hogyne lenne vele probléma, ezzel az erővel a cigó ladák is rendben vannak, ha pont az nem végzi el a feladatát, akinek kellene... ami nem szabályos, az műszakilag problémás. tudom-tudom, persze nem, de azért láthatjuk a rendőrmotorost, akinek a "műszakilag nem problémás" gyártott bukócsöve felfeküdt, átfordult, meghalt... pedig "műszakilag nem" volt "problémás". én is használok Heed első-hátsó bukócső rendszert és tudom, hogy nem szabályos itthon... mondjuk velem levetették műszakin a hátsót.
Igen.Ez spec nem a honda hanem a másik.Az olajjal műkszik.
A hondában nem tudom,kcsorgattam a kátrányos-büdöset majd rémülten visszatöltöttem az újat mert megláttam a rozsdapöttyöket rajta.
hiába................honda.birja.
Igaz arra előre lomoltam egy angel gt-t amin volt meg minta.
Motortól is függ.
Van egyáltalán olaj az első teleszkópodban Teszi a dolgát rendesen?
Engem nem ijesztett meg az m7. Eddig van benne asszem 4000km.
Igaz a CBR is kiszámítható karakter.
A TL már sokminden szivatott. Sportsmart, Pilot power volt, hogy olyankor is megcsúszott amikor nem vártam volna.
De régebbi évjáratú kopáshatáron lévő supercorsa SP is tudott érdekeseket produkálni.
Mert néha a frászt hozza rám.Olyan hirtelen csuszkál.Eerős fékezésnél főleg egyenetlen aszfalton amikor ráterhel picit erősen az elejére csuszi-megtapad-csuszik-megtapad.
Mintha bakugrásokat csinálna ami vicces de nem egy vattaúj relatíve drága motoron.
Eddig bejött a Power-PR2 hátra combo.Az se ilyen hihetetlen kopással hogy 20e.12-13e-ret birt.És az csak elöl a powerrel ugrát.
A hondára olcsóság miatt vettem power.Az meg döntve is befosatott körforgalomban.De azt leszarom csak az idom ropog picit.
A lényeg hogy ne hozza rám a frászt és birjon egy szezont má ne kelljen nyár közepén gumizni.
Metzeler racetec rr k3 utcai használatkor. Furán mállott. Minden volt csak hosszú életű nem. Ehhez képest az m7 bakelitből lehet, vagy nem tudom. De sokkal tartósabb.
És nem szeretnék párizsin élni egy hónapig,jo lenne néha egy vasi pecsenye.