Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Következő cicaharc.Gumit kell frissben cserélnem mert a rosso corsa nem birna 500-et se.

Szóval M7RR vagy Rosso3?
ohh de mennyi ilyen van, de addig nincs gond vele, amíg műszakilag nem problémás, de amikor a tényleg fost átengedik, na az gáz...
Az se bírná tovább a kiképzést.
ezzel,meg a macskaszemmel be is zárul a hozzáértés...
Nem E jelzéses dobozrendszer??? Az enyémen se az van, de ilyenen nem lovagolnak...
Bukógomba???
Fékkar???
Na nekem ezek új dolgok. Nálunk főképp a nem gyári kipufogóra és indexekre figyel a vizsgabiztos. Amúgy meg olyan dinka hozzá, hogy gyakorlatban nem vizsgáztatja, mert semmiről nem ér le a lába
a régieket addig lehetett használni hibamentesen amíg a testelekrtóda el nem fogyott
pl amit fater vett 78ban használt 10+ évig majd kidobta és kallódott a sufniban azt tettem a fűkaszába és fura mód azt nem nyírta ki x óra alatt, pedig a testelektróda kb fele volt mint újkorában
a képen szereplő gyerta is a szimóba volt "csinálva" mert olyan viccesen szar a mostani hogy nem ér semmit
ennek a párja a robogómba van 3 éve ugyanilyen alátétes módszerrrel és hibátlan
fért volna még rá pár tömítőalátét
Az, hogy átengedik, és hogy szabályos-e az két külön fogalom :)
Ngk gyertya régi-új
Lehet hogy így van nem kételkedek a tudásodban. én idén műszakiztattam a malacot. Direkt megkérdeztem hogy jó e így ahogy van vagy rakjam vissz az eredeti cuccokat.
Nálam a cserés kívülről is látható alkatrészek listája

- tükör (ez amúgy feltűnő)
- első fényszóró (forrása egy GSX600 vagy 650 tököm tudja melyik létező típus mindig keverem)
- Hátsó indexek
- Fékkarok
- Bukógomba
- Nem e jelzéses doboz tartó rendszer

ehhez képest pikk pakk átment kacagva.
Na jó, mára vége a mókának. Valamit dolgoznom is kellene.
Te lóbálod a biemdábjut..
tökmindegy, van az a fura jel, az minden japó terméken rajta van
amúgy egy tűzőgép
SV blokkot bele.
sajna a profit miatt mindenki india-kína-stb gyártat
emiatt le is fog térdelni minden ország
mivel itton nincs értékteremtés emiatt csak ott van pénz ahol kereskednek a termékkel
ami papíron faszán mutat mert elméletileg fasza ám az hogy a magyar esernyő lenne 12 ezer a kínai meg 800 ft, de a ki a magyar esernyőt gyártotta annak nincs munkabére vagy ha igen akkor valami geci nyugati fizeti fillérekben(aminek a java részét így-úgy támogatásként összeszed az államtól) aztán a végén nem hogy a 12 ezres ernyőt nem veszi meg de a 800 forintosra sem futja
Itt vagyok, figyelek.
Csak 20000-et megyek átlagban egy szezonban.
Nagyjából tényleg madmaxban.
Viszont idén kemény 800-at sikerült beleverni két kanyar alatt. Elsőnél rommátörtem, aztán összeraktam, másodiknál megkotlott a blokk. De van a motorban 160000km, úgyhogy várható volt. Most jön egy teljes felújítás. Minden csapágy csere, hónolás, új dugók, stb.
Hátha kibír majd újabb 30-40 ezret....
És?
Ki a faszt érdekel
"Mondjuk azért az sem normális hogy egy fékkar csere is TÜV engedélyes. Meg már a levegő vétel is. Ez sem egészen normális azért. "
CSak azért nem érted mert semmi idevágó ismereted nincsen.
Nem TÜV engedélyes. A mostani magyar szabályozással ellentétben, elég egy tanísítvány a cserélt alkatrészröl a zsebedben, hogy azt arra a motorra gyártották meg pár hivatkozási szám, hogy engedélyezve van. Ezért kerül annyiba egy "ABE" papirral rendelkezö fémhálos fékcsö, vagy fékkar, vagy bukógomba, plexi, mert ennek van eljárási költsége. Nem kell levizsgáztatni sem, nem kell átalakítási engedély sem. Csak mikor van 8-10 cuccról "ABE" a zsebedben, akkor megteheted hogy inkább a következö vizsgán kérsz róla egy jegyzökönyvet, és utána az okmányirodába annak alapján bevezetik a forgalmiba. Igen nyitott és józan rendszer, kizárva, hogy a sok sorstalan unatkozó barkácsoló kedve szerint módosítgasson egy bonyolult szabályozási rendszernek megfelelö minösített gyártzásból érkezö közlekedési ezközt. Ugyanis még a gyárban bonyolult összefüggések, és korábbi sok éves tapasztalatok alapján tervezik meg a terméket és a gyártását sok ember és rendszer felügyelete alatt, hogy biztonságos, és megbízható legyen, addig ezen tudás hiányával utólag belebarmolók csak a szerencse, és az esetleges túlméretezés miatt nem mindig viszik vásárra maguk, és más börét.

Amúgy mostani infóm szerint a magyar szabályozás ennél is szigorubb (elméletben). A vizsgát kamera rögziti, a központból bármikor felfüggeszthetik a müszaki vizsgát, ha pl arra utaló jelek vannak, hogy a jármü nem felel meg a közlekedési feltételeknek, vagyis nem eredeti alkatrészek vannak a jármüvön, legyen az kipu, fékkar, index, lámpa, lábtartó, tükör, fényforrás, kormánycsö, stb, Bármi ami nem gyári, az átalakítási engedéllyel kell hogy rendelkezzen, melynek pontos menete elöttem nem ismeretes, de sok jót nem hallottam róla.
Amin ezt a jelet látod az készült japánban, a többi nem
Nem.
Kórea.Most hogy testközelből látom a ceed-et.2008-as.Mint az új.Komolyan.
Ini szerintem motorok témában a termelés nem csak japánban nincs de olaszban sem Németben sem Angliában nincs már. talán az Amerikai hónaj száragtó csopik még kb amerikában készülnek.
Ahamm, mert az europai ipar többet fel tud mutatni

Értem én, hogy szar a japán, legyen szar. Csak akkor kezdjetek mutatni jobbat.
Ja várj, megvan. BMW
a japánok kb már mindent elbasztak gazdaságilag amit el lehetett
csak az ilyen fanatikusok tartják életben mint amilyen te is vagy, akik azt hiszik hogy a japán cucc mindenekfelett
közben japán termelésének java része nem is japánban történik