30 Km full dugó folyamatos útfelújítás és hirtelen ott találtam magam.
De hogy nem egy vezetéstechnikai tréning motorra az tutifix.
Ja de amikor valahol fen a szerpentinen kell végigvergődnöd a hajtűkanyarokon taknyos úton, meredek lejtőn, és kétszeméllyel. Na akkor már néha a faszom kivolt.
Nameg az se lenne baj, ha a bénajanóra vigyázna a kipörgésgátló a pannónia ring négyes kanyarjában amikor idő előtt adok teligázt
Jó az utazó 130 volt m ikor enyhült az eső léptem feljebb 160-170-ig de ott már helyenként felfutott a vízre így visszavettem.
Mondjuk azt azért elismerem, hogy pl egy BMW S1000R-t (Sima R-t) mindenféle elektronikai lófasz ellenére is szívesen birtokolnék.
De én fiatalabb vagyok Haverom nagyapjának volt ladája amit elkötöttünk. Akkor hatalmas élmény volt

Értem, hogy jó egy rallyautó, de mi ugye utcai autózásról beszélgettünk, csak aztán valahogy elterelődött a dolog versenycélra épített ladára.
Az valami rohadt unalmas.
Autópályán egy félllábú makákó is elmotorozik bárhova stabil 130-on.
Na a balatonkerülést én is utálom. A Bálványosi részt azért szeretem mer titt van a szomszédban és meló után is ki tudok szaladni. Mondjuk Csesznekre jobb lenne de nyáron mire kiszenvedem magam a délipartról meg elérem Cseszneket már jöhetek is vissza. Itt csak meg csak ez van.
levi hidd el jöttem én is már szakadó esőben 100 Km-eket. mivel egyedül voltam volt időm egy technikát kifejleszteni. Olyankor mindig azt csinálom hogy felveszek egy stabil tempót és tolok egy apró oda vissza a kormányon. Nem nagyot csak épp hogy megbillenjen a motor. Akkor megérzem hogy úszik e a kerék vagy még fog. Én idehaza a Power 3-assal mndenféle segéd lószar nélkül stabilan tartottam normál esőben a 130-as utazót pályán. 10 km-enként kb vagy mikor változott az eső intenzítása így megmozgattam a motort hogy érezzem minden rendben van e. Én így el vagyok.
Ha kipróbálod nem mondasz ilyenneket hidd el.
Csak ne olyan mentőhelikopteres legyen.
Hanem olyan jó messze megy az élménymotorkázás és egyik pillanatban még hudekirály vagyok a másikban meg miafaszé fekszek békamód kiterülve a susnyásban...............mikor én nagyon király vagyok.
Na hát ezaz, főleg ha valami jó kis sportgumi van fenn esőben, ami "nagyon" tapad (szárazon)
Na az hogy 2x fizetted ki a jegyet a glocknerre, a te szégyened
Hy ! Ha már élményautó és Lada ! Jano 12 évesen csapattál már a Ladával ezért irigyellek , nekem csak jóval később adatott meg ! Annyi idősen mostam a nagyok Komárját hogy mehessek vele egy kört utána / 1978 / . Azért hidd el mint élményautó , egy VFTS jó pilótával kicsalná a mosolyodat , de lehet a sportszeletet is ! Mondom ezt úgy hogy a Nos + V8 combót is tudom milyen érzés ! Rallycross - ra is csak addig fogok kijárni , míg az utolsó Lada VFTS rajthoz áll . Ja és a többi nézőt elnézve nem vagyok ezzel egyedül !
Pont annyira vagyok tőle én is.
Az azért érdekes hogy 7 év alatt nem voltam a kőrösringnek nevezett csodán de 2x a glocneren már igen.
És a balaton kerülést is rühelltem.
De estem már kétszer is. igaz csak piciket. Az egyik még 125-ös robogóval a egy jobbos balosban szalad ki elém a kutya akkor megblokkolt a hátsó fék és körbefordultam. Aztán a hondával sikerült Törökbálinton igaz nagyon pici tempóval elcsúsznom mert úgy éreztem a szemem sarkában lévő nagyi lelép elém. Megfékeztem de a fehér aszfalton elment az eleje és már feküdtem is. Szerencsére ilyen lépés szerű tempóban menetem 20-al 30-al talán. Meg még ugye korábbról földúton meg mindenféle szaron robogóval estem keltem. De igen nagyot még nem zakóztam nem is tervezem. talán megúszom most már azért van mögöttem is egy olyan 30~40.000 Km. Volt pár igen necces szitum de szerencsére egyre ritkábban van ilyen.
Honnan tudod hogy mibe szólnak be a "3betűs szarok" ? Esőben összetenném a két kezem egy kipörgésgátlóért, nem nem a 3km esőre gondolok hanem amikor 300km-en keresztül ver az eső a bosnyákoknál a fehér aszfalton, én szenvedek a busz előzésével mert minden apró mozdulatra keresztbe megy a motor míg haverom az s1000r-rel teligázon gyorsít... ugyanitt az abs...
A leggyorsabb indián nekem is tetszett.
Majd felfogja. Szerencsére elég messze lakik tőlem, így engem nem akadályoz a haladásban, és talán nekem sem jön
Rock fű motor a címe
Jól gondolom hogy még nem nyaltad fel az aszfaltos sose?
Hogy Ő? Valamivel megellek 10percen belül ott liheg a garázsom előtt a megfelelő cájgal a kezében és segít! Aranylelkű örökifjú!
Az egy alapmű. mármint a leggyorsabb indián. a másik nem tudom melyik azt nem láttam.