Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Toyota corolla a 10 év körüli évjáratokból
Van 3is ismetettségi körben mind hibátlan
Ebből kettő sokat futott
Csak az a hiba hogy szinte lehetetlen jól karbantartott példányt találni.
Nem ez a legszebb kopáskép amit valaha láttam :)
Második garnitúra van fent K3 , a drótig koptattam , az utolsó pillanatig hibátlan volt . A drót megjelenése után is azt kapta mint előtte és tette a dolgát a Mecsekbe , és hazafele Pécsről ! Már betettem a tesóját csak ez most nem 190 , hanem 200-as ! A Busás barátomnak is K3 van fent , az is szokja a fizikát a Busa alatt ! ! Ha rajtam múlik semmi más nem lesz felrakva csak K3 . Előtte D 211 volt , szintén zenész ! A probléma szerintem az hogy mivel ezeknek az abroncsoknak megengedett az extrém alacsony nyomás ,/ akár 1,4 / így is használják / nem pont ilyen alacsonyan / közúton ! Parádés ilyenkor , én is szoktam ilyen csalafintaságot tenni a Bakonyban , kicsit leszisszen a gumiból , kettőt kattint a csillapítás , aztán rock & roll . csakhogy ilyenkor elkezdi falni a gumit !
A mester szavaival élve "a japánok alsó polcárol vett cuccokbol lett összerakva"
Mindent ki lehet dumálni, de nem pont erre gondoltam.
A garázsmesterünket kérdeztem meg aki pár száz autót felügyelt hogy melyik a jó típus. Egyedül a Toyotát javasolta, mert annak volt a legkevesebb az üzemeltetési költsége nagy minta alapján, és azokkal volt a legkevesebb gond. Honda mondjuk nem volt, de európai kocsikból volt felhozatal főleg.
Apropó, öreg 35 éves CB-men nincs E betű a lámpatestekben. Eddig senkit nem érdekelt, pedig hót gyári.
Most kötekedtek, felnyomtam egy öntapadós macskaszemet, amiben van E betű, elfogadták
Amúgy már vettem új búrát, kínai gyártmány, de már E betűvel kértem
Fogalmam sincs mi lenne a jó annak a guminak de nekem úgy tűnik mintha hiányozna belőle 0,1-0,2. Megkérdeznél egy szakit :D
2,2 körül jártam vele ha jól emlékszem. Ezt a gumit leszámítva ilyet nem tapasztaltam.
Az m7-el meg inkább 2barral járok. Hidegen.
Aztán melegszik amennyit :)
Az nem fura hogy a fos triumph belerakja a japán alkatrészeket, ami a ha az "eredeti" járműben van akkor egy örökös fasza darab de ha a triumph rakja bele a motorjába akkor egy szar. Mint pl a trafó meg a tökömtudja miket sorolt fel...
Te Janó, ebben nem volt kicsit kevés a nyomás ?
Szép jó estét kívánok az Uraknak, és a motoros hölgyeknek is ! Badacsonyban ma sütött a '76-os úton egymást érték a motorok !
"Használat és elvárás függvénye."
Aztán hajtják karbantartás nélkül évtizedekig, és meg vannak lepődve, ha szarrá megy , annyira hogy már nem is lehet vele mit kezdeni!
Ja csak azokban a motorokban óra szerint van annyi. A valós meg...inkább 150-160
Lehet hülyén írtam.
Használat és elvárás függvénye.
Asszem láttad mennyi idő alatt cseréltek egy hajtókar alsó csapágyat robogón?
Na szóval déljeletázsiában nem kapnak a szivükhöz az emberek ha valami elromlik és szerelni kell.
De nálunk ha valami nem megy el 20-évés az örökélet közt úgy hogy az olaj a nívótól egy milit csökkenne akkor már ki van kiáltva hogy szar.
Ha az ablakemeló kapcsolójában kilazul egy saru az szar.
Ázsiában meg a lényeg hogy olcsó legyen,ha már nem megy behánnyák egy kazalba és vesznek másikat.Vállrándítva.
Mint egy mobilt.Csak itthon van piedesztálra emelt szimbólumként kezelve egy jármű.
Amúgy halkan említeném meg a japok a régen megszerzett legendát élki fel mostanában.
Ha még nem tünt volna fel a rönó motoros nissanok és bmw dízeles toyoták korában.
Annyit még az MZ is elmegy egy fúrással
Nem mindegy hogy mennyi a karbantartás igénye.
Japánok hiába drágábbak, de összességében mégis olcsóbb a fenntartás.
Azért ez elárul valamit.
Ha szétgányolják akkor meg mindegyik szar.
Ezek már voltak! Ismèteltek mint Zsolti a pinásba!
Tudod hogy sosem tudom. Egyszerűen képtelen vagyok megjegyezni hogy miből való.
Sír a fene,racionalizálok.
Hova teszem ezt a sok lomot.
Meg különben is az P A R Í Z E L !
Legalább fogyózol azt könnyebben cseréled le a gummákat!
Aki új motort vesz ne sírjon.