haver pont így járt, nem tudták légtekeníteniba kínaibszarral a rendszert
elmentem megszakértettem visszatetettem a gyári kart és máris sikerült 😀
utána kicsit reszeltünk a kínai szaron és az is jó lett
Sajnos olyan problémával is találkoztunk kínai karokkal, ez pont a kuplungkar volt, hogy lötyög. A tulaj állított a holtjátékon. Nem is lehet hibáztatni mert nem kell neki tudni a motor működését, állított rajta, hogy ne lötyögjön. Igen ám de ha melegedik a lamella közeg, csökken a holtjátéka a karnak. Melegedett-csökkent-megcsúszott-megégett-motorszállító hozta haza :(
Ülés alatt az abs kocka, oda aztán a nyereghez megy a cső. Nem jellemző hogy megszorulna a főhenger, inkább el szokta engedni a folyadékot.
Nekem ezért fura, nagyjából ismerve a motort, hogy megszorul 🤷🏼♂️
Na, pont ez volt a baj a méretpontatlan kínai fékkarral. Elengedett állásban se eresztette vissza a főfékhenger dugattyúját teljesen, így a visszatérő furat, ami el kellett volna engedje a nyomást, nem tudott kinyitni.
Volt egy kollégám aki vett egy elég fasza Aprilia robogót. Na ő járt így hogy egyszer csak befogott neki, és amikor kihűlt akkor tudott tovább menni. A fékfolyadék nem sötét volt, hanem szinte fekete és teli volt vízzel.
Ilyet (a korábban vázolt vizesedés és berohadást leszámítva) csak elsőféknél láttam és utángyártott kínai fékkarnál... Kétlem, hogy itt ilyesmi állna fenn.
Nemigen tünt elhanyagoltnak.Normál 16-os szupertyúk.
Én konkrétan motormosáskori csutakoláson kívül semmihez nem nyúltam a hátsó féken és megy,megáll,semmi extra,elvileg munkahenger gebasz lehet.
Mikor befog akkor nyissa meg a kégtelenítőt és ha akkor elenged a főhenger szórakozhat ha nem akkor a munkahenger. Ha mindkettő jó akkot a fékcső ment szét belül, nem tudom mennyire van eldugva a ktm-en, de ha csak olyan mint a többin akkor nagy bontogatásé nélkül meg lehet csinálni persze ha kéznél van az alkatrész mert nagy eséllyel valami kelleni fog.
Hirtelen tippem sincs mitől szorulhat meg melegen, aztàn kienged.
Nagyon el kellett hanyagolni hogy a csúszkák szoruljanak meg. Abs kocka nem szokott elromlani, elmelegedik annyira hogy befogjon akkor a folyadék is meg kellene hogy forrjon benne 🤷🏼♂️
Tippem sincs mi lehet a baja de majd írd le azért.
elmentem megszakértettem visszatetettem a gyári kart és máris sikerült 😀
utána kicsit reszeltünk a kínai szaron és az is jó lett
Nekem ezért fura, nagyjából ismerve a motort, hogy megszorul 🤷🏼♂️
Én konkrétan motormosáskori csutakoláson kívül semmihez nem nyúltam a hátsó féken és megy,megáll,semmi extra,elvileg munkahenger gebasz lehet.
Mindkettőhöz komoly elhanyagoltság kell.
Nagyon el kellett hanyagolni hogy a csúszkák szoruljanak meg. Abs kocka nem szokott elromlani, elmelegedik annyira hogy befogjon akkor a folyadék is meg kellene hogy forrjon benne 🤷🏼♂️
Tippem sincs mi lehet a baja de majd írd le azért.
Volt a fullgasnal egy már képeken lelakott GT. Azt vette meg ?
Nem lehet hogy balfaszkodva állított a pedálon és folyamatosan nyomja ?
Vegye ki belőle a betétet aztán mehet.
El is borult úgy befogott,lehül akkor megy egy km-t és megin beáll.