Mondjuk enyiért én már a gyárba vittem volna vissza, mégiscsak gyári körülmények közt cseréljék, mintha mi se történt volna......és ott még az ájer is passzol
Mindenből a gyárit kértem , amilyen benne volt ! A DPF kényszerregenálását osztrák VW -szervízbe csinálták , ahogy a futóműállítást is , ahol a szerelő egyébként dolgozik ! 😉
Hát nem tudom, nekem most volt csere ami munkadíjjal, kettőstömegűvel és kuplunggal együtt 300-ba került és ez nem számít olcsónak mert a komplett szett már 150-ért kapható a neten és kb. 80-100 a munkadíj.
280 a komplett szett, csapággyal, tárcsával szerkezettel csavarokkal. Legyen 300 a sallangokkal, vagy 350. Jó munkadíjuk van, órában azért megkuplungozni a tranyót nem egy hét.
azért vannak utángyártott alkatrészek is
és egy 15+ éves kocsiba városba szaladgálni az is teljesen megfelelő, lehet nem megy el 300 ezret csak 50 ezret de ez lehet 6-8-10 év amire úgy is kukába kerül a kocsi
pl anno az audiba valami 700 körül lett volna a gyári új futóműalkatrész előre, az utángyártott meg volt 170 ebből 60 a két lengéscsillapító
na szóval
az i10 kartel tömítés csere 40 ezer, érdekességképp rákerestem a bárdis árakra, a legtöbb 7500ft....
mi ez ha nem rablás
Ezért került a 17-éves transporterem kuplungozása 760E Ft-ba ! Anya vitte a Poloját műszakira , két hátsó lámpa csere , meg ablakmosógomb csatlakozó hátul , két szilent csere 170E Ft ! 🤔
Az összes autószerelő buzi... bevisznek hozzájuk egy 20 éves 500000-es verdát, és márka szerviz új alkatrész árakat sorolgatnak neki.. persze hogy GTK.
sosem értettem miért vesz olyan ember használt autót egyedül aki semmit sem ért hozzá http://youtu.be/U0bMWZTUN0E;t=1661s
már azok a csavarostól telibe fújt felnik mutatják hogy milyen állapotok lehenek a kocsin.....
bár a szerviz árképzése se semmi, egy kartel tömítés csere 40 ezer....
és egy 15+ éves kocsiba városba szaladgálni az is teljesen megfelelő, lehet nem megy el 300 ezret csak 50 ezret de ez lehet 6-8-10 év amire úgy is kukába kerül a kocsi
pl anno az audiba valami 700 körül lett volna a gyári új futóműalkatrész előre, az utángyártott meg volt 170 ebből 60 a két lengéscsillapító
na szóval
az i10 kartel tömítés csere 40 ezer, érdekességképp rákerestem a bárdis árakra, a legtöbb 7500ft....
mi ez ha nem rablás
http://youtu.be/3-5WnRhuxK0?si=Z-Rg36LzQCue1mim
http://youtu.be/U0bMWZTUN0E;t=1661s
már azok a csavarostól telibe fújt felnik mutatják hogy milyen állapotok lehenek a kocsin.....
bár a szerviz árképzése se semmi, egy kartel tömítés csere 40 ezer....