Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sőt......ki se kéne engedni onnan.....
ilyenkor kell elvágni a fékcsövet és lehet menni tovább 😂
haver pont így járt, nem tudták légtekeníteniba kínaibszarral a rendszert
elmentem megszakértettem visszatetettem a gyári kart és máris sikerült 😀
utána kicsit reszeltünk a kínai szaron és az is jó lett
Egy gsxr nissin radiál munkahengernél voltam így,kiértem a főutcára és kakukk,kicseréltem a régire és ment,ott sima gyári kar volt fenn.
Sajnos olyan problémával is találkoztunk kínai karokkal, ez pont a kuplungkar volt, hogy lötyög. A tulaj állított a holtjátékon. Nem is lehet hibáztatni mert nem kell neki tudni a motor működését, állított rajta, hogy ne lötyögjön. Igen ám de ha melegedik a lamella közeg, csökken a holtjátéka a karnak. Melegedett-csökkent-megcsúszott-megégett-motorszállító hozta haza :(
Ülés alatt az abs kocka, oda aztán a nyereghez megy a cső. Nem jellemző hogy megszorulna a főhenger, inkább el szokta engedni a folyadékot.
Nekem ezért fura, nagyjából ismerve a motort, hogy megszorul 🤷🏼‍♂️
👍️ Aha, akkor így már kezd összeállni a kép. Ahogy blackiex írta, az tényleg lehet teljesen jó motornál is.
Na, pont ez volt a baj a méretpontatlan kínai fékkarral. Elengedett állásban se eresztette vissza a főfékhenger dugattyúját teljesen, így a visszatérő furat, ami el kellett volna engedje a nyomást, nem tudott kinyitni.
Van egy pont amikor már a dugattyút nyomja.
Volt egy kollégám aki vett egy elég fasza Aprilia robogót. Na ő járt így hogy egyszer csak befogott neki, és amikor kihűlt akkor tudott tovább menni. A fékfolyadék nem sötét volt, hanem szinte fekete és teli volt vízzel.
Ilyet (a korábban vázolt vizesedés és berohadást leszámítva) csak elsőféknél láttam és utángyártott kínai fékkarnál... Kétlem, hogy itt ilyesmi állna fenn.
Nemigen tünt elhanyagoltnak.Normál 16-os szupertyúk.
Én konkrétan motormosáskori csutakoláson kívül semmihez nem nyúltam a hátsó féken és megy,megáll,semmi extra,elvileg munkahenger gebasz lehet.
Mondjuk mire elforr a folyadék addigra tökre beállhat.
Mikor befog akkor nyissa meg a kégtelenítőt és ha akkor elenged a főhenger szórakozhat ha nem akkor a munkahenger. Ha mindkettő jó akkot a fékcső ment szét belül, nem tudom mennyire van eldugva a ktm-en, de ha csak olyan mint a többin akkor nagy bontogatásé nélkül meg lehet csinálni persze ha kéznél van az alkatrész mert nagy eséllyel valami kelleni fog.
Azzal nem csak a pedál állását befolyásolja?
Fékfolyadék vizes, vagy a dugattyú nem húzódik vissza mert berohadt.
Mindkettőhöz komoly elhanyagoltság kell.
Hirtelen tippem sincs mitől szorulhat meg melegen, aztàn kienged.
Nagyon el kellett hanyagolni hogy a csúszkák szoruljanak meg. Abs kocka nem szokott elromlani, elmelegedik annyira hogy befogjon akkor a folyadék is meg kellene hogy forrjon benne 🤷🏼‍♂️
Tippem sincs mi lehet a baja de majd írd le azért.
Szerintem nem,magánzótól vette.
Vannak emberek akiknek nem való a KTM. Na ő pont ilyen, az üveggolyót is elrontja.
Volt a fullgasnal egy már képeken lelakott GT. Azt vette meg ?
Mán hazaért,jó régen,csak a szakik nem fogadják rögtön.Sok idő.
Nem tudom mit csinál azzal a motorral.
Nem lehet hogy balfaszkodva állított a pedálon és folyamatosan nyomja ?
Vegye ki belőle a betétet aztán mehet.
Szó szerint.
El is borult úgy befogott,lehül akkor megy egy km-t és megin beáll.
Mi az hogy beállt ?
Főni,az oszinak beállt a hátsó fékje,3 hétre kapott időpontot.Segíts rajta,tusz gyors ktm szerelőt? 😆
Jobb hozzászokni, ls hol törlöd maga, elöl vagy hátul? Nagyon nem mindegy. 🤔 😁