Ja venned a fáradtságot és raklikkelnél az utálatos profilomra, megnezhetned a galériát, amiből a képeket kimasoltam . A válasz pedig :ez a Csabu -féle automata. Ha ráadóm a gyújtást elkezdi csepegtetni 1-1,5 percenként az olajat. Az idő hőmérséklet függő. 15 és 35 celsius között nekem tökéletesen működik. Ezen tartományokon kívül pedig ritkán vagy inkább sosem motorozom.
Gyors kérdés. Ez automata rendszerű? Vagy amolyan kézi adagolós kivitelű. Előfordulhat hogy én mindkettőt megépítem majd csak a teszt miatt. Csak kíváncsi vagyok. na de a lényeg hogy nem dobja ki az olajat. Mert én is pontosan ide szeretném feltenni. Itt már nem változik lényegesen a segédváz és a lengőkar közötti távolság. Így be lehet lőni a cuccot jól. Csak ugye a lent leírt félelmeim voltak ennek kapcsán. Elsőre kézi adagolós lesz a cucc. Ott ugye jól behatárolható a sebesség amikor adagol. Míg az automatánál akkor is cseppen mikor 200+ a tempó.
Nekem az első lánckerék előtt kb 20 centivel van felül. Ha megnézed a májusi galériámat, láthatod, hogy egyenletesen szétterül az olaj a láncon, görgőkön egyaránt.
A retek mennyisége nagyjából állandó vagy időről időre kicsivel nő. De az nem mindegy, hogy a meglévő koszmennyiség hány liter folyadékban úszkál az Ac szívócsöve körül.
Jah jah tudom. Neked is ígértem de jön a tél lehet lesz rá végül banán meg idő is. Amúgy ezek a "Tiszta" faridom jellegű betétetek amiket eddig láttam ilyen 3-4-500 Fontért mennek. Annyiért meg nem lesz tiszta farokidom.