Nem érted.....de mindegy. Tudok tükörből tolatni....jobban mint némelyik mixeres......csak az utolsó bő félméter nem látszik, mert keskenyedik a hátsókerék után az autó, nincs hátulja a tükörben.
A hátrafordulás meg az oktatott és a gyarló sofőrők betanult szokása, mert nem csak tükörből tolatni tudó emberek vezetnek bármilyen autót....Itt freelaccal a vezetéstámogató rendszerek hasznosságáról polemizáltunk, arra egy kiragadott példa volt a radar vagy kamera, ami egyesek szerint feleslges, szerintem meg nem, mert rengeteg SUV közlekedik, amit másképp kell kezelni tolatáskor mint egy kombit pl.
Igen, csak azóta sokkal nagyobb lett a forgalom, arról nem beszélve hogy iskolába ovodába akkora autóforgalommal viszik a gyerekeket mint egy fővárosi csúcsforgalomban lenne az ember, ebből kifolyólag sokkal nagyobb lett a veszélyforrás is. És ezenkívül az autós társadalom ahhoz képest hogy megsokszorozódott, sokkal több let a béna sofőr is, amit azzal kompenzálnak hogy nagy terjedelmes autót vesznek mert az biztonságosabb. Igaz parkolni nem tud vele, és egy része el se hagyja alakott terület vége táblát, de az nem számit.
Szóval az a lényeg, a kérdés összetettebb és globálisan kell nézni a kialakult helyzetet.
Az meg hogy régen is voltak nagy terjedelmű autók, abból se lehetett teljesértékűen hátralátni, így néha át is mentek néhány dolgon, néha élőlényeken. De a nagyszámok miatt ez az esemény is sokszorozódna, így ha tudnak ellene tenni az csak jó mindkét félnek. Ha átmennek a négyéves Piroskán mert az anyja a telefonon csetelget és baszik ránézni (ez a probléma se volt régen - figyelmetlenség ekkora mértékben) hiába sápitozik utólag az anyja hogy mi a faszért nem tudsz vezetni, akit szintén nyakon kéne baszni mert ő meg nem figyel a kölkére.....
Azt írtad, hogy a suv-ok nagy része alkalmatlan a hátranézős tolatásra. Erre írtam, hogy régen is voltak ilyen járművek, pl. nekem is.
Csak éppen degenerálódik az emberiség.
Az autó hátuljánál húzol egy csíkot , a tükör széiére a metszésponthoz egy szigszalag darabot , és mindíg tudod hol a vége ! A mixer és a pumpa is alkalmatlan a hátrafordulásos tolatásra !
nincs olyan tudásom amiért nagy pénzt lehetne kérni
én már a nyugdíjra hajtok..
amúgy a mostani 4x4 teljesen jó csak ki kellene baszni a büdös dízel motort és egy villanyt betenni a helyére, váltó difik maradhatnának
alján tuti elférne annyi akku hogy menjen 100 km távot
Add el a halat amit fogsz😀
Ráadásul meg mindig azzal vagy hogy piti pézé dolgozgatsz aztán csodálkozol hogy nincs teslád. Terepes, hogy a csatornaparton jo legyen
Én elgondolkodom évek óta😀
Plug in kéne, lehet ha kis szerencsém van lesz is, de full villany nem. Amugy rábasztál, mert pont a villanyok vannak teleszórva minden faszsággal 🤣
sosem zengetem ódákat a villanyos kocsiról
én mindig csak azt írom hogy a hatótáv para egy faszság, és aki naponta 50km vagy felette ingázik és otthon tudja tölteni annak azért érdemes a villanyon elgondolkodni
Hát ilyen ez..bezzeg a villany autó mellett ódákat zengesz, hasonló tapasztalat mellett :))))
Én sok kényelmi extrát kipróbáltam, és akik szintén azok elkezdenek ragaszkodni némelyikhez mert jó....
amúgy meg az "extra" dolgok jelentős többsége nem hasznos, inkább csak kényelmes vagy az sem.....
de ez mára már egy vallás lett, aztán az ilyen hitetleneket mint én is le és ki nézik
Aha, akkor a kia-n a hatragurulasgatlot hagyan kellene?
Meg regen az ifa-val, roburral, kombi daciaval hogyan? De amugy igen, a kepessegekrol beszelek, amelyek mar a mai tarsadalomban megkoptak, a sok automatizmustol meg meginkabb.
Ja, hat ki ne hagyjam a Hiace-met, abbol sem annyira kilatni, de nekem vagy 18-19 evig az volt...
ne is mond a tekerős ablakot
opelen hátul az van és imádom, a terepjáróban villanyos van és azt nem tudom letekerni ha nincs gyújtáson, és sokszor le szeretném tekerni mert szeretek hallgatózni a csatorna parton merre csobog a hal van bármi más
de túl sokat meg nem jó letekerve hagyni mert bejön a por ha elmegy egy kocsi az úton, vagy szúnyog akarna bejönni stbstb
szóval kereshetem meg az ablaktekerő biztosítékát és pakolhatom át közvetlen az akkura
pedig a tekerő sokkal faszább lenne mert nincs vele melóm
Hát ez te vagy, én teljesen másként látom. De ahogy nézem az autóvásárlók többsége is inkább az extrák felé mozdul és nem azért mert minden szart el lehet adni, hanem egyes dolgok hasznossága miatt. Aki meg igy gondolkodik annak bőven akkad fapados verzió még 20 év mulva is, bár már tekerős ablakot hátul se nagyon látok, de azért azzal még meg lehet barátkozni hogy gombnyomásra megy. A másik meg hogy itt mindig ekézitek mekkora hülyeség uj vagy korszerű páréves autót venni, ergo titeket ez nem érint, hogy mi van az uj autókba mert belerakják.
csomó kacatot eladnak úgy hogy elhiszi az ember hogy erre neki szüksége van, és olyan ravaszul beetetik az embert hogy teljesen természetesnek érzi hogy neki erre szüksége van és aki mást mond az hülye és vezessen lovas kocsit
de ugyanez vonatkozik a gyerekekre is milliónyi fejlesztő cucc van ami persze mind hasznosnak tűnik, de igazándiból csak azért vannak hogy kivegyék a pénzt a zsebből, nekünk ennek tizede sem volt és mégis kurva okosak és ügyesek lettünk......
de egy csomó minden ilyen van az élet minden területén, csak lusta vagyok regényt írni erről
a toyotában van radaros csipogó, öröm vele beállni az udvarba amikor a két kutya futkos az autó körül 😂 többnyire ki is van kapcsolva
nekem amúgy jó lenne mert nem tudok hátranézni, már a b oszlopig se látok hátra mert egyre kevesebbet mozog a gerinc, de leszarom, van horog a kocsin majd koppan ha valamihez hozzáér 😆
tükörből meg nagyon béna vagyok tolatni, már 25 éve kanyargok az udvarunkban még ott se nagyon megy
A hátrafordulás meg az oktatott és a gyarló sofőrők betanult szokása, mert nem csak tükörből tolatni tudó emberek vezetnek bármilyen autót....Itt freelaccal a vezetéstámogató rendszerek hasznosságáról polemizáltunk, arra egy kiragadott példa volt a radar vagy kamera, ami egyesek szerint feleslges, szerintem meg nem, mert rengeteg SUV közlekedik, amit másképp kell kezelni tolatáskor mint egy kombit pl.