Volt pár motorom, eggyel volt bajom életemben de azzal pont átbasztak, egy Honda CBF1000.
Tekert óra, olajat ette.
Én az a perverz gazda vagyok, aki mindenből mindig, időben gyári cuccot kap minden motorom.
Amit lehetett kipróbáltam.
Az új motorok mellett direkt kerestem a lehetőséget a sokat futott gépekre és mentem 210.000 -t futott Kawasaki GTR-rel, 175.000 -t futott GSXR 1000 K5-el, 170.000 -t futott Honda CBF1000-el, 160.000 -t futott BMW-vel, 125.000 -t futott R6-al, hogy milyenek ennyi km után.
És tudod az volt a poén?
Egyiken sem lehetett ezt a sok km-t érezni.
Mert mind gondos, szerető nem spórolós gazdától voltak.
Nyilván ne keressük az új motor érzést, de nem sokkal maradtak le róla.
Egyik sem ette az olajat, feszes fékek, stb.
Aztán mentem elhanyagolt 40.000 et futott R1-el. Hagyjuk.
Minden IS a felhasznàlótól függ.
A klasszikus: 🐒+🍌=🏍🫠😉
Ebben az orszàgban a motor tulajdonosok 1/3-nak nem kène motort tartania, mert bem telik rà neki, hogy normàlis szinten ksrbantartsa.
Egy légy, egy (valszleg) tönkretett FET, ami miatt kiolvadt az áramköri biztosíték és amely légy nekem 3-4 ezrembe került.
Nem halok éhen, de egy légyért kissé sokallom.
Tekert óra, olajat ette.
Én az a perverz gazda vagyok, aki mindenből mindig, időben gyári cuccot kap minden motorom.
Amit lehetett kipróbáltam.
Az új motorok mellett direkt kerestem a lehetőséget a sokat futott gépekre és mentem 210.000 -t futott Kawasaki GTR-rel, 175.000 -t futott GSXR 1000 K5-el, 170.000 -t futott Honda CBF1000-el, 160.000 -t futott BMW-vel, 125.000 -t futott R6-al, hogy milyenek ennyi km után.
És tudod az volt a poén?
Egyiken sem lehetett ezt a sok km-t érezni.
Mert mind gondos, szerető nem spórolós gazdától voltak.
Nyilván ne keressük az új motor érzést, de nem sokkal maradtak le róla.
Egyik sem ette az olajat, feszes fékek, stb.
Aztán mentem elhanyagolt 40.000 et futott R1-el. Hagyjuk.
Minden IS a felhasznàlótól függ.
A klasszikus: 🐒+🍌=🏍🫠😉
Ebben az orszàgban a motor tulajdonosok 1/3-nak nem kène motort tartania, mert bem telik rà neki, hogy normàlis szinten ksrbantartsa.
Ennyi.
Nem halok éhen, de egy légyért kissé sokallom.
🤣
☺️
Az RSV4 8.750.000 Ft.
A Tuono 7.225.000 Ft.
Sorry.
1099 cm3
V4
Furat X Löket: 81x53.3 mm
217 Le 13.000 rpm-n
125 Nm 10.500 rpm-n
13.6: 1 kompresszió
7.225.000 Ft alku előtt.
Sok tapasztalat még nincs vele, bár az 5000 km-kénti szerviz intervallum eléggé beszédes.
😁