pedig az lc4 nagyon fasza gép, csak nagyjából senki sem tartja karban a futóművet(sem)
én avval rengeteg helyre felmentem, ott ahol az 525-el vért izzadtak én lazán szinte alapjáraton felkocogtam, 160 kiló a motor én voltam 150, nem dobálta a kavicsot meg nem rázta a seggét....
én tettem egy kapcsolót a ventillátorra és ha láttam hogy kicsit neccesebb a helyzet fel lett kapcsolva, egyszer sem forrt meg így
mondjuk én a 200 kilós ténérével is felmentem szinte bárhol, még ott is ahol a kicsit bénább wr450 a hátán pörgött
ja, itt a jó futómű többet ér , mint a motorerő. nekem annyira tetszett a hely, h mentem rajta le s fel többször is közben. a két rencámos srácnak (régi lc4 és klx300)nem volt olyan őszinte a mosolya, lefőzte minkét vas a kávét , míg feljutottak
azért nem sima séta, de közel sem leküzdhetetlen, csak egy jól karbantartott futómű kell hozzá
emlékszem az első utamra a hondával, tömény szopás volt, utána a csika művek rendbetette az elejét és máris simán ment minden is
igen, mert tőlünk pádis majd 350km, ami robogóval kb 8 óra, bár én kurvára ráértem volna de akivel voltam az nem ilyen türelmes
de ez egyedi eset volt, első és utolsó egyben
vigyázóra nem nagyon kell felmenni már a vírus előtt is baszakodtak a parkőrök, evvel a gyösszel meg nem tudok menekülni, felfelé ha elkapja a fordulatot 25 a max 😁
ellenben pádisról a tolvajkő felé elmentünk a nagyon köves feljáróig, azt már nem mertem vállalmi mert nagyon kuplung szaga volt a gépnek
a jog le is térdelt, elvitte a szállásra a gazdát, de utána soha többet nem indult, eléggé megolvadt a dugó benne
én avval rengeteg helyre felmentem, ott ahol az 525-el vért izzadtak én lazán szinte alapjáraton felkocogtam, 160 kiló a motor én voltam 150, nem dobálta a kavicsot meg nem rázta a seggét....
én tettem egy kapcsolót a ventillátorra és ha láttam hogy kicsit neccesebb a helyzet fel lett kapcsolva, egyszer sem forrt meg így
mondjuk én a 200 kilós ténérével is felmentem szinte bárhol, még ott is ahol a kicsit bénább wr450 a hátán pörgött
emlékszem az első utamra a hondával, tömény szopás volt, utána a csika művek rendbetette az elejét és máris simán ment minden is
de ez egyedi eset volt, első és utolsó egyben
csak nem túl sok út van lefelé a hegyről aztán egy drón meg pár kocsi és megfogják az embert ha tényleg akarják
ellenben pádisról a tolvajkő felé elmentünk a nagyon köves feljáróig, azt már nem mertem vállalmi mert nagyon kuplung szaga volt a gépnek
a jog le is térdelt, elvitte a szállásra a gazdát, de utána soha többet nem indult, eléggé megolvadt a dugó benne