Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha 4* meghúzzák akkor már lenne jogsija 😆
(meghajlós)
4x is meghúzták? 😅 Akkor az nem vizsgázni ment szimplán csak qrva 🤣
szopni kéne inkább megtanulni neki nem bukna annyiszor(gondolkodós) meg pénzébe se lenne.(dollárjeles) Szerintem szegény ahhoz is buta lehet, hogy ezt felfogja(kezeit széttáró)
Hát aki nyolcszor bukik kreszből, az gyakorlatilag fogyatékos szerintem, a kresz nem annyira nehéz, meg ezeken az online vizsgákon már stresszelni se kell annyira...
Forgalomba meg manapság egy-két bukás mindenkinek benne van, ebből élnek a rohadt oktatók, de ott is a 3-4 már elég gáz 🤔
lehet csak stresszes, ismerős lánya is ilyen volt, kecsemétem meghúzták vagy 4x mire sikerült neki, aztán azóta is balaesetmentesen közlekedik kecskeméten mert ott van albérletben

amúgy a gyermekem először azért húzták meg mert túl rámenősen vezetetett(szerintük) másodszor meg azért mert túl bizonytalan, mert lassíttott a tempón meg 110% ügyelt mindenre is
3. vizsga meg szinte hiba nélkül ment
nem lett volna egyszerűbb ha kér egy 20as zsebbe és átmegy elsőre????
amúgy a túlzott rámenősség az volt hogy városban 50pár méterre volt a kocsi és kiment elé, direkt amikor kalocsán voltunk megnéztük a helyszínt, jóval 50 méter felett volt, pesten ha megvárod aki 15 méterre van már kürtölnek hárman is mögötted
az autóvezetéshez......egyik ismerős (lánynak cimboranője) már másféléve járja a B t. 8szor bukott kreszből, ötször vezetésből, és egy forgalom szempontjából pár utcás kisvárosban kell már vezetnie, most pestre küldték már hogy ott vizsgáztassák vagy mi. Eddig 1,2 millioba van neki. És nem adja fel. Szerinted ha egyszer sikerül neki, milyen közlekedő válik belőle?
Akkor nem voltam érthető, de bennem a hiba.
Én csak rád hivatkozva, de csak hogy a téma folyamatos legyen, de nem a te hozzáállásodat véleményeztem.
én meg téged nem értelek(kezeit széttáró) Én pont ugyanazt írtam eddig amit te leírtál(kezeit széttáró) Márkaszervizben elmondták, hogy 4 óra munkadíjjal tudják ezt megcsinálni nekem az pont egy százas(kezeit széttáró) megkérdeztem, hogy ezt kötelező vagyok e náluk csináltatni befolyásolja e a garanciámat? Mondták, hogy nem.(kezeit széttáró) Így megköszöntem a lehetőséget és nem kértem a szolgáltatást amire időpontot egyébként vagy másfél hónapra tudtak volna adni 😅
Mint ahogy már lentebb is leírtam, hogy tudom, hogy egy autószalon a garanciális szervizből tartja fent a kócerájt aminek nincs kicsi költsége ezért a 4-5 szörös ár a munkára és 2-2,5 szörös ár az anyagra. Én meg eldöntöttem, hogy ezt nem kérem ennyiért 2 nap múlva meg lett csinálva ugyanez a meló 20 ezerért(kezeit széttáró) Semmi olyat nem írtam ami a te írásoddal ellentétes volna(kezeit széttáró) Úgy,hogy nem értem, hoy mint csodálkozol, mert semmi csodálatosat nem írtam csak azt amit te(kezeit széttáró)
Én mindig csodálkozom, amikor sokan megszakértik a szolgáltatók árait, pedig aztán kinek mi köze hozzá. Kell- vagy nem kell, ilyen egyszerű. Én pl. mindig csak egyen gondolkodom el, kell-e nekem annyiért. Az, hogy van-e rá annyim, az soha nem volt probléma, mert azért saccra mindig tudtam, hogy milyen nagyságrendben kapom majd az ajánlatot, illetve egynémely esetben mindenképpen kell az a valami. De az, hogy fejben elkezdek számolgatni, hogy mennyi lehet a vállalkozónak a rezsiköltség, mennyi lehet a humánerőforrásra költött pénz, mennyi lehet az alapanyag és végül is mennyit kereshet rajtam az szar-szemét tolvaj vállalkozó, ezen talán még soha nem gondolkodtam el.
Olyan már volt, hogy valaminek tudtam az árát (a beépítendő anyag beszerzési árát mondjuk) és felszaladt a szemöldököm önkéntelenül, de asszem itt mindig megállt a dolog. Igaz, amikor vállalkozó voltam, én is pont leszartam, hogy mit gondolnak rólam akár a kuncsaftok, akár a bárki.
furi, mert nekem a gyári betétek is lágyak voltak. Állandóan dzsuvás volt a kerék jött a reszelék mint hajból a korpa(kezeit széttáró)
pont azt írta a sanya, hogy a szuzukin 240 ezret futott tárcsa volt a klión meg 37 ezres. (kezeit széttáró) eljött már az az idő,hogy nem az örök időknek gyártanak. Nyílván így a szuzukik is ebben a szellemben készülnek már egy jó ideje(óranézegetős)
37 ezernél? Na az is elég durva(kezeit széttáró) nekem eddig egy autóba se kellett tárcsát cserélnem pedig mind1ikbe raktam 150-200-at (kezeit széttáró) ez az első ilyen autóm ami ilyen(kezeit széttáró) Bár ha jól sejtem már mind ilyen lehet(szemeit körbeforgató) Swittyünk volt kettő) szerintem normál használatba tönkretehetetlen autók voltak. Azokat még az örök életnek gyártották 😅
Aztán idővel rájöttek, hogy ilyen hibákat már nem lehet elkövetni 😅
így igaz, akkor nem fog :) a fék se :)
kb. így csinálhatják ahogy írod.(kezeit széttáró) Az nem életszerű, hogy úgy csinálják meg ahogy te mert akkor jogos volna 1 gumiharang cseréért a 100 as 😅
igaz nem olvasod amit írok, nyilván 20 ezerbe nem volt benne az anyag ez a munkadíj volt és tuti biztos olyan aprólékosan mint ini a sajátját nem csinálták. De ezért a műsorért a márkaszervizbe 4 órát számláztak volna bruttó 25400-ért(kezeit széttáró)
régen azért kibírt 2 betétet a tárcsa
opelen tizenezres(kb 10 éves) brembo tárcsa van nemrég lett beletéve új betét és bár már volt kicsike válla de nem vészes jóval több mint 100 ezret ment a tárcsával és ebben volt nem kevés román hegymenet futóval
Zsirozd be vastagon es nem fog. 🤔
😀 jogos
Majdnem minden mostani autónak 100 plusz valmennyi a féktárcsa élettartama. Kopik, de hogy ez miért van igy kitalálva passz. a betétnek kellene.....mint régen
haver nézegette a vitarákat az anyjának, 4-5 évesen 130-150 ezerrrel már többségének eldobós a tárcsája
úgy tűnik a suzuki nem hisz a kemény tárcsában
Épp minap valamiért nyúlkáltam a clio féktárcsájánál és már érezhető válla van 37000km-nél, meglepődtem, a swiftet gyári tárcsával adtuk el 240000km-el igaz azzal már testépítőversenyt nyerhetett volna váll kategóriában, de akkor is. 😆
teljesen életszerű
pont ezért nem adok el cigónak, és próbálok nem venni tőlük semmit, bár mostmár lassan nem nagyon lehet kikerülni őket
toyotához is csak cigótól tudtam venni gyorsulás szenzort, a használtpiac már többségében a kezükbe van
ez is egy indok amiért magamnak szerelek, ha magának szerel az ember akkor az meg van csinálva a tudás szintjéhez képest maximumra, és nem csak azt ami látszik
pl amikor használt motort vettem nagyjából az első ténykedésem a fékek teljes szétszedése, kitakarítása, ha kellett felújítás

amúgy ahogy nézegettem videókat a legtöbb kocsiból kijön a féltengely, nem kell szétbombázni fél futóművet, és ha van ilyen szétnyíló levegős harang széthúzód 1 perc alatt ráteszed az újat nem kell szétszedni
mondjuk az más kérdés hogy a poros zsírt kiszedi-e a szerelő, gondolom nem fogják teljesen szétszedni kimosni, max ráfúj fél doboz féktisztítót aztán ami kijön az kint lesz a többi meg le van szarva, közúton amúgy se lesz a szakadt gumiharang alatt homokbánya
Azt nem írtam, hogy hihetetlen, csak azt - bár a megfogalmazásban a nem értemet írtam - hogy a faxom ki van már ezzel.