Amikor ilyenek vannak, jó eséllyel egy láncszett is kellhet, aztán a kuplungot még nem is említettem, kormánycsapágy, stb.
Szóval öreg motor biztosan nem olcsó motor, igaz, ilyenkor legalább sok minden új lesz benne.
Vagy összegányolja és rámelegíti valami még nála is nagyobb balekra. Az ügyes kezű ezen még faraghat valamelyest, de tényleg, öreg motor szerelésben járatlannak nem való. Vagyis mint a gyógyszerész mondja: ellenjavallt.
Szándékosan számoltam alá, meg nem mindenből a tutit. Ha számolom még az anyagköltséget, illetve ha valami nem természetes kopásból fakadót is, akkor könnyen GTK-s lehet a felújítás is egy öreg motornál.
Fék, gumi muszáj ha nem akar pofára esni indokolatlanul, gyertya meg ahoz hogy egyáltalán elinduljon, előbb utóbb ugyanezért a szelep meg a szűrő is szükséges lesz. Tahát legfeljebb az anyagon tud spórolni. De az megint nem lesz jó megoldás
ööö... ez amúgy igaz.
Vesz a júzer egy valamit mondjuk milláért, azt mondja, hogy amit elmulasztottak eddig, azt pótolom, körbefékezi a járgányt (3 garnitúra), minden folyadék és szűrő és gyertya, szelephézag ellenőrzés, új gumik, mert nem akar a következő mondjuk 3-5 évben az olajon kívül hozzányúlni, és csak anyagban megvan 300-350 ezer.
Inkább megcsinálja okosba.
Emitt egesz emesztheto aron van.
Szóval öreg motor biztosan nem olcsó motor, igaz, ilyenkor legalább sok minden új lesz benne.
Vagy összegányolja és rámelegíti valami még nála is nagyobb balekra. Az ügyes kezű ezen még faraghat valamelyest, de tényleg, öreg motor szerelésben járatlannak nem való. Vagyis mint a gyógyszerész mondja: ellenjavallt.
Vesz a júzer egy valamit mondjuk milláért, azt mondja, hogy amit elmulasztottak eddig, azt pótolom, körbefékezi a járgányt (3 garnitúra), minden folyadék és szűrő és gyertya, szelephézag ellenőrzés, új gumik, mert nem akar a következő mondjuk 3-5 évben az olajon kívül hozzányúlni, és csak anyagban megvan 300-350 ezer.
Inkább megcsinálja okosba.