Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dehogynem,csak két szett kell.
És nem szeretnék párizsin élni egy hónapig,jo lenne néha egy vasi pecsenye.
Jah 50-ért egy szettet én is vennék, de lehet kettőt
Hát egy 190/55 + 120/70 szett enyibe kerül.
MIvan banánra már nem telik?
Metz M7RR vs K3 180/55+120/70 és 160/60+120/70-es méretben revolutiunmotornál XE.comon átváltva forintra mert náluk euro árak vannak.

Ha valahol van 50-ért M7RR 180/120-as arra rárepülnék.
gangbang?
kanbang
nankang?
Csak ismételni tudom.
VADONAT ÚJ. Tudod manimanaimani.

És SZART OLCSÓN.Majd lesz JÓ.

De a gumimatek nem jön ki.Revolutionmotornál mindkettő szett mérettől függetlenül 76e-től 80e-ig terjed.
Valamit valamiért. Tapadjon is, meg évekig fusson, nem nagyon fér meg együtt.
hogyne lenne vele probléma, ezzel az erővel a cigó ladák is rendben vannak, ha pont az nem végzi el a feladatát, akinek kellene... ami nem szabályos, az műszakilag problémás. tudom-tudom, persze nem, de azért láthatjuk a rendőrmotorost, akinek a "műszakilag nem problémás" gyártott bukócsöve felfeküdt, átfordult, meghalt... pedig "műszakilag nem" volt "problémás". én is használok Heed első-hátsó bukócső rendszert és tudom, hogy nem szabályos itthon... mondjuk velem levetették műszakin a hátsót.
Csak ismételni tudom önmagam, hogy nem szart kell venni.
Fura mód az enyémen se rozsdapötty, se kopásnyom nincs a teleszkópon.

Majd most kap új olajat, szimeringet, mert gyanítom, hogy a gyári van benne.
Igen.Ez spec nem a honda hanem a másik.Az olajjal műkszik.
A hondában nem tudom,kcsorgattam a kátrányos-büdöset majd rémülten visszatöltöttem az újat mert megláttam a rozsdapöttyöket rajta.
hiába................honda.birja.
Igaz arra előre lomoltam egy angel gt-t amin volt meg minta.
Motortól is függ.
Van egyáltalán olaj az első teleszkópodban Teszi a dolgát rendesen?
Engem nem ijesztett meg az m7. Eddig van benne asszem 4000km.
Igaz a CBR is kiszámítható karakter.

A TL már sokminden szivatott. Sportsmart, Pilot power volt, hogy olyankor is megcsúszott amikor nem vártam volna.
De régebbi évjáratú kopáshatáron lévő supercorsa SP is tudott érdekeseket produkálni.
természetesen nem engedhette volna át, de hát az, hogy kockáztatja a saját engedélyét, legyen az ő baja

a lámpatested gsr600
Mert néha a frászt hozza rám.Olyan hirtelen csuszkál.Eerős fékezésnél főleg egyenetlen aszfalton amikor ráterhel picit erősen az elejére csuszi-megtapad-csuszik-megtapad.
Mintha bakugrásokat csinálna ami vicces de nem egy vattaúj relatíve drága motoron.
Eddig bejött a Power-PR2 hátra combo.Az se ilyen hihetetlen kopással hogy 20e.12-13e-ret birt.És az csak elöl a powerrel ugrát.
A hondára olcsóság miatt vettem power.Az meg döntve is befosatott körforgalomban.De azt leszarom csak az idom ropog picit.

A lényeg hogy ne hozza rám a frászt és birjon egy szezont má ne kelljen nyár közepén gumizni.
Jó kis gumi. ez is a szokásos 50 ezer körüli áron megy (200/55-ös volt). Csak a tartóssággal vannak bajok
Mint egy radír. Legalább tapad? Meg mennyibe fáj egy ilyen fajtási guma?
De akkor miért nem power veszel?
Metzeler racetec rr k3 utcai használatkor. Furán mállott. Minden volt csak hosszú életű nem. Ehhez képest az m7 bakelitből lehet, vagy nem tudom. De sokkal tartósabb.
Arosso 2 élt 8000.-et. A power szerintem 9000,már kopik eléggé a szezonban.
Ha ez elmegy 9-et egy szezonban már örülök.
Ne prejudikálj.
de az Honda
Ha nekem elég az m7rr, akkor neked is
Sőt nálad elmegy szerintem 20 ezret is.

Sajátomon olyan 5-6000km futásteljesítmény jósolok neki.
M7RR