Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt nem tudhatom.
A motor meg olasz.....állitólag nem birják az üzemeltetést
Tekercsben az a vastag ketoldalas ami a gopro talpakon van arra ötlet neten.
3M tök tudja milyen cikkszam.
Mármint a kaloda. 😆
Egy utas azért szerintem.
Gratula a cimbidnek!
Érdekes, hogy az Aprilia fa kalodában küldi.
A Suzuki, Moto Guzzi, Benelli, BMW, Honda (ezeket ismerem) mind fémkalodában vannak.
Egy barátom új gépe. Most dobozolják ki.
🙂
ismerősnek ilyesmivel volt az 5 literes benzines kanna feltéve az endúróra hátra
https://shop.haberkorn.hu/vegy...
le se lehetett tépni
egyik sarkánál ha megkezdted nagy nehezen szét lehetett fűzni
Ha belegondolsz az a sok kis szőrszál nagyobb kapaszkodási keresztmetszetet adnak, mint ezek a ma divatos egyszer használatos műanyagpatentes fos megoldások.
Az,3560-ast használok én is.
Ez nagyon jó cucc. Nokia kihangosítókat gyártottunk a kétezres évek elején Pécsett, azokhoz jött ilyen, amivel a kezelő egységet tudtad a műszerfalon rögzíteni. Meglepően nagy súlyokat bírt el.
Na meg alapvetően most a tépőzáras rögzítés a divat.
Van ilyen autóipari tépőzár, amit felragasztanak és kész is.
Csavart csak biztosításnak használnak.
https://hsrshop.hu/3m-nagy-teh...
Jó lesz az, (főleg neked 😆) akármelyik megoldást csinálod.
De hogy bosszantsalak elmondom, hogy alapvetően két féle módon lehet ezt megoldani, ha ultra igényes megoldásokat nézzük.
Egyik, hogy a műanyagba beleraknak egy fém betétet, kellő felülettel összeolvasztva, így azt már csavarozhatod akárhogy.
A másik, ami rezgésnek kitett helyekre jobb szerintem, amikor egy gumi átvezetőt raknak be a műanyag furatába, és annál fogva nagy peremű távtartós csavarral fogatják meg, így nem tud zörögni, és nem veri szét a furatot a zörgés, meg mivel némi mozgást enged nem fog feszülni az idom.
https://elektroexpressz.hu/ET-GM22-Gumi-atvezeto
Az MZ-nek az acéllemez oldaldeklijét ilyennel csináltam meg, mert a fix csavar körül anyagfáradásos repedés keletkezett...úgy 40 év használat alatt. Felfúrtam nagyobbra, repedéseket végighegesztettem, mögé hegesztettem egy alátétet, aztán most repedjen tovább ha tud 😁
De a gumicső darab is jó. Ha kicsit hosszabbra vágod, és szétnyomja akkor legalább lesz pereme, mint az átvezetőnek, nem csak a furatban fekszik fel.

A régi hondámnál gyárilag ez úgy van, hogy maga a gumi átvezető a vázon lévő fülekben van, és egy bumszli fejű csappal patent szerűen lehet fel és levenni a műanyag oldaldekliket. Ennek mondjuk az volt a baja, hogy legkisebb borulásnál ezek a nyúlványok az elsők amik letörtek. Szóval azt nem javaslom. 😆

Ja és az ilyen spéci távtartós csavar helyett én simán vágtam sárgaréz csőből megfelelő hosszúságú távtartót, és abba lehet bármilyen csavart belerakni.
Trómf 😆 👌 👍️
hogy ne nézzen ki rondán mint egy trómf 😆
Leginkább ilyet használnak a műanyag szarokhoz. A faszért kell pvc kabát egy motorra? 🤣
ezt zotya ismeri 😄 bútornál is van ilyen ami kapaszkodik az ellendarabba negyed fordulat után(kezeit széttáró)
nekik sincs
ilyesmi csak nekem le volt feketítve
nekem is ilyen imbuszos távtartó csavarok voltak a kawához, basi rendelt hozzá az ibéjről már 13 éve 5 ezer volt egy fél marék belőle 😅
és az oltások a közösség érdekében? Az smafu? (gondolkodós)
ezért jó a pet csík
4-5-6 tekerés és nem rogy annyira össze mint a szilikon
Lehet hogy a szilikon még jobb is.
Jó ez így + kék menetrögzítő azt tényleg nem kell megtépni. Szoktunk szilikon csövet is használni gumi helyett.