Én nem akartam neki írni, mert asszem engem nem lát, de meglepő, hogy még műszaki-autós-motorosok is hogy megkajálják ezt a nyugatonjobbgázolaj dumát 😅 pedig a "prémiumnak" is csak az adalékolása más - végülis ezért lehet jobb...
Télen meg kötelező nekik dermedéspont csökkentőt rakni mindbe.
Én egyébként használtam a Spuri-t, az érezhető, talán jobban, mint a prémium gázolaj.
A madarast pontosan azon a töltő hidon teszik a tartálykocsiba mint a mol vagy egyéb kutakét. A madaras azért jobb mert ott a kutasok sose tudtak belenyulni a rendszerbe. A nevesebb kutak adalékolásában van eltérés, de azt lefejtéskor teszii bele. Egyedül a shellnek van külön töltőállás a tankeroknak, de aott is csak annyi az eltérés hogy ők egy kisebb tartályba külön betöltik a shell adalékot is amit lefejtéskor engednek be az üzemanyaggal együtt
Értem, ehhez képest az normál dizel kintivel összehasonlitva jobb minőségű, ismerős csak prémiumo gázolajat tankol, kevesebb baja volt motorikusan az idő mulásával.
Mint mondtam a szabványnak és egyéb követelményeknek megfelel, de mégis más és ezt asszem a német autógyárak is nyekeregték.
Ford személyautók dizelei nem épp a legszerencsésebbek, pár 2.0-es volt ismerősöknek, nyafogtak időnként de ugye egy se néhány éves autó volt, én meg azt vallom ha ujkorától megadják ami kell neki akkor annak tartósnak kell lennie.
Ezzel csak az a baj hogy rengeteg teszt van ami cáfolja. A sima alap gázolaj is tudja azt amit kell. A benzin meg pláne tudja. Átlagos hétköznapi autóba-motorba pazarlás a prémium(téli tárolást leszámítva. )
Baszki,egyik automban sincs ilyen cucc. 🤣
Onindito akad,de azt felujitjab egy huszasert.
Lendkerek jo draga volt a lomba,150 euro,de csak egy tomege volt,az is a nehez fajtabol.😂
Nem trutyis az csak más a szabvány előírás. Tudnák jobbra is csinálni de biztos drágább lenne. Az nyilvánvaló hogy európában nyugatfelé ettől csak jobb gázolajat árulnak. Hosszutávon igazából a prémium üzemanyag jelentené a megoldást, az már elfogadható és szinte olyan amit ausztriában is tankolsz csak épp nem óhajtanak a felhasználók 60 ft-tal többet adni érte.
Én a motorokba, fűnyiróba fűrészbe csakis 100-as benzin, autóba hol ez hol az, gázolajból időnként prémium.
Egyébként a benzinnel pont nincs sok gond, a gázolaj problémás
Nos, a legbeváltabb és tartósabb motorjuk, nem idegbeteg az biztos. Ami érdekesség volt hogy az első egyformán aránylag jól ment addig a korszerűbbet addig hangolták a környezetvédelmi normákhoz hogy előzni szar volt vele. 80 és 120 között elég lomhán gyorsult. De erre más is panaszkodott, a környéken van egy pár ebből a szériából. Egyébként nagyon szerethető kényelmes autó, titániumtól felfelé. Árát is jól tartja, keresik is ezt a motort.
Semmi kulombseget nem erzek se osztrak se olasz se szlovak benzinnel.
Télen meg kötelező nekik dermedéspont csökkentőt rakni mindbe.
Én egyébként használtam a Spuri-t, az érezhető, talán jobban, mint a prémium gázolaj.
Mint mondtam a szabványnak és egyéb követelményeknek megfelel, de mégis más és ezt asszem a német autógyárak is nyekeregték.
A best off az aszma.markafanatikus vagyok. 😆
Az aszma gyari,a lomba meg sima lendkerek ment 60e ert,mivel az valo bele. 🤣
Onindito akad,de azt felujitjab egy huszasert.
Lendkerek jo draga volt a lomba,150 euro,de csak egy tomege volt,az is a nehez fajtabol.😂
Én a motorokba, fűnyiróba fűrészbe csakis 100-as benzin, autóba hol ez hol az, gázolajból időnként prémium.
Egyébként a benzinnel pont nincs sok gond, a gázolaj problémás
2.0hdi nagyon keveset találok belőle pedig most pont elég lenne mindenre a focus kombi méret.