Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2013as generációjú mazda 3 a varázsszó, 1,5 skyactiv telepakolva plusz négy ember, klíma, Budapest-Rovinj normál tempóval 6 liter százon szívó sornégy, mi romlik el?
Peugeot Partner 1.9 D haszongépjáműben , 2005-ös ,1 gazdás szervízautóban 3hete volt ennyi km .Hegerfej , adagoló / nem Bosch van rajta / még nem volt levéve.
Ezt tudja !!! Indul -megy - megáll .
Azokat még könnyebben.
Meg a mesében.
Nem adnak ki semmit.
A régi meg már akkor sem ért annyit amikor megveszed, mert mind berhelt.
Annak aki elutasítja a japán autókat, annak valóban így van
Hát sok mindent feltételeztem, de ezt nem gondoltam volna ! Akkor már nem érhet meglepetés ! Ezért kell inkább azt megnézni, hogy nem füstöl-e , illetve nem zörög-e a motor elindítva , pl.
A hastra simán jó volt,újonnan és most is.semmit nem kellett drágán költeni rá,és 100 e felett sem kell.max két tükör és némi karc a szűk garázs miatt.
De mi nem erről a gumiról beszélünk azért eg nem egy vagány kopáskép ahoz képest amiket írsz mennyire vagányul motorozol.
Új autó
Baszki, avval szopsz csak igazán ordas nagyot
Megveszed drágán -ok mégiscsak új
Szervizeled drágán- ok a gari ér ennyit
5évesen felét éri- ok hiszen sokáig nem akarod eladni
Ez volt 10-15 évvel ezelőttig
Most minden fenti pont megvan
plusz
Egy fos hulladék szar az összes amire 100 ezreket költesz elég sűrűn
Nincs olyan új kocsi ami elmenne 10év-200ezret sok százezres javítás nélkül
Kb 10 másodperc és a kívánságod szerinti szám van az órában
És az a vicc hogy ezt egy 50 ezres kütyü tudja
Lehet,és azon nem is látod,hogy felbontották és tekerték.
Mindent lehet.
Elektronikus digitális kilométer számlálót is vissza lehet tekerni ??!
Jah és egy email re a német márkakereskedés elküldte az összes adatlapot a km számmal és a cserélt alkatrészek listájával együtt.08-16 ig.
Meg vagy huzatva,újat csak a hülyék vesznek,kitolod és 30%ot esik az ára.
Abban meg mi az érdekes, legyen akkor hüvelygomba és Ini is jól érzi magát
Egyébként még 200ezerrel is láttam olyan autót mint az új, természetesen első tulajdonosánál.
Kereskedésekben meg állapothoz tekerik az órát, de ha az emberek láttak volna már tekerés nélküli autót életükben akkor tudnák hogy legalább 300van azokban az autókban amit 120ezerhez tekernek.
Mondjuk ez azon is látszik, hogy a szolgálati kocsink amit 8-an használunk abban is most van 100ezer és gyakorlatilag újnak hat, ha kitakarítjuk. Kereskedők praktikáját pedig még be sem vetettük.

Ezért fogok új autót venni. Használt piacon nagyon résen kell lenni, és utána járni hogy kifogj egy olyat ami nem céges v. taxi volt és nem tekerték pofátlanul.
És hiába vezetnek be bármit, mindig megvan a módszer a rendszer megkerülésére.
Koromgomba.
Ma jóvan, ez a Japán vs. kínai témafelvetés egész jól lekötötte a bandát.
Holnap miről szeretnétek vitatkozni?
A ceed-et 1 rohadt napig kerestük.
Délelőtt az AAA autónál ránézünk kettőre,egy dízel egy benzin.Mindketto 100-120e km közt.
Ár kb ugyanaz.de mindkettő harci sérülések,lepattant sárvédő ív festék,alatta rozsda.
Ebéd,majd Budakalász ott volt kettő.a 100e km úgy nézett ki mint az új,egy helyen 08-17 íg vezetett könyv.
Obd re radugott laptop sem dobott hibakodot.
Első fektarcsak kopasjelzo miből semmi nem kellett minden gyári.
Kár lett volna otthagyni.
Ez a,hiba
Munkatársam vett egyet, előtte kb 200passatot megnézett és mind fos volt. Vagyis az árukhoz képes mind drága volt
Corollát is megnézett jó sokat mire meglett a kiválasztott
Nekem ehhez nincs idegem....ő vagy 3 évig kereste a megfelelőt
Örvendek hogy nem csak én használom néha eddig az abroncsot
Aha,mivel a legenda úgy szól hogy elpusztíthatatlan a minimális sincs rakoltve.
Meg is látszik.
Volt,ez a kulcsszó.
Le vagytok maradva,mikor használt motorok mindenki a 2002-2004-2009 közti evjaratot veszi mert arra van pénz.Az már tíz éve volt.De sok víz folyt le azóta a Dunán.