Alapjaraton nincs vele bajom, csak annyi, hogy rohadt nehezen talalok nadragot
Szerencsere nem randa nagy, meg igy is valamennyire formas, igy sosem volt hatranyom belole
A nagy segg nem jó. Főleg a nagyon nagy amihez már térkép kell
Reszelés előtt fel kell kérni a lányt hogy toljon egy mini pukit hogy be tudja tájolni az ember nagyjából hogy merre van a rés
Enigma menj a faszomba a naci eszkoz hasonlataiddal
Amugy az Élősködőnek vasaroltam ma, meg kicsit meloztam amig a fonokek nincsenek itthon es nem tudnak basztatni, hogy itthon meresszem a brutal seggem tovabb.......
Ezen még van mit falatozni.
Se turbó se elektronika,se kényelmes ulespoz csak lomhasag.
De van gyári villanyablak,szevokormany és utolagos központi zár.
Három hete toltam be a bontóba egy hunyadi H1-et
Turbós,interkúleres volt a drága míg a rozsda fel nem falta,de rendesen
A totoja szerintem kicsit jobbat lép s 2-2,5 lityivel kevesebbet kér
A H100 szigorú viszont lassú mint a teve 60 fokban.
A difin kéne hekkelni mert lyukas mint a szita.Es darált.
A vége az lesz hogy alavagok egy busz hátsó hidat.
Nekem állandóan ilyen kisteherjeim vannak,most Hiace
Eddig szeretem,ez már D-4-D,100 lú,még megy is
Tolok le mindenkit mondjuk tényleg mert a sok balfasz azt hiszi bérlete van a belső sávra.....................míg bele nem állok a seggébe 0,5 cm-re
Viszont ha beleülök egy személyautóba,na az nekem mind F1
Én ma az 1.6-os Ford benyáson lepődtem meg mikor előztem vele, meglepően dinamikus, mosolyt csalt a pofámra, csak telefonfülke... billegős majd szédülök az ülésben.
Szerencsere nem randa nagy, meg igy is valamennyire formas, igy sosem volt hatranyom belole
Reszelés előtt fel kell kérni a lányt hogy toljon egy mini pukit hogy be tudja tájolni az ember nagyjából hogy merre van a rés
Ennyi erővel a tigrist is le lehtne nácizni
Amugy az Élősködőnek vasaroltam ma, meg kicsit meloztam amig a fonokek nincsenek itthon es nem tudnak basztatni, hogy itthon meresszem a brutal seggem tovabb.......
Se turbó se elektronika,se kényelmes ulespoz csak lomhasag.
De van gyári villanyablak,szevokormany és utolagos központi zár.
Turbós,interkúleres volt a drága míg a rozsda fel nem falta,de rendesen
A totoja szerintem kicsit jobbat lép s 2-2,5 lityivel kevesebbet kér
A difin kéne hekkelni mert lyukas mint a szita.Es darált.
A vége az lesz hogy alavagok egy busz hátsó hidat.
Eddig szeretem,ez már D-4-D,100 lú,még megy is
Tolok le mindenkit mondjuk tényleg mert a sok balfasz azt hiszi bérlete van a belső sávra.....................míg bele nem állok a seggébe 0,5 cm-re
Viszont ha beleülök egy személyautóba,na az nekem mind F1
Az 1,4 is simán használható.
Kb mint az Astra 1,6.
Pályán fog porogni mint a bugocsiga.