Nem, nem ritka sőt csak ez van legfeljebb helyi garázsszervizesek hahlandóak még hozott cuccal dolgozni, rég járhattál szerelőnél akinek végzettsége, vállalkozása, bejelentett alkalmazottai és saját felszerelt műhelye van.
Ha az odatévedő pincér,sofőr,takarító,gyári melósnak nagy a bére akkor az autószerelőnek,ápolónak,vízvezetékszerelőnek is nagy.
mondjuk hülye aki egy kettőstömegű/kuplung cserét osztrákba viszi.
Nem egy agysebészet ennek cseréje.
Mi az hogy el sem vállalja? Ugyanolyan mint egy sima kuplung, lehet venni szettben, központosítva, durrogtatod be a csavarokat és kész. Ha külön külön veszed akkor meg kell egy központosító amit bérelni is lehet.
A transporternél az a szopás hogy nagy nehéz a váltója. Sharant is rühelltem cserélni, a touranon meg játék volt.
Ilyenhez nem szabad menni, aki Bárdi teli áron számolja neked az alkatrészt, meg még munkajíjat is jócskán... nyerészkedjen az anyján. Egy ilye el is küldtem a faxba, mikor a 300 eFt-os Opelen 200-ért akart kuplungot cserélni...
Aztán kerestem egy másikat, azt mondta, itt a táblázat, hogy mennyi az óradíj erre a munkára, vihetem az alkatrészt én is... meg is állt 80 körül egészbe...
ilyen ritkán van
max nem ad rá garanciát meg 2x annyi munkabér
ismerőséknélbalá íratják az ügyfélkell hogy ő hozta az alkatrészt és semmire nem vállalnak garanciát
mondjuk hülye aki egy kettőstömegű/kuplung cserét osztrákba viszi.
Nem egy agysebészet ennek cseréje.
2 mikronos man szűrő amitől jobb se kel tizen plusz ezer(szemeit körbeforgató)
A transporternél az a szopás hogy nagy nehéz a váltója. Sharant is rühelltem cserélni, a touranon meg játék volt.
Aztán kerestem egy másikat, azt mondta, itt a táblázat, hogy mennyi az óradíj erre a munkára, vihetem az alkatrészt én is... meg is állt 80 körül egészbe...
max nem ad rá garanciát meg 2x annyi munkabér
ismerőséknélbalá íratják az ügyfélkell hogy ő hozta az alkatrészt és semmire nem vállalnak garanciát