A lehúzás már ott elkezdődött hogy osztrák szervizbe vitték regenerálásra.Tudom,mert a szerelő ott dolgozik,ettől eltekintve miért említésre méltó hogy ott csinálták?
És az is nyilvánvaló, hogy a VW nem gyárt konkrétan kuplungszerkezetet, veszi beszállítótól, aki meg kétféle cimkével kétféle áron adja ugyanazt a terméket. Mint az összes többi gyári beszállító
Mert amikor a kuplung végkép beszart, megszünt létezni , még 75km-t kellett hazáig jönni kuplung nélkül , lakókocsival , és mivel volt hogy sebességbe téve indítóval tudtam elindulni állóhelyzetből , így azt az önindító is megsínylette !
Hát aki a tizenéves autójával bemegy a márkaszervizbe, és mindenből gyári alkatráészt kér bele, azt mifelénk úgy hívják, balek 😄
de legjobb esetben is madár..
DPF kényszer reget itt a másik városban egy specialista megcsinálta 190 ekm-nél, egy 10esért... és elmagyarázta, hogy nem is kellett volna, ha ismerem a regenerálás módját ennél a konkrét típusnál. Ja, és a végén azt mondta, nyugodjak meg, a DPF elmegy még 100-150-et simán.
igaz ez kb 5 évvel ezelőtti ár
A bosch indítomotor meg 65…
de legjobb esetben is madár..
DPF kényszer reget itt a másik városban egy specialista megcsinálta 190 ekm-nél, egy 10esért... és elmagyarázta, hogy nem is kellett volna, ha ismerem a regenerálás módját ennél a konkrét típusnál. Ja, és a végén azt mondta, nyugodjak meg, a DPF elmegy még 100-150-et simán.