Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem meg azzal nem volt semmi gondom ! 😉
Szokás szerint elég sok az ellentmondás az írásodba.
persze-persze direkt öröm volt, hogy tologatni kellett majd 15 km-en keresztül éjszaka azt a 70 kg-os szart
hadjuk má 🤣
Éjszaka volt és nem volt forgalom. Meg ahogy mondtam a motor járt. Ment az magától, nekem csak kísérni kellett.
És mivel közlekedés sem volt, amúgy is gyalogolnom kellett volna.
hát azért baxmeg. 😅 Asszem az árpád híd pesti hídfőjénél belebaxtam volna a dunába ha nekem 10+ km ert kellett volna tologatnom pláne pesti forgalomba 😂
Mit össze kínlódtatok ezekkel. Nekem soha nem volt ilyen gondom, se Szimóval, se ETZ-vel se MZ TS-el.
A Jawa 350 az fos volt. Annak volt minden baja. Trafóhiba, megszakító hiba, kilőtte a gyertyát, megszorult a dugó, elektromos hiba, kuplung szétesés, váltó tengely törés (és még ezzel is hazamentem csak nem volt 4. fokozat), de tolni azt sem kellett soha. Amikor kiszakadt az alsó kormánycsapágy és elestem, akkor is lábon ment haza 😆 igaz csak lépésben, mert úgy helyén maradt a csapágy. A bontóba meg már más vitte el.
Najó. TS-el volt olyan hogy ledarálta a kuplung a bordás tengelyt és elforgott, de azt is pont a ház előtt. Simót toltam egyszer az Árpádhídtól a Köki-ig, az úgy 12km. De az is csak defekt miatt, szóval a motor ment magától, csak ráülni nem lehetett.
nekem a hagyományos megszakítókalapácsos gyújtás volt. azt könnyebb volt javítgatni. Nálam a szopás a szimón gyakran az miatt volt, mert dizájnosra le volt kerekítve az első sárvédő aztán a pocsojás út teliverte vízzel a trafót aztán jött a szokásos fuldokló hang 😅
hát a benzinbetegség alatt ugye azt értettem, hogy kifogyott a benzin jó néhányszor(kezeit széttáró) nem szaladgáltam mindig 200 ft-al a zsebembe, hogy teletankoljam 😅 Az etz-nél a diódasor adta meg magát 3 havonként(kezeit széttáró)
😂
velünk mindig baszakodott a yard, azért kellett tologatni,
igaz néha hárman voltunk rajta szóval ha úgy vesszük jogos volt a tologatás mert így megakadályozták a további közlekedést
amúgy engem a szimó évekig szopatott a szikrával, elektronikus gyújtása volt és néha nem volt szikra, hiába mértem rajta mindent(emiatt vettem egy gecidrága metex muntimétert) minden fasza volt, aztán jött a gyújtótekercs+trafó cserék, tirisztor csere, lendkerék csere, majd egész vezetékelést kidobtam a fenébe és újrahúztam gyújtáskapcsoló kihagyásával, direktbe kötve mindent mindennel
végül levágatm a gyújtás jeladó tekercs végét és ki volt törve a forrasztás, és akárhányszor mértem mindig volt érték és közel hasonló
újra forrasztás után megszűnt a szopás
az a fura ha beindult, és többnyire beindult akkor bármeddig elment, volt hogy hónapokig jó volt aztán egyszercsak nem indult, kezdődött a szerelés méregetés és gondolt egyet ismét ment
tolni nem toltam de éjszakázott sokat házon kívül az a szar
Egyik ilyen betegsége se volt a motorjaimnak. Pedig volt szimo, nem uj de jó régi, pergyes, 250 etz. Azt monjuk sajnáltam hogy eladtam. Hálás jószág volt. Egxiket se kellett tolni. Szerintem akkoriban is ilyen igénytelen lehettél, szartál rájuk csak hajtottad.
...viszont a betojás hónapról-hónapra egyre könnyebben! 😆
50 felett a betolás hónapról-hónapra nehezebben megy
😅
ezen már mindenki túlesett legalább egyszer aki a szoci időkben motorozott 😅
Én a szimót kísértem soxor haza annak általában benzin betegsége volt 😅
Az etz-n általában a fesszab halt meg az se volt vidám móka hazáig 😅
Szerintem 10m-et sem tudnám tolni ! Maximum lejtőn ! Betolásról meg ne is beszéljünk ! 😂
Egyet értek veled. Anno fiatalabb korban bírtuk is, de gyakran elő is fordult az akkori motoroknál. Most 50 felé nincs is akkora ambició tologatni, aztán meg a milliós motorokat rosszabbul is esne toligálni.
Mert tízen-huszonévesen tologattam eleget a keleti szektort (az még ment, de a CB900-nál beláttam hogy az már nem az a súlycsoport) így közel az 50-hez már nem igazán hiányzik.
Másrészt hogy nézne már ki, ha ezt hülyét mindennap látja a falu tologatni a motorját. (bár választék az van bőven, pl. az erőfejlesztő napokon tolhatnám a GTR-t, kardióson meg a Jawa-t)
A masodik legnagyobb hárlis hepaj van a puskasnal.
Menjenek csak.....
A motormentők dörzsölik a tenyerüket :D
(ismerőseim Párgába mentek találkozóra 4-5 motorral, a 3 HD-vel többször volt gond - leráztak pár csavart, az egyiknek elment a gyertyapipája és egyhengerezett)
Jaaaa,a hárlisok mennek vezetett uton a balatonra a hetvegen vezetett utakon kurvasokan.
simsont toltam régen haza de nekem előtte ki kellett venni a szeleptűket
benzincső, gyertyakábel szeleptű ezeket gyűjtötte a yard
Jogos,meg hát valahogy el kell jutni a találkozókra.
Én utoljára a 250es etz-t toltam,kb 25éve és az is olyan 3km lehetett,mondjuk az kemény volt.