Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet de az biztos hogy más a gondolkodásom mint a tiéd. De ebben nincs semmi. legalább nem mindenki Szürke Prius-al jár mert ha mind egyformák lennénk nem lennének színek nem lennének motorok meg egy halom olyan dolog amitől színesebb a világ. Jah meg nem lenn olyan sem akit legyökerezhetnél mert a másik is ugyan olyan lenne mint te.

Amúgy én elfogadom hogy ezek a dolgok jó dolgok. Erre tart a világ és egy idő után majd belekényszerülök ezekbe mert nem lesz más. De én még gyerek vagyok én még nem akarom a kezemből a kontrollt kiadni. Majd talán 5 vagy 10 év múlva. Akkor majd talán de most nem.
fu mennyi ladánk volt... vagy 5 biztos....
autóm nincs, motorom igen, és ha 40 motoron eddig nem ültem életemben vmilyen formában, akkor egyen sem ( ami ment is), ennyiben egyetértek,régimódi vagyok, nem kell automata szarok, nem kell ilyen gátló, olyan szuper bizbasz, dual , stb, semmi sem kell , csak egy motor , had vezessem, irányítsam én, dolgozzon velem együtt, hangolódjunk össze, nem kell rá 500 gomb meg ketyere, meg okos motor, stb, pont eleget látok a munkámban, szakmámban ezekből...
Aztán az kurva nagy móka zsigulit vezetni. Jah 12 évesen az volt.
Te lazán gyökér vagy...
Hopp kimaradt egy nem a második sorból a "már" és "én" szavak közül.
Nem semmit nem akarok bizonyítani. De annak ellenére hogy én is IT szakirányban tanultam annó. Nem bízom ezekben az elektronikus segédletekben. Nem szeretem. Úgy érzem olyanná teszik a vezetésem ahol már én irányítok. Én szeretek vezetni de a sok bigyó miatt úgy érzem lassan már én is csak egy utas vagyok akkor is ha a vezetőülésben ülök. Miért van az mikor az ember akar egyett úgy rendesen mókázni autóval akkor nem egy agyon elektronikázott számítógépbe ül be hanem beül egy rendes szervó ABS és minden nélküli dinnyés zsiguliba és játszik egy kört. Abban van élmény faktor ott küzdesz a géppel. Nekem ez hiányzik a modern autókból.
Barátnőmnek vagy egy 500 ezres fostalicskája, na az még 150 se megy, nemhogy átlagban 190-et
Ja nekem is volt, hogy 190-es átlagban döngettem a német autbahnon
és mit akarsz ezzel a hozzáállással bizonyítani?
PErsze nekem is van ilyen történetem, Opelt is 10 évesen vettem és még beleraktam 200-at, de most nem a fillérbaszó csótányságokról beszéltünk., mert ilyen alapin mindenki vegyen 20 éves Suzuki stiftet esetleg Fiat Pandát, dieselt természetesen, mert azoknál nincs olcsóbban üzemeltethető kocsi, de én mondjuk már keresek annyit, hogy ne kelljen szenvednem a csotrogányokkal, és legyen egy kényelmes megbízható, és némileg még jól menő autóm, ami bírja ha 150-el rákapcsolom a tempomatot, és esetleg még gyorsítani is tudok dinamikusan úgy hogy nem robban fel a motor.
Engem zavar, mert a körforgalomba végre kezdené befordítani a kilincset a haladási iránybe erre paraszt módon belefékez csak úgy nyekken a kocsi
De amúgy ja. Priusnál is elég diszkrétek a 3 betűsök, ABSt eddig csak szándékosan tudtam működésbe hozni, meg amikor egy huplin elemelkedik a kerék akkor esik néha pánikba.
Mondjuk a villanymotor miatt alapból is nagyon jól kezelhető a gyorsítás és lassítás akár jégen is.
Én nem bánom, főleg hogy nejem használja inkább az autót télen is.
Akkó az már nekem nem kell. Bocsi de nekem ne szóljon bele semmi a vezetésembe. Ott és akkor akarok belemenni az árokba ahol akarok.
Tesla egy kicsit ágyuval verébre eset.
Azzal lazán mehetsz akár Európai területi képviselőnek is.
50-100km-re bármelyik dodzsem megteszi.
Menet stabilizátor.
Nekem meg volt egy szomszédom aki látott....
Érted. Nekem 1 hónapos előre bejelentkezéssel a 3. szervíz 35ezer forintos himihumi átvizsgálással hajlandó volt némi könyörgés után belenézni az adatbázisukba, miután már én voltam a tulajdonos.
Mese habbal az a szöveg, hogy tulajjal közösen majd elmentek egy szervizbe, meg neked mint vevő kiadnak bármit. Kapcsolatokkal ismerősökkel biztosan, de azért nem ez az általános.
Akkó az mi az ? meeee nem tudom.
Nekem is ott a Ford. Fatertól örököltem meg. Van benne majd fél millió Km. Aztán meg füstölög is meg már rohad is. De egyenesen gurul és megáll. No meg a trélert is elbírja. Ma már nem is éri meg eladni mi is valami 400.000-ért vettük akkor kb 350.000 volt benne. Most talán adnának érte 200-at. Annyiért meg inkább marad. Megy amíg megy aztán majd beviszem a bontóba ha lejárt az ideje.
Az kérlek nem kipörgésgátló.
Jó de az ESP az a kipörgés gátló. Az még jöhet. De az ilyen sávtartó elektronika meg minden ilyen szar már nem hiányzik.
Nekem is van ilyen drága kerékpárom
Megeszi a rozsda...20 év után. Ja szerintem is szar.
Mert szűklátókörű vagy.
Nekem van a kocsiban ESP (igaz kikapcsolható). Jó dolog, amikor reggel mész félálomba a melóba, tiszta takony az út helyenként. Néha bekapcsol és teszi a dolgát. Engem nem zavar. Havas út kivételével ki se kapcsolom, mert elég későn avatkozik be, amikor már pont annyit mászik a segge, hogy azt még élvezem is.
Hát nem is tudom. Én autóban van egy sorozat amire nem vágyom. Tehát még az ABS-es kipörgés gátlós autók még jöhetnek de az ilyen kanyar stabilizáló meg mindenféle 3 betűs szarokkal teletűzdelt izék nem. De például egy Tesla erősen mozgatná a fantáziámat. De nem az asszisztensek tömkelege miatt hanem azért mert én autót tényleg csak úgy használok amire jó egy elektromos autó is. Naponta maximum 50-100 Km és igen ritkán 250 Km. Erre teljesen jó lenne egy villanyos kocsi is, és hát akkor azért Tesla mert az autónak is néz ki nem pedig görkorcsolyának.

Motorban is kb így vagyok. Az ABS még talán jöhet de a többire nem vágyom.