Mondjuk kamionoknál már 15 éve is 60000 volt és vagy 10 éve 90000 körül cserélik én 30000-nél cseréltem mindig az olajat, most szervizes vagyok ami miatt gyakorlatilag vontatók/pótok szervizbe hordása a dolgom és nagyon látom a különbséget előtte-utána a hőfok nem annyira mivel mindben van olajhűtő és én csak üres járművekkel terhelés nélkül járok, de azért pár fok így is van viszont a nyomás használt és friss olaj között 1/3-dal is eltér főleg többet futott gépeknél.
Ezt emlitetted. Tavaly augusztusban megneztem, mert van egy M14 x 1.5-os olajhomero gombam (valami oreg VW-e eredetileg es VDO analog muszerhez valo) es passzol a leereszto helyere. 100 fok fole nem ment. A leghuteses motorjaimon megvol ugyanezzel a cajgerrel a 120 is nyari idoben (mas olajakkal) ugyhogy lehet, hogy a motorkerekpar cucc jobban sikerult. Vagy a Kawa bordai hutenek jobban, az is egy opcio.
Mint többször írtam hiányolom az olajhőfok és nyomás kijelzését ami viszont a kamionokban alap így ott ezen értékek alapján nem teljesített jól 6-7 éve mikor próbáltuk többen, csere után nagyon hamar melegedett és csökkent a nyomás, voltak különbségek minden olaj között, de ez jelentős volt. Érdekes, hogy ezek alapján a MOL igen jól szerepelt még az intervallum végén is majdnem olyan értékeket produkált mint az elején ellenben mindenkinek az volt a tapasztalata, hogy kicsit többet ettek üa-ból a gépek.
ha valakinél az asszony új ruhát szeretne meg kell neki mutatni ezt: http://youtu.be/hje9uvUXKQU
még ha nem is modell alkat 500 forintból megvan a báli ruha, ennyit megér......
Nincs ra panaszom. Most csinaltam 10 ezres szervizt, amiota az enyem ezzel a cuccal megy. Se vezermutengelyen, se himban, se vezermulancvezeton nem volt jele kopasnak.
Az igazsaghoz hozza tartozik, hogy az elso olajcseret kb. 1500, a masodikat szuk 3000km utan csinaltam. Az utolso olajtoltetben 6000 kornyeke volt.
56 ezerrel kerult hozzam a motor tavaly es az ex-gazdi koponyas-sasos csetreszekre, kormanyhinarra es nagymagyarorszagos bortaskakra koltott inkabb, ugyhogy at kellett "obliteni" a blokkot, mert volt benne tragya rendesen.
0:09-nél a hülyéje a saját hajóját lövi a balfasz.
http://youtu.be/hje9uvUXKQU
még ha nem is modell alkat 500 forintból megvan a báli ruha, ennyit megér......
Nincs ra panaszom. Most csinaltam 10 ezres szervizt, amiota az enyem ezzel a cuccal megy. Se vezermutengelyen, se himban, se vezermulancvezeton nem volt jele kopasnak.
Az igazsaghoz hozza tartozik, hogy az elso olajcseret kb. 1500, a masodikat szuk 3000km utan csinaltam. Az utolso olajtoltetben 6000 kornyeke volt.
56 ezerrel kerult hozzam a motor tavaly es az ex-gazdi koponyas-sasos csetreszekre, kormanyhinarra es nagymagyarorszagos bortaskakra koltott inkabb, ugyhogy at kellett "obliteni" a blokkot, mert volt benne tragya rendesen.