Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De az nem ágyszivacs, abban a cellák sűrűbbek
Meg kellene nézni az extra rugalmas szivacsot szerintem abban nagyobbak a cellák, de lusta vagyok a padlásra felmenni
Van itthon vagy 5-6 féle keménységű szivacs mind más kialakítás
hát nekem ez gányolás, oké, lehet jó meg minden, de "szakmailag" ez nekem nem elfogadható ( ez én , attól még... kinek mi)
Én vezettem néhányszor egyik ismerősömét (mármint Ignist). Kevés annyira instabil kotlában ültem eddig, nem csábít a száguldozásra a konstans halálfélelem. Oltári sz*r a futóműve.
Én már láttam olyat. azt hittem álmodom. 180 Körül haladtam a pályán és kapaszkodj nem is ignic volt hanem még a kocka lámpás Wagoner+. Volánnál mikrofon séró fehér haj kb 80 éves mama fülében fülhallgatóval és tolta 1000-el. A motorháztető meg hol behorpad hol kipattant. Basszus 180-nál hallottam ahogy az egyik állásból a másikba átugrik. Iszonyat volt. 13-as kerekeken. Mondtam is magamban hogy most vagy lefékezek és hagyom menni vagy húzom gázt és itt hagyom mert a közelében tartózkodni életveszélyes. Tiszta horror volt. Ordított szegény kocsi. Forgott legalább 6-6500-as fordulaton.
Az arai kicsit adhatna modernebb kinézetet a bukóinak :D Ami még nagyon jó az a shoei szerintem, bár én nem a race sisakokat nézem mert kell nekem a napszemüveg.
Ilyen derékkal
Igazad lehet, bár az Ignist meg a nagy tempót egy mondatban olvasni elég furcsa.
Érdekes elmélet. Az biztos, hogy az utángyártott plexiken nincs felül egy olyan merevítés, mint a gyáriakon. Jobban tud nyekleni. Pedig nem is kínaik vannak, hanem ffabbri, mra.
szerintem. A plexi lesz a bűnös. Gondolj bele. Nagy tempónál a szélterhelés miatt elkezd deformálódni a motoron a plexi. Biztos láttál már olyat amikor egy Igniszen nagy tempónál "huppog" a motorház. Mert a szélnek annyi ereje van hogy behorpasztja de annyi nincs hogy úgy is tarts. Ilyet tud a plexid is csinálni de ott általában oldal irányú hullámzásként jelenik meg. Hol a jobb oldalt nyomja le de akkor a bal oldal felülete nő így akkor azt nyomja vissza. Keletkezik a plexi mögött egy fura áramlás hogy jobbról hol balról lök egyet. Ezt veszi fel a sisak és ettől rángatja be a fejed. Legalábbis szerintem.
Nekem az arai jobban bejött ami előtte volt, csak esés után kikukáztam.
Nem szeretném tudni milyen a rosszabb sisak. az nem az a kategória amit a fejemre húznék.
Tök muris nézni ahogy 8000 felé megy és elkezd libegni összevissdza,a km pedig olyan 160 felett csapkod le-fel.
A marushin pedig csak idegesítően nyomja a pofám 170 felett.Rámegy az orromra.Brrrr.
Hajolj lejjebb
A fűkasza 2 ütemű. Forog... Szivaccsal szűrve... Szárazon
Érdeklődöm , mi az a sebesség Neked ameddig nem okoz kellemetlenséget, kellemetlen érzést a menetszél ?! Mert én olyan 140-ig érzem jól magam . Igaz az én motorkámon sincs valami bazi nagy plexit !
Kinek mi a favorit. Én pl a Caberget imádom pedig az amit használok az max egy középkategóriás sisaknak felel meg. De nekem az illik a fejemre nálam csak egy bizonyos szűk sebességtartományban fütyül be. Míg egy Shoei nyomja a homlokom. Tuti utálnám ha olyannal kellene járnom. Ahány fej annyi forma arra pedig annyi fajta sisak illik jól.
Én inkább a sisakra gyanakszom, mert nem elkezdi a nyomást növelni, hanem elkezdi jobbra, ballra csapkodni.
Nincs is sok értelme kétszáz felett menni. Legtöbb kanyart azalatt kell bevenni, egyenesen menni meg unalmas minden tempóval.
Azért egy xlite sisakra azt mondani hogy hulladék az erős nagyon.
Miért érdekel téged a fordulatszám meg a km óra. Nem tudsz anélkül vezetni? Csak eltereli a figyelmet
Igen esetemben úgy hogy semmilyen kis plexi nincs a motoron a szél teljesen vállalható 170-180-ig Onnantól már kezd komoly lenni a szélterhelés De nem ráz meg semmi csak egyszerűen kezd szépen letolni. Akkor befekszem és olyan 200-220 környékén kezd rázkódni a fejem. Onnantól meg már valójában nincs túl sok vissza. Nem azért mert nem bírja hanem egyszerűen nincs elég hely hozzá. Beszaribb vagyok annál mint hogy tartósan 250 körüli vagy feletti tempót menjek, no meg ott már akkora a szélterhelés hogy a nyakam elég hamar bedurran.
A gyárival mondom hogy a fordulatszámot se láttam,pont kettévágta a felső perem.
Amúgy meg csak szép lassan öregurasan a fagyizóig.
Nem mondod Sok bubis plexi nyomja rá a sisakra a szelet amit a gyári amúgy a mellre nyomná. Inkább csak valamelyik motor jobban néz ki vele.
Sajna nekem a cbr-en bubis van, de lehet ki kellene próbálni a gyárit. Valamiért 170 felett berázza a sisakomat. Persze ugyan ez megvotl a TL-en is. Hulladék az xlite sisak. Az is tény.
A nakeden telibe kap a szél, aránylag egyenletesen. Az idomos motornál(CBR 600 FS) a szelet tereli, általában pont a csak felső testre. Hosszú távon a tempós naked fárasztó, mint kuporogni a tejfölösdoboz mögött.
Van szél idommal is,gyárival a műszerfalat se láttam a bubissal igen de mindent pofára tol.
Engem nagyon zavar a nakeden a szél. Még ígyis tervezek egy sisakcserét, mert az xlite-ot berázza nagy tempónál. Idegesítő. Előző araim klasszisokkal jobb volt.