engem ez a hátragurulás gátló kifejezetten zavar de nem tudom ki lehet e kapcsolni valahogy. 30 évet le tudtam vezetni nélküle 4 éve meg szarakodok vele ha nagy ritkán hegyet mászok. Eleve néhány másodpercig fogja az autót aztán elengedi. Akkor lennék megbarátkozva vele ha úgy lenne beállítva, hogy csak akkor engedje el az autót amikor megmozdítom sebességbe egyébként csak összezavar 😅
a hajeszoknak az egyetlen baja az volt a mostani proeszemnek is, hogy homokozó lapát méretű tükörrel szerelték és nincs rajta osztott nagy látószögű tükör. A fordokon meg van és csodálatos jó tükrük van. A kétszer akkora maszterral sokkal szívesebben és könyebben tudtam tolatni a jó tükör miatt mint most a proesszel. Bár ezzel sincs akkora gondom csak amikor jobbra hátra állok ki egy parkolóból akkor elektromosan el kell fordítanom a jobb tükröt az elektromos forgatás meg baromi lassú.(fejét fogó) Én néhány 3 betűs faszságot szívesen elcserélnék egy fordtükörre amit rá lehetne a mostani helyére aplikálni 😅
nekem csak annyi bajom volt a tekerős ablakkal, hogy anyósülés felől nem értem el. Volt jónéhány autóm tekerős ablakkal. Igazából az lenne a tuti ha felőlem tekerős lenne az anyós ülés felől meg villanyos. több oldal ablak nincs azokban az autókban amit én vezetek 😅 Én is jobban szerettem a tekerős ablakot, ezekkel ea programozott ablakokkal általában bajom van sosem ott ál meg ahol szeretném a tojotánál különösen szarul van kitalálva van, hogy 4* nyomom, hogy egyszer jó legyen(fejét fogó) Ami esetleg pozitívum az előző vellany ablakokhoz képest az az, hogy ezt még egy kb. fél percig engedi felhúzni akkor is ha már a gyújtáskulcs a zsebedbe van. Az a funkció, hogy a kulcs nyomógombjával húzzam fel az meg egy vicc. Fél pecig kell a gombot nyomni mire megérti, hogy mit akarok. Mondjuk ez miatt ezt a funkciót asszem csak kétszer próbáltam. Egyszer, hogy megnézzem ez, hogy működik másodszor meg azért, hogy megbizonyosodjak róla, hogy tényeleg ilyen szarul van e ez kitalálva(gondolkodós) De igen(kezeit széttáró)
Most ez normális? Amikor alkalmatlanságról beszélek, akkor ez a faszkalap simán lehetne a szoborhoz a példa. Lehet, hogy elsőrendűen tolat még bekötött szemmel is, de ezzel együtt is alkalmatlan arra, hogy járművezetéssel vegyen részt a forgalomban.
nekem egy hajeszba volt ilyen csipogó. na azt nem lehetett kikapcsolni. Egy idő után meguntam az oldalcsípővel elvágtam a kábeleit 😅
Az asszony autójaiba volt, van ilyen hátsó kamera. Ha nekem abból kellene tolatnom sok autót lezúztam volna már 😅 Hátraforogni tolatáskor nem tudom mikor forogtam hátra. 30 éve furgont vezetek így nincs benne a kényszercselekvésembe. A lökhárítók az utóbbi évtizedben meg faszák a furgonokon.(meghajlós) Amikor lassan tolatok és esetleg bele megyek valamibe semmiféle kár nem keletkezik. Rugalmas műanyag.(kezeit széttáró) Wartburgnál más volt a tészta mert ott lemez lökhárítók voltak és az rögtön felvette annak a tárgynak a formáját amibe bele tolattam 😅
Erről beszélünk, hogy nem így van és ez rossz.
Én azzal kezdtem, hogy a jelen esetben nincsenek is rákényszerítve az új vezetők, hogy alapvető jártasságot szerezzenek, és ha nem tutira, de legalább valami elfogadható mértékűre fejlesszék a tudásukat. Ebben. Mert azért még tudnék ötletet, hogy miből.
itt most nehéz eldönteni ki nyert. Ami ilyenkor a leggyakoribb halált idézi elő, hogy mereven be van mindenki szíjazva az ülésbe és a hirtelen lassulás miatt leszakadnak a létfontosságú szervek. Általában azonnal nagyfokú belső vérzés lesz. Szóval akkor is megmurdelnak ha meg sem karistolódnak. Túl élni úgy lehetne ha kirepülnének szélvédőn és közben nem kapnának el egy útszéli fát(kezeit széttáró) Mondjuk itt a 2 sofőrnek mindenképen kaput a jobb egyesek megúszhatnák. (jelen esetben bal) Aztán aki hamarabb találná a telefonját a romok között az szólna a rendőröknek. Mentőkre úgy sem lenne szükség(kezeit széttáró)
Vannak kivételek. Közelben is él egy oktató, az is már néni kategória, mert a feleségem még aoktatta, de az spec elég jónka számít még manapság is. Szerintem az oktató közösség ugyanugy higul mint minden más szakterület.
Ezt nem is vitatom, de épp ezért szükségszerű néhány ilyen jellegű ujitás, mert nem csak itt, sok más területen hülyülnek lefelé az emberek. én azt látom hogy a kétezres évek elejétől mintha lejtőn lenne a logikus gondolkodás, az életképesség, meg az ésszerűség.
Az idősebb oktatóval elvileg semmi, csak hát... látom, hogyan közlekednek. Pláne ha az az idős egy idős nő. Más az elmélet és tökre más a napi 100/100 tapasztalat.
Az iskolák, áruházi parkolók speciális eset, de amúgy jelzem, az éremnek két oldala van, miképpen pár napja, hete megbeszéltük, hogy a balesethez azért két hülye kell. Mivel én naponta vezetek, pontosan látom, hogy a gyalogosok mennyire hülyék, a fenti két esetben meg pláne. Saját magától nem nagyon lehet megmenteni senkit.
azok megmakacsolták magukat ha nem volt kedvük dolgozni állítólag(kezeit széttáró) kell hozzájuk a bakra még egy + pszihiáter is úgy meg már nem biztos, hogy gazdaságos(gondolkodós)
Nyilván, de tudjuk hogy ez nem igy van. Akinek egy sima körforgalomba behaladás is kihivás, mert arra vár mindenki eltünjön ötven méteres körzetben, annak mindegy hogy van vagy nincs kamera.
Nos a az iskolák ovodák környékén folyamatosan tolatgatnak, ki be amint van hely. De mondhatnék áruházi parkolot is, ne légy már tényleg ennyire tudálékos, mintha ilyen helyeken nem járnál, csak egynesen mennél otthon és munkahely között.
Rengeteg hétköznapi helyzet van, és igen, amennyivel nőtt a közlekedők száma akkora mértékben emelkedett a dynomen helyzetek száma is.
Az idősebb oktatóval mi bajod már? Lehet jobban tudja mint te, rengeteg nyugdijas oktató jár maszekolni mert kell a lóvé a nyugdij meg kevés. A 20 plusszosok közt meg ismerek olyat aki már vagy ötödjére megy vizsgázni....
a forgalmazót(kezeit széttáró) Nem hívta rá fel a figyelmet eladáskor, hogy a hülye kisgyerek le fog esni az ágyról. Vásárláskor pecsétes, vevő által aláírt papír kell arról, hogy le lehet esni róla(kezeit széttáró) Meg amiben ki van jelentve, hogy használni csak saját felelősségre. Főleg amit zotya árul 😅
Ez viszont tény(kezeit széttáró)
Amit ini ír azt meg nem tudom. A törésteszt az törésteszt(kezeit széttáró) A töréstesztnél nincs semmiféle csipogás meg baszomtuggya mi(gondolkodós) meghúzzák egy drótkötélen 50-el oszt bele a betonfalba. Ha nem lyukadnak át a próbabábuk mindenhol az ütközés után akkor jó ha meg igen akkor meg nem jó(kezeit széttáró)
Nem, én a tolatókamera/radar hasznosságát a sok vezetéstámogató közül pont az egyik hasznosnak és szükségesnek gondolom, de úgy, hogy azért anélkül is tudni kéne közlekedni.
Überelek.........én megcsinálom 3 cm pontossággal..... 😅
Nagyon sokat jártunk a Volántól versenyekre, ott egy félnap ilyen buzi feladatokkal telt el. Szlalom előre hátra, mindkét végpontnál 10-15 centin belül megállni és nem leverni a vizesflakont, kötélvezetés a busz elejével, gurulásos fékezés méteren belül megállva meg ilyen hülyeségek. És ott a busz közepénél elhelyezett állványt a tükörből meg sehonnan nem láttad egy ikarusz 260asssal, az aszfalton lévő csikokból tudtál legozni.
Most nem a tolatásról beszélünk? Forgalom? Óvoda?
Amúgy a tegnapi "sokkom": tanulóvezetős autó, vén kurva, olyan 50-60 közötti az oktató, magyarázott a kb. 20+ évesnek. Ebből vajon mi lesz?
Most ez normális? Amikor alkalmatlanságról beszélek, akkor ez a faszkalap simán lehetne a szoborhoz a példa. Lehet, hogy elsőrendűen tolat még bekötött szemmel is, de ezzel együtt is alkalmatlan arra, hogy járművezetéssel vegyen részt a forgalomban.
Az asszony autójaiba volt, van ilyen hátsó kamera. Ha nekem abból kellene tolatnom sok autót lezúztam volna már 😅 Hátraforogni tolatáskor nem tudom mikor forogtam hátra. 30 éve furgont vezetek így nincs benne a kényszercselekvésembe. A lökhárítók az utóbbi évtizedben meg faszák a furgonokon.(meghajlós) Amikor lassan tolatok és esetleg bele megyek valamibe semmiféle kár nem keletkezik. Rugalmas műanyag.(kezeit széttáró) Wartburgnál más volt a tészta mert ott lemez lökhárítók voltak és az rögtön felvette annak a tárgynak a formáját amibe bele tolattam 😅
Én azzal kezdtem, hogy a jelen esetben nincsenek is rákényszerítve az új vezetők, hogy alapvető jártasságot szerezzenek, és ha nem tutira, de legalább valami elfogadható mértékűre fejlesszék a tudásukat. Ebben. Mert azért még tudnék ötletet, hogy miből.
Rengeteg hétköznapi helyzet van, és igen, amennyivel nőtt a közlekedők száma akkora mértékben emelkedett a dynomen helyzetek száma is.
Az idősebb oktatóval mi bajod már? Lehet jobban tudja mint te, rengeteg nyugdijas oktató jár maszekolni mert kell a lóvé a nyugdij meg kevés. A 20 plusszosok közt meg ismerek olyat aki már vagy ötödjére megy vizsgázni....
Amit ini ír azt meg nem tudom. A törésteszt az törésteszt(kezeit széttáró) A töréstesztnél nincs semmiféle csipogás meg baszomtuggya mi(gondolkodós) meghúzzák egy drótkötélen 50-el oszt bele a betonfalba. Ha nem lyukadnak át a próbabábuk mindenhol az ütközés után akkor jó ha meg igen akkor meg nem jó(kezeit széttáró)
Nagyon sokat jártunk a Volántól versenyekre, ott egy félnap ilyen buzi feladatokkal telt el. Szlalom előre hátra, mindkét végpontnál 10-15 centin belül megállni és nem leverni a vizesflakont, kötélvezetés a busz elejével, gurulásos fékezés méteren belül megállva meg ilyen hülyeségek. És ott a busz közepénél elhelyezett állványt a tükörből meg sehonnan nem láttad egy ikarusz 260asssal, az aszfalton lévő csikokból tudtál legozni.
Amúgy a tegnapi "sokkom": tanulóvezetős autó, vén kurva, olyan 50-60 közötti az oktató, magyarázott a kb. 20+ évesnek. Ebből vajon mi lesz?