ha nyomta legelé akkor sem maradt a helyén?
pl felváltani 5.-be aztán vissza 4 és rajta tartja a lábat
városban kicsit szar de mégsem kell 1000 km távokra menni menteni
Nalam komoly.
Ami tigereket nezek mobile.de-n az 60-70e km korul van pocses 80 valahanyezernel tart a 675-ös streettel.
Csak szolok,a cbr orajaban 35e volt mikor megpusztult az ora. 😆
Tudom hogy ciki, de fingom sincs, pedig élőben is láttam már párszor, képet tudok mutatni.
Egyébként minden gyártónak van egy-két típusa, amit ránézésre elfogadnék, a Triumphnál az újabb Tigerek tetszenek, de ha pénzt kellene érte adni, akkor inkább a Hondák között válogatnék.
Ami a váltókart tartja helyén.....de se olaszba se osztrák.oldalon nincs. Triumph service is lett próbálva. Most hazaszállitás.
Nem lehet váltani mert a szomszédos két fokozatot váltogatja, váltótengely leesik a kar sulyától.
Van benne ket rugo,az egyik a valtomukodteto mechanikaban a masik a kukactengelynel.
1600 es 1800 forint,a kukac szarabb,ott bontani kell cefetul.
Bar toredek ar mint a crosstourer DTC motor csere.
Az a tuti.
Motorkazni kene.
Bar most en vagyon elhavazva.
pl felváltani 5.-be aztán vissza 4 és rajta tartja a lábat
városban kicsit szar de mégsem kell 1000 km távokra menni menteni
Pocses szolt,hogy 84600 km,gecijo kis gep. 😆
Ami tigereket nezek mobile.de-n az 60-70e km korul van pocses 80 valahanyezernel tart a 675-ös streettel.
Csak szolok,a cbr orajaban 35e volt mikor megpusztult az ora. 😆
De bontás nélkül csak tipp. Szerintem az lehet, de én is kiváncsi vagyok rá
Elso generacios?
Egyébként minden gyártónak van egy-két típusa, amit ránézésre elfogadnék, a Triumphnál az újabb Tigerek tetszenek, de ha pénzt kellene érte adni, akkor inkább a Hondák között válogatnék.
Nem lehet váltani mert a szomszédos két fokozatot váltogatja, váltótengely leesik a kar sulyától.
1600 es 1800 forint,a kukac szarabb,ott bontani kell cefetul.
Bar toredek ar mint a crosstourer DTC motor csere.