Sokkal egyszerűbb felszorni 4*12mm-es pozdorja csavarral azt a helyet ahol a rendőrök állni szoktak, valamelyik csak betalál a gumijába 🤣
Amúgy ha elbújuk honnan tudjam hogy ott a rendőr, és meg kell állni a kedvéért?
Szóval geci rendőr! 😆
Sem rendőr, sem IQ30 nem vagyok... bosszanthat a dolog, ettől a szabály nem változik. Faszságra kényszerítik az embert az élet sok más területén is, akinek nem tetszik, megpróbálhat tenni ellene. Nincs ez másképp sehol sem. Elvileg a feleséged körzeti orvos, vagy hasonló ott felétek, tehát "köztiszteletben álló" személy. Ha nagyon akarná, tudna/tudnátok beszélni valamely illetékessel a helyzetről. ( A pontos menetet hadd ne én írjam le). Talán még lenne is olyan a polgármesteri karban, aki tudna/akarna változtatni a dolgon, ha valaki felhívná rá a figyelmet. Ameddig viszont senki ( ti sem) tesz az ilyesmi ellen semmit, addig "jóvanazúgy" tessék fizetni, vagy tessék úgy megállni, ahogyan az szabályos. Te írtad pár sorral lejjeb(feljebb?) "ha ugyanott ugyanazért többször is megbüntetnek, ott nem a rendőr a hülye " 😂
Alapból a tábla és stop vonal nem lehet a keresztező út vonalába. Ez még érthető szabály. A vezetői vizsgán is az a szabály hogy meg kell állni a vonalban és előre gurulni hogy kilássunk. Ez a vizsgán arra jó hogy a vizsgabiztos lássa hogy egyértelműen figyeltél.
De lássuk be ez alapvetően felesleges és életszerűtlen elvárás a valóságban, ha amúgy szemmel láthatólag megadtad a keresztező úton haladóknak az elsőbbséget.
Kezdjük ott hogy én is autópályás haladásról beszéltem, azaz ha a repülős analógiáról van szó, nem az autópálya felhajtón vagy lehajtón engedem el a kormányt, hanem az egyenletes haladásnál ahol csak a sebességet és a sávot kell tartani. Ha be kell avatkozni, akkor pedig a Tesla sokkal jobban megoldja mint egy ember. A repülős példában is tévedsz (tehát a buta ezek szerint te vagy). A felszállást és leszállást csak azért csinálja pilóta, hogy ne essen ki a gyakorlatból, de vannak olyan helyzetek, pl. erős köd, amikor gyakorlatilag kötelező robottal leszállni. A felszállást is kezdik robottal csinálni. Eddig sem azért csinálta ember, mert nem tudta a robot, csak van a visszatérési pont eldöntése, amit eddig emberi felelősségi körnek tekintettek. Azonban egyre inkább kiderül hogy a robot ezt is jobban el tudja dönteni. Forgalmas légtérben sem kapcsolhatja ki a robot pilótát, mert csak így garantálható a precíz pár száz méteres elkülönítés.
Pilóta azért van a gépen, hogy felprogramozza a robot teendőit, egyen felelős személy, és ha meghibásodás van, akkor legyen aki beavatkozik. Két pilóta meg azért van mert nem bíznak egy emberben, kell a plusz ellenőrzés.
Ha bármi gond van és át kell venni a vezetést a repülős autopilot pont ugyan úgy jelez időben, mint a Tesla Autopilot. A funkciójuk riasztó és ütközés elkerülő megoldásaik is szinte ugyan úgy működnek.
Tény hogy nem képes mindenre, nem minden körülmény között működik 100%-osan, de az autópálya az pont ilyen környezet. Ha meg nem ért valamit, akkor azt jelzi időben.
Plusz én nem is azt mondtam hogy kártyázni szoktam autópályán, csak azt hogy olyan stabilan vezet, hogy akár kártyapartit is nyomhatNÉK! (feltételes mód.) Ugyanis én nem szoktam átverni az éberség figyelő rendszereket, mint jó páran. https://www.youtube.com/shorts...
De persze neked megint sikerült megragadni a lényeget, mint a bombariadó alatt ott hagyott kosárnál.
Egyetlen stresszforrás az Autopilottal autópályán, hogy magától nem vált sávot, nem hajt végre előzést (EU-ban sajnos ez be van tiltva, amúgy lehajtótól lehajtóig képes lenne teljesen automatán menni), így ha szükség van rá akkor ezt nekem kell kézzel megtenni, de úgy szoktam hogy 140-el beállok a belső sávba bekapcsolom a robotot, aztán csak a tükörben azt kell figyelni, hogy ha jön egy gyorsabb autó, (nem sok van) akkor lehúzódjak időben előle. Máskülönben ha ez nem lenne, a horvát tengerparton felhajtok az autópályára, és csak a fizető kapuknál kell átvenni. Megoldja a táblák felismerését és a sebesség határok betartását, kanyarokban megfelelő sebességre lassítást (kint hagyott felesleges korlátozások, ezért bosszantóak). De ha baleset van előttem, vagy hirtelen fékeznek arra is sokkal jobban reagál mint egy ember. Egyedül attól szoktam félni, hogy a mögöttem jövő elalszik, de nem hirtelen fékez, eléggé előre látó és normális humán módon kezeli ezt is, illetve ha valaki beáll a seggembe azt elengedem, (had takarítsa előttem az utat) így még soha nem volt gond.
Egy pillanatig nem álszenteskedek,10percel korábban le is írtam.Én is szegek szabályt,ha ezért megbüntetnek,nem fogom szidni a rendőrt,hisz van egy szabály amit én nem tartottam be.
Jo,a megoldás hogy a vonalon megállsz,vársz pár másodpercet jol kivehetően,majd előregurulsz.
Utána lehet kérni a videot hogy szarjanak sünt.Mert így szabályos.
Ilyen sztori az asszonynak is volt, ő se állt meg a stopvonalnál csak.ahonnan kilátott. Mondtam neki is, a szabály az szabály, ha a rendőr erre utazik nincs mit tenni. Sokan nincsenek tisztában a stop táblával és az utra festett stopvonal összefüggéseivel.
Rendőr vagy?
Nyilván teljesen értelmetlen ott megállni, ahonnét nem lehet kilátni. Ez egy példa, hogy faxságra kényszerítik az embert, csak mert megtehetik. Nyilván nem nagy ügy pluszba egyszer megállni, de ha naponta többx kell csinálni, minden nap... Ha ez téged nem bosszant, akkor az vagy IQ30, vagy fegyveres testület 😅
Amúgy persze, de amikor a visegrádi felvonuláson a 10 méterre lévő kúthoz elpöfögtem motorral, ott visított vörös fejjel a rendőr hogy vegyem fel a sisakot. Mondom jól van. Felvettem ott helyben letámasztottam a motort, majd le is vettem a sisakot hogy igyak a kútnál 🤣
Én követem a Tesla önvezetésének fejlesztését. Ott valós felvételek alapján tanítják a mesterséges intelligenciát vezetni. Az amcsi hatóság kifogásolta, hogy az önvezető rendszer nem áll meg a stop táblánál, csak lassan gurul és ha lehet akkor megy.
Aztán a Tesla az orruk alá dugta a statisztikát, hogy az emberi sofőrök az esetek 0.05%-ban állnak meg 😁
De azért kötelezték a Teslát, hogy meg kell állni, mert a "szabály az szabály" megoldották. Kiderült hogy baromi balesetveszélyes mert életszerűtlen viselkedést visz be a rendszerbe és a többi autós nem számít rá 😆
Szerintem nincs baj azzal, hogy a jól belátható kereszteződésbe csak macisajt van, azzal sincs gond, hogy a veszélyesebb, kevésbé beláthatóban STOP táblával jelzik ezt, meg az ezekhez előírt KRESZ szabályok is rendben vannak szerintem, de ilyenen gecizni, hogy nem a STOP vonalnál állt meg ahonnan simán nem látni be a kereszteződést, vagy lassan átgurult rajta miközben kellően körbe lehet látni, etikátlan és embertelen a rendőr részéről. A hatóság többi tagját nem annyira hibáztatom, mert ők kénytelenek a rendőr elfogult jelentésére támaszkodni.
Ezek a büntetések, akkor lennének elfogadhatóak, ha a hibásan kijelölt stopvonal miatt én mint polgár büntethetném a közút kezelőjét, vagy a rendőrt aki hatalmával visszaélve túlreagálva valós, társadalmilag hasznos indok nélkül büntetget, hogy meglegyen a kvóta, miközben jogorvoslatra lehetőség nincs egy elvileg jogállamban.
Ugyanis a természetes életösztön miatt az emberek amúgy is megállnak ha olyan egy kereszteződés hogy ez szükséges. Nálunk is van ilyen hogy csak maci sajt van, aztán mégis mindenki megáll mert másként nem tudna körülnézni rendesen. A táblázás azoknak kell akikbe kevesebb életösztön vagy vezetési rutin szorult, de amíg megkapja mindenki a maga elsőbbségét, nem idéz elő veszélyes helyzetet, addig aljasság baszogatni bárkit is.
Ezek után mindenkinek azt tanácsolom büntetőjogász haver alapján, hogy bármi feljelentés van, akkor le kell tagadni, nem aláírni. Rendőr nem tud semmit tenni, mert dilettáns bagázs. Nem kell bedőlni annak hogy rosszabbul jársz. Jogod van hallgatni, és ez a legjobb amit tehetsz. Esetleg berendelnek meghallgatásra, akkor ugyan így kell eljárni, és ki lehet kérni mijük van ellened. Ha nincs bizonyíték, ilyen esetben nem szokott lenni, mert lusták kikérni a kamera felvételeket ha volt is, akkor nem tudnak semmit kezdeni. Ha van akkor meg az ügyvéd mossa le őket a tárgyaláson valami eljárási hiba alapján amit mindig elkövetnek. Basszák, meg. Ha bűnözőnek több joga van mint a tisztességes embernek, akkor bűnözőként kell viselkedni.
Nos, nagyon okosnak nem akarok látszani, de... megpróbálok segíteni.
Ugye nem tilos kétszer is megállni a kereszteződés előtt, ha már úgyis tudja mindenki, hogy oda járnak a rendőrök videózni?
Megállsz a Stoptáblánál--> a rendőrök kedvéért, utána meg megállsz ott is, ahol már kilátsz.-> a magad és a láthatóság kedvéért.
Nem nagy kunszt, talán 5 másodperc időveszteség. És ha a rendőrök rájönnek, hogy nem csak hülyék járnak arra, talán leszoknak a videózásról is. De sokkal könnyebb itt is "gecirendőrözni", mint megtalálni a megoldást.
Én kérek elnézést... 😇
Na pipi, kiváncsi voltál mennyit fizetek majd. a szervizért, meg tudom mondani. Nincs még ideje, csak a sávtartó kalibrálása miatt estem be és megkérdeztem. Assistance nélkül 107 ezer.
De ugyis kérek az plusz 16. Meg pollenszűrő kérhető de azt is fogok majd, ezekkel együtt 130-140 közt. Ha addig feljebb nem megy........
http://youtu.be/L5_gXgSmX8Q?si=3Kd7Ww_7VsDO3t1l
Amúgy ha elbújuk honnan tudjam hogy ott a rendőr, és meg kell állni a kedvéért?
Szóval geci rendőr! 😆
De lássuk be ez alapvetően felesleges és életszerűtlen elvárás a valóságban, ha amúgy szemmel láthatólag megadtad a keresztező úton haladóknak az elsőbbséget.
Pilóta azért van a gépen, hogy felprogramozza a robot teendőit, egyen felelős személy, és ha meghibásodás van, akkor legyen aki beavatkozik. Két pilóta meg azért van mert nem bíznak egy emberben, kell a plusz ellenőrzés.
Ha bármi gond van és át kell venni a vezetést a repülős autopilot pont ugyan úgy jelez időben, mint a Tesla Autopilot. A funkciójuk riasztó és ütközés elkerülő megoldásaik is szinte ugyan úgy működnek.
Tény hogy nem képes mindenre, nem minden körülmény között működik 100%-osan, de az autópálya az pont ilyen környezet. Ha meg nem ért valamit, akkor azt jelzi időben.
Plusz én nem is azt mondtam hogy kártyázni szoktam autópályán, csak azt hogy olyan stabilan vezet, hogy akár kártyapartit is nyomhatNÉK! (feltételes mód.) Ugyanis én nem szoktam átverni az éberség figyelő rendszereket, mint jó páran. https://www.youtube.com/shorts...
De persze neked megint sikerült megragadni a lényeget, mint a bombariadó alatt ott hagyott kosárnál.
Egyetlen stresszforrás az Autopilottal autópályán, hogy magától nem vált sávot, nem hajt végre előzést (EU-ban sajnos ez be van tiltva, amúgy lehajtótól lehajtóig képes lenne teljesen automatán menni), így ha szükség van rá akkor ezt nekem kell kézzel megtenni, de úgy szoktam hogy 140-el beállok a belső sávba bekapcsolom a robotot, aztán csak a tükörben azt kell figyelni, hogy ha jön egy gyorsabb autó, (nem sok van) akkor lehúzódjak időben előle. Máskülönben ha ez nem lenne, a horvát tengerparton felhajtok az autópályára, és csak a fizető kapuknál kell átvenni. Megoldja a táblák felismerését és a sebesség határok betartását, kanyarokban megfelelő sebességre lassítást (kint hagyott felesleges korlátozások, ezért bosszantóak). De ha baleset van előttem, vagy hirtelen fékeznek arra is sokkal jobban reagál mint egy ember. Egyedül attól szoktam félni, hogy a mögöttem jövő elalszik, de nem hirtelen fékez, eléggé előre látó és normális humán módon kezeli ezt is, illetve ha valaki beáll a seggembe azt elengedem, (had takarítsa előttem az utat) így még soha nem volt gond.
Utána lehet kérni a videot hogy szarjanak sünt.Mert így szabályos.
Nyilván teljesen értelmetlen ott megállni, ahonnét nem lehet kilátni. Ez egy példa, hogy faxságra kényszerítik az embert, csak mert megtehetik. Nyilván nem nagy ügy pluszba egyszer megállni, de ha naponta többx kell csinálni, minden nap... Ha ez téged nem bosszant, akkor az vagy IQ30, vagy fegyveres testület 😅
https://www.hellopolo.hu/biztonsagi-oev
Amúgy persze, de amikor a visegrádi felvonuláson a 10 méterre lévő kúthoz elpöfögtem motorral, ott visított vörös fejjel a rendőr hogy vegyem fel a sisakot. Mondom jól van. Felvettem ott helyben letámasztottam a motort, majd le is vettem a sisakot hogy igyak a kútnál 🤣
https://totalcar.hu/magazin/ko...
Ez tényleg csak a gecizés.
Én követem a Tesla önvezetésének fejlesztését. Ott valós felvételek alapján tanítják a mesterséges intelligenciát vezetni. Az amcsi hatóság kifogásolta, hogy az önvezető rendszer nem áll meg a stop táblánál, csak lassan gurul és ha lehet akkor megy.
Aztán a Tesla az orruk alá dugta a statisztikát, hogy az emberi sofőrök az esetek 0.05%-ban állnak meg 😁
De azért kötelezték a Teslát, hogy meg kell állni, mert a "szabály az szabály" megoldották. Kiderült hogy baromi balesetveszélyes mert életszerűtlen viselkedést visz be a rendszerbe és a többi autós nem számít rá 😆
Szerintem nincs baj azzal, hogy a jól belátható kereszteződésbe csak macisajt van, azzal sincs gond, hogy a veszélyesebb, kevésbé beláthatóban STOP táblával jelzik ezt, meg az ezekhez előírt KRESZ szabályok is rendben vannak szerintem, de ilyenen gecizni, hogy nem a STOP vonalnál állt meg ahonnan simán nem látni be a kereszteződést, vagy lassan átgurult rajta miközben kellően körbe lehet látni, etikátlan és embertelen a rendőr részéről. A hatóság többi tagját nem annyira hibáztatom, mert ők kénytelenek a rendőr elfogult jelentésére támaszkodni.
Ezek a büntetések, akkor lennének elfogadhatóak, ha a hibásan kijelölt stopvonal miatt én mint polgár büntethetném a közút kezelőjét, vagy a rendőrt aki hatalmával visszaélve túlreagálva valós, társadalmilag hasznos indok nélkül büntetget, hogy meglegyen a kvóta, miközben jogorvoslatra lehetőség nincs egy elvileg jogállamban.
Ugyanis a természetes életösztön miatt az emberek amúgy is megállnak ha olyan egy kereszteződés hogy ez szükséges. Nálunk is van ilyen hogy csak maci sajt van, aztán mégis mindenki megáll mert másként nem tudna körülnézni rendesen. A táblázás azoknak kell akikbe kevesebb életösztön vagy vezetési rutin szorult, de amíg megkapja mindenki a maga elsőbbségét, nem idéz elő veszélyes helyzetet, addig aljasság baszogatni bárkit is.
Ezek után mindenkinek azt tanácsolom büntetőjogász haver alapján, hogy bármi feljelentés van, akkor le kell tagadni, nem aláírni. Rendőr nem tud semmit tenni, mert dilettáns bagázs. Nem kell bedőlni annak hogy rosszabbul jársz. Jogod van hallgatni, és ez a legjobb amit tehetsz. Esetleg berendelnek meghallgatásra, akkor ugyan így kell eljárni, és ki lehet kérni mijük van ellened. Ha nincs bizonyíték, ilyen esetben nem szokott lenni, mert lusták kikérni a kamera felvételeket ha volt is, akkor nem tudnak semmit kezdeni. Ha van akkor meg az ügyvéd mossa le őket a tárgyaláson valami eljárási hiba alapján amit mindig elkövetnek. Basszák, meg. Ha bűnözőnek több joga van mint a tisztességes embernek, akkor bűnözőként kell viselkedni.
Ugye nem tilos kétszer is megállni a kereszteződés előtt, ha már úgyis tudja mindenki, hogy oda járnak a rendőrök videózni?
Megállsz a Stoptáblánál--> a rendőrök kedvéért, utána meg megállsz ott is, ahol már kilátsz.-> a magad és a láthatóság kedvéért.
Nem nagy kunszt, talán 5 másodperc időveszteség. És ha a rendőrök rájönnek, hogy nem csak hülyék járnak arra, talán leszoknak a videózásról is. De sokkal könnyebb itt is "gecirendőrözni", mint megtalálni a megoldást.
Én kérek elnézést... 😇
De ugyis kérek az plusz 16. Meg pollenszűrő kérhető de azt is fogok majd, ezekkel együtt 130-140 közt. Ha addig feljebb nem megy........