Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen. Nő vezet élvezet!
Na hát a te tempodnal meg tokmindegy mi van a motorban...
Tönkre vágsz mindent a tojás felnikkel ugye tudod. Írtad már régebben, hogy ráznak, a f@szért nem veszel felnit
Hát nekem ha barátnőm vezet akkor az nem összeegyeztethető a stresszmentességgel {os3
Bár mostanában szopok a melós kocsival
Minden hétvégén belemegy 5-600km ehhez azért a lelakott f astra nem az igazi, főleg úgy hogy 4 felniből 4 felni szerteszét van padkázva-kátyúzva és 90 felé már rezeg minden része
Ellenben megjártam a kiskőrös-győr távot 6 ezerből ami rekord fogyasztás
Jó lada rugatós nálam is csak akkor van mikor évente kb 1-szer eluralkodik rajtam a PMS (Parkolt Motor Szindróma) És kell valami amivel lehet kicsit küzdeni. Kocsival meg amúgy olyan vagyok mint az anyatetü. Amilyen gyorsan megyek motorral olyan lassan kocsival.
Ha autóba kényszerülök, jobb ha nejem vezet.
Persze.
Szerinted ezres spormtotor után nekem melyik autó ad élményt

Én már ebből az lada rugatós dologból kinőttem. Vigyen el A-ból B-be kényelmesen, biztonságosan, probléma és stresszmentesen.
Be kell kapcsolni a klímát és lemegy a pára...
Jó hát te persze ennek függvényében választasz autót. De ez van nincs ezzel baj.
én kocsiban vennék ilyet, ha egyszer lesz, mármint tele extrákkal, csak legyen benne páramentesítő is, ha belehelem
Így van nekem a kocsi csak arra kell hogy amikor már végleg befagy minden nyílás rajtam a motoron akkor legyen mivel melóba mennem. Ennyire kell nem többre. Tavaly de szerintem idén is kb 3000 Km-t tettem a kocsiba összesen. 1 év alatt. Ekkora futásteljesítményre nekem nem kell minőség. Induljon el meg lehessen vele állni és ne egyen 10 litert. Ennyi az igényem.
Más meg 60km-et ingázik...
Jano. Nekem szerencsére nem kell messzire mennem reggel a munkába. így ilyen gondjaim nincsenek. Vagy 10 Km-re megyek melózni és kb csukott szemmel is megmondom mikor merre kell mennem. Mert 8 éve járom szinte minden nap ezt az utat. Így nekem nem hiányzik. De mondom elfogadom a hasznosságát csak nekem nem hiányzik. Én nem mondom hogy mindenki ilyen cucc nélküli autót vegyen. De nekem nem kell. Ennyi. nem állítok többet.
Az a baj hogy keveritek a dolgokat
Van akinek pinát fogni kell a kocsi
Van akinek azért mert szeret élményautózni
Van aki kiránfil pecázik stb
És van a többség aki heti 5-6 nap elmegy vele a melóba
Na ennek a többségnek az számít hogy minél kevesebb üzemanyaggal és minél kevesebb fenntartási költséggel üzemeljen sok évig
De ez nem zárja ki a sok 3 betűst pl a követős tempomat kurva jó lenne a sok szuttyogáshoz
De én azt se bánnám hogy beleülök a kocsiba és hazavisz vagy ahová szeretnék menni

Ellenben pinát fogni csak hetes bmw kocsit vennék.... ebben az esetben semmi más nem számítana csak hogy beleüljön a kismuff.....
De attól még maradna az astra-corsa-stb melóba,menni.
A mókakocsit ne keverd ide.

Azt írtam, hogy jó az ESP amikor álmosan, fáradtan mész a kocsival, a hátad közepére nem kívánod a havat stb... Reflexeid a 4. kávé után se működnek már rendesen.

Itt nem a csapatásról van szó. Akkor én is kikapcsolom, és mehet a driftelés. De az szerintem egy évben 3x van amikor leesik a hó.
Igazi móka unokaöcsém E30 2.8 sor6osa volt, azt nem kellett benne mókolni semmit.
Nem az móka autó. Bent áll a szomszédban egész téle. Átcammogok beülök azt móka. Ha télen melóba jövök akkor vagy a nesiával (1,5 szedán) vagy a Fordal (Focus 1,8 tD) Azok közlekedésre vannak a zsiga meg projekt autó volt páran szálltunk bele és az amatőrben ment pár versenyt de keves voltunk nagyon így mókakocsi maradt.
Janó mondom igazad van. De pl a mai igazán modern kocsikon pl már nem tudod kikapcsolni sok esetben. Elhiteti veled az elektronika hogy ki van kapcsolva de egy amolyan vészüzemmód még fut. Engem zavar most még. idővel majd lehet nem fog. De mondom nem tagadom hogy ezek jó dolgok de nekem nem kellenek. Hogy hasonlattal érzékeltessem. Lehet hogy odahaz egy nagy szőrös mamusz hihetetlenül kellemes meleg érzést ad és minden szempontból előnyös én akkor is papucsot veszek mert én azt szeretem még ha abban fázik a lábam akkor is.

Ilyen vagyok.
Jóhogy nem eljutunk a B osztályos rallyautókig.
Igen, és Te azzal jársz melóba.
Hagyjál már a baromsággal...
Hát zsigája válogatja. Itt egy zsiguli úgy néz ki hogy zsugor motor. heggesztett difi. és rövid váltó. Ha mákom van havernál bent áll a tolókerekes az igazi móka és kacagás.
Amúgy meg vegyél olyan kocsit, motort amiben kikapcsolható az ESP. Nem tudom mit rinyáltok annyit.
érdekes, én kocsiban vevő lennék rá, de motoron nem
ment is= utaztam rajta vagy vezettem