Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem néha van ilyen. Ha beollózok valahonnan valamit általában akkor csinál ilyet(kezeit széttáró)
http://youtu.be/XrrYjuoz7no

0:09-nél a hülyéje a saját hajóját lövi a balfasz.
98-ban vettem az első Metzelerem Balatonfűzfőn az akkori Metzeler képviseleten ! 😉
Gondolod , a 40 nagymotor szezonba nem volt idő rá ? Szerintem meg pont az ellenkezője miatt használom a típust már a harmadik motoron ! 😉
Talán mert még mást nem próbáltál😃
Azon már túl vagyok , nálam sokadjára a K3 nyert ! 🙃
Csak én szenvedtem a bőség zavarával ! Melyiket a tízezerből ! 🤔
Guminap holnap?
Ja. 😁
No,ma olaj nap van?
Régebben agyaltam ilyen adapter vásárlásán: https://bpracing.hu/id/03915-O...
Ahogy jönnek a km-ek (a legöregebbekben 500000 körül van) annál hamarabb megy tönkre az olaj.
Nyomast nem mertem, ahhoz adapter kene.
Mondjuk kamionoknál már 15 éve is 60000 volt és vagy 10 éve 90000 körül cserélik én 30000-nél cseréltem mindig az olajat, most szervizes vagyok ami miatt gyakorlatilag vontatók/pótok szervizbe hordása a dolgom és nagyon látom a különbséget előtte-utána a hőfok nem annyira mivel mindben van olajhűtő és én csak üres járművekkel terhelés nélkül járok, de azért pár fok így is van viszont a nyomás használt és friss olaj között 1/3-dal is eltér főleg többet futott gépeknél.
Ezt emlitetted. Tavaly augusztusban megneztem, mert van egy M14 x 1.5-os olajhomero gombam (valami oreg VW-e eredetileg es VDO analog muszerhez valo) es passzol a leereszto helyere. 100 fok fole nem ment. A leghuteses motorjaimon megvol ugyanezzel a cajgerrel a 120 is nyari idoben (mas olajakkal) ugyhogy lehet, hogy a motorkerekpar cucc jobban sikerult. Vagy a Kawa bordai hutenek jobban, az is egy opcio.
Nekem van olajhőfokjelző,semmi ilyen tapasztalat nem volt.
Mint többször írtam hiányolom az olajhőfok és nyomás kijelzését ami viszont a kamionokban alap így ott ezen értékek alapján nem teljesített jól 6-7 éve mikor próbáltuk többen, csere után nagyon hamar melegedett és csökkent a nyomás, voltak különbségek minden olaj között, de ez jelentős volt. Érdekes, hogy ezek alapján a MOL igen jól szerepelt még az intervallum végén is majdnem olyan értékeket produkált mint az elején ellenben mindenkinek az volt a tapasztalata, hogy kicsit többet ettek üa-ból a gépek.
ha valakinél az asszony új ruhát szeretne meg kell neki mutatni ezt:
http://youtu.be/hje9uvUXKQU
még ha nem is modell alkat 500 forintból megvan a báli ruha, ennyit megér......
Én már mindenbe raktam,a motorba a pd-be a cr-be,egyiknél sem volt semmi negatív tapasztalat.
Egyiket se használtam sose.
Van 15W50 verzio is.

Nincs ra panaszom. Most csinaltam 10 ezres szervizt, amiota az enyem ezzel a cuccal megy. Se vezermutengelyen, se himban, se vezermulancvezeton nem volt jele kopasnak.
Az igazsaghoz hozza tartozik, hogy az elso olajcseret kb. 1500, a masodikat szuk 3000km utan csinaltam. Az utolso olajtoltetben 6000 kornyeke volt.
56 ezerrel kerult hozzam a motor tavaly es az ex-gazdi koponyas-sasos csetreszekre, kormanyhinarra es nagymagyarorszagos bortaskakra koltott inkabb, ugyhogy at kellett "obliteni" a blokkot, mert volt benne tragya rendesen.
Saját tapasztalat szerint nem, mosóolajnak talán.
Ez így van. 😄
csak ez 10w40, meg ugye a mannol az nem olaj 😁
jó valamire ez a manóolaj?