nem azt mondtam hogy egyformák
csak hogy ugyanúgy meghal...
de mondjuk egy 30 éves nagy volvóban ilyen biszbaszok nélkül is több az esélyed ütközéskor mint egy yarisban teli mindenféle 3 betűs fasszal
aki meg álmos az ne vezessen benne van a kreszben hogy vezetésre alkalmas állapotban kell lenned
amúgy
ha leesik a hülye kisgyerek a kanapéról akkor a kanapé gyártót kell megszopatni? vagy téged mint forgalmazót?
Az a helyzet hogy kijelentesz olyan közkeletű bullshiteket magabiztosan hogy ez nem kell meg az nem kell,a végén meg a stat. szerint pont tényleg biztonságosabbak mert nem alszik el a nyomi meg észbekap ha rápittyeg a cucc és nem nyiffan meg 80-nál.
Pont mint a hülye pipi aki szerint ha csattnál átszállsz a biztonsági szélvédőn meg a kormányon át ki a jó pusztába az sokkal jobb mintha az öv meg a légzsák megfogna.
a buzi barátod nem ér rá és nem tudsz kivel kötözködni?
amúgy a 2 ökör már alapból több pénz lenne mint a lom dízel
plusz azt etetni az év 365 nspján is sokkal több mint a mit a kocsi fogyaszt
Csak tudnám neked mineg egy dízel pecakocsi,egy sima kétökrös szekér nem romlik el,ingyen van az üzemanyag és ugyanúgy meghalsz benne ha nekimennek 80-al,és még jobban el is férsz benne.
egyszer a bogyó is nézett valami ilyen teszteket
aztán végül kiderült hogy ezeket nagyban befolyásolják a vezetés támogató rendszerek
szóval ha pl csipog sávelhagyáskor akkor biztonságosabb a kocsi mint ami nem csipog
aztán ugyanúgy darálthús lesz az ember bennük ha 80-al ütközik
Pont ma olvastam, hogy a német TÜV statisztikája alapján a legrosszabb első 3 mind Dacia, amit pár Renyó követ... 🤣 (a villanyok közül meg a Tekla 3.) A legjobb még mindig a Honda Jazz.
A Dákók rossz helyezéseit azzal magyarázták, hogy azt általában kisigényű olcsójánosok veszik, és ott a karbantartás marad el először 😁 ebben lehet is valami.
lehet fószvágenéknek meg audiéknak is kellene gyártani megvehető árú autókat. A dácsia az határeset még épen kifizethető az átlag embernek de 17 millás rönó családi kombiért meg 18-20 millás fószvágené ne várják a szalon előtt félkörbe kígyózó sorokat(ujjával nemet mutató) Talán ha nem 4-5 szörös energiaárból kellene gyártani lehetne esély rá, hogy autót autó áráért adjanak ne lakóház áráért. Első körben bele kellene lapátolni az uránt az atomerőműbe, hogy ismét legyen ingyen áram meg megbarátkozni a gondolattal, hogy az orosz gáz mégsem olyan véres és az ördögtől való 😆 most épen azt látjuk, hogy kína és amerika cibálja szét az európai ipart viszik oda a termelést, mert ott még olyan árcédulát tudnak tenni a végtermékre ami eladható. De amerika zseniálisan csinálja. Levágta európát az orosz gázról, ő ad cserébe 4-5 szörös áron és ja, hogy így nem marad meg az ipar európában az nem baj mert náluk még olcsó az energia akkor átvisszik oda a gyártást 😅 És ezt a véberék meg fonnyadt lájenék még teli csövön nyomják ahelyett, hogy elkezdenék visszalapátolni a szart a lóba(kezeit széttáró) Putyin megmondta, hogy az ami európa gazdaságával történik neki semmi köze hozzá.(kezeit széttáró) Egy vezetéket ugyan szétbarmoltak de van még egy másik vezeték csak egy telefon és egy gombnyomás és már is van megint ocsó gáz európában. Azt is mondhatta volna, hogy 1 decilitert nem ad soha többet európának.(kezeit széttáró)
azért a vw grouppe nem kicsi cég, én úgy gondolom úgy gondolkozik a nép hogy ha már úgy is szar kocsit lénytelen venni(mert most már mind egy rakat szar lett) akkor már inkább olcsón vegye a szart
dacia nincs bajban, ár/érték aránya kitűnő, a gépek csalódásmentesek
A kicsik hullottak ki először, most következnek a nagyok, a végén marad csak kína meg amerika - de már amerikában is gondok vannak.. trumplinak kell beavatkozni
én azt látom ahogy fokozódik ez a zöld mizéria egyre több mindenki kerül bajba
plusz szért a kapitalizmus alapja a folyamatos növekedés is erősen sántít már
Múltkor a volkswagenről szólt minden, most a ktm, és épp ma olvastam, hogy a nissan is bajban van, renault kiszáll belőle, lehet hogy a honda veszi meg
csak hogy ugyanúgy meghal...
de mondjuk egy 30 éves nagy volvóban ilyen biszbaszok nélkül is több az esélyed ütközéskor mint egy yarisban teli mindenféle 3 betűs fasszal
aki meg álmos az ne vezessen benne van a kreszben hogy vezetésre alkalmas állapotban kell lenned
amúgy
ha leesik a hülye kisgyerek a kanapéról akkor a kanapé gyártót kell megszopatni? vagy téged mint forgalmazót?