Nincs itt baj, ha az MI elveszi a faszkalap lippppsik, festők, fényképezők, versírók, bemondók munkáját, legalább azok is elmehetnek Afrikába az éhezőknek segíteni, meg iszapot lapátolni az áradások után.
Nem kell félni, lesz munka ezután is annak, aki akar dolgozni.
ha nem lesz meg az a sok réz amit az andokban "fedeztek fel" sok éve akkor én inkább attól tartanék hogy kb 20-25év múlva már alig lesz kibányászható mennyiség aztán olyan drága lesz hogy inkább az lesz a fő gondunk
plusz persze még a többi nyersanyag se tart nagyon ki még 50 évig
és ugye minél kevesebb lesz annál drágább lesz minden
szóval én még mindig nem egy mesterséges agytól tartanék...
persze ha egy atom arzenált vezérel majd a digitális okosság akkor nem alaptalan a félelem
Hát a tiger ako kivétel mert van három uj a cimbiknek, idén hozták ki eccerre. Mindből tünik a fagyálló, mindnek szarul volt gyárilag a kuplung beállitva, meg pár apróság amire a szerviz annyit mond, ez gyárilag ilyen😀
A műszaki megoldásaik eléggé olyanok, az kétségtelen. Pl. a blokkok felfüggesztése egyik-másik vázban az röhej. Hátsó futómű dettó.
De ilyen heftelést nem nagyon látni rajtuk, a kábelek a kapcsolókról gyakorta a kormánycsőben vannak elvezetve, a krómozás/festés vastag és elég tartós.
https://youtube.com/shorts/YdK...
Nem kell félni, lesz munka ezután is annak, aki akar dolgozni.
Vagy mrg akkorse.
plusz persze még a többi nyersanyag se tart nagyon ki még 50 évig
és ugye minél kevesebb lesz annál drágább lesz minden
szóval én még mindig nem egy mesterséges agytól tartanék...
persze ha egy atom arzenált vezérel majd a digitális okosság akkor nem alaptalan a félelem
De ilyen heftelést nem nagyon látni rajtuk, a kábelek a kapcsolókról gyakorta a kormánycsőben vannak elvezetve, a krómozás/festés vastag és elég tartós.