Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sachs 242 (kedvezménnyel 128) meg van LUK, ugyanennyi. Új, eredeti, nem felújított
ismerős cmax kocsiján valami 70 ezer volt a dpf tisztítás+ feltölteni avval a szmötyivel amit a gázolajhoz adagol
igaz ez kb 5 évvel ezelőtti ár
Mert szerinted 1,5M-ért van ilyen Caravelle ?
bnz-hez már 101 a legolcsóbb
A tisztitást a transiton csinálták. A focus mindkettő 1,6 benzin 125 LE az első 2009-es a második 2018-as.
Na de az egyik se VW......
Az jó, mert az autó értékének majdnem a felét rögtön ráköltötted és egy tizessel se adnának többet érte 😀
fingom nincs milyen tranyó de egy 2015ös 2literes dízelhez 78ezertől kezdődik a kettős tömegű lendkerék 216ezer meg a legdrágább
Neked a focus mikori volt és milyen motorral ?
Na hát abba csak 195 a sachs 😂
A bosch indítomotor meg 65…
Nekem is kb annyiért mosták anno, bár lehet egy leheletnyivel több volt munkadijjastól.
Ez egy 2006-os 2,5 BNZ Caravelle !
Most néztem meg kíváncsiságból, 2000 év A4 1.9 PD kettőstomegű, SACHS, 212 (kedvezménnyel 112) Az igaz, Bárdi csak egyfélét adott fel
Aztán ha nincs összeomolva, 30ért kimossák, plusz a szerelés díja és 10/9x faszán megy tovább szinte újként.
Vagy megveszed a "gyárit"kétszer annyiért vagy megveszed ugyanazt a gyártó csomagolásába feleannyiért.
Van több féle IS ! 🙃
Mert a magyarok nem tudják olyan szakszerűen elvégezni. Gondolom.
A lehúzás már ott elkezdődött hogy osztrák szervizbe vitték regenerálásra.Tudom,mert a szerelő ott dolgozik,ettől eltekintve miért említésre méltó hogy ott csinálták?
És az is nyilvánvaló, hogy a VW nem gyárt konkrétan kuplungszerkezetet, veszi beszállítótól, aki meg kétféle cimkével kétféle áron adja ugyanazt a terméket. Mint az összes többi gyári beszállító
Mert amikor a kuplung végkép beszart, megszünt létezni , még 75km-t kellett hazáig jönni kuplung nélkül , lakókocsival , és mivel volt hogy sebességbe téve indítóval tudtam elindulni állóhelyzetből , így azt az önindító is megsínylette !
A helyzet az hogy pl kettőstömegüből nem is nagyon tudsz mást kérni,csak olyat ami gyári beszállító.
Hát aki a tizenéves autójával bemegy a márkaszervizbe, és mindenből gyári alkatráészt kér bele, azt mifelénk úgy hívják, balek 😄
de legjobb esetben is madár..
DPF kényszer reget itt a másik városban egy specialista megcsinálta 190 ekm-nél, egy 10esért... és elmagyarázta, hogy nem is kellett volna, ha ismerem a regenerálás módját ennél a konkrét típusnál. Ja, és a végén azt mondta, nyugodjak meg, a DPF elmegy még 100-150-et simán.
Nem feltétlen, ottani árakon még helytálló is lehet, de mondjuk az anyagár ott se sokkaltöbb, néha kevesebb is
inkább, mint a duplájából 😆
Téged ezzel jól lehúztak,de ezt már egyszer itt kibeszéltük.