Na de nem ez a PVC szürke az, hanem ezüstszürke. Az egészen más. Az sem látszik, de az legalább normálisan néz ki. A mostani BMW-k meg VW-k meg olyanok mint a régi szemeteskuka 😆
Ha elment mellettem akkor gyorsabb volt, ki a faszt érdekel ha bejön elém?
Max egy-két mazsola van aki megelőz és lassít, de azért ez koránt sem annyira általános hogy másik seggébe kelljen emiatt menni az életed kockáztatásával.
Érdekesség, most ment előttem egy motoros, egy bulldog. Árnyékos helyen, fekete kabátban ha nem vilàgít a helyzetjelzője, észre sem veszem. Pedig fos gyenge helyzetjelzője volt. Az én motorom ledese ehhez képest olyan mint a Nap.
Hogyne lenne, épp ezt írtam, nyomi... motorral együtt megy a menetfény, ha setét van (pl. felétek járok 😃) akkor meg az automatika egyből nyomatja a tompítottat. Ha meg fix világításon hagyod a gombot, akkor mindig tompi van, amikor jár.
Szerintem okosabb, mint te - úgy összességében 😅
Az én egyik BMW-m is szürke. Tök tisztának tünik, elkezdem rá folyatni a vizet, és fekete lé csurog le róla... 😃
A másik metál fekete, az full szopás, még a tiszta víz is meglátszik rajta, ha nem szűrt vizes öblítést nyomatok a végén.
ez pontosan így van nekem minden autóm szürke volt eddig. A mostanit nem mostam le egész tavaly(óranézegetős) idén sem jutottam még vele odáig el, hogy lemosódjon és tök tiszta még is(gondolkodós) Na legalább is néhány méterről úgy tűnik 😅
Az új autósok be 😃 Az enyém is felkapcsol egy árnyékos erdősávban, egy 20 méteres alagútban is. Érdekes módon a ködöt nem annyira érzi, ott én hamarabb felnyomom, mint az automatika.
na szóval annyi tapasztalatom van a színekkel, hogy ami biztos, a piros szín az ami a leg messzebbről látszik. Ezt minden évben tapasztalom is amikor nagyvízen horgászom. Azok a bóják amik sárga, kék, zöld az már 250 méterről alig látszik a piros meg ragyogóan(meghajlós) Alkonykapcsolósak a bójafejek szürkületnél is sokkal sokkal jobban látszik a piros sőt olyan mint ha az kapcsolna hamarabb a többinél de nem ez történik csak a többi szín annyira elveszik főleg alkonyatban még a piros mellett, hogy olyan mintha még fel sem kapcsolódtak volna. Gondolom valamikor nem véletlenül találták ki a piros színt szerintem kb. 2 szer messzebbről észreveszi egy átlag szem mint bármi más színt(gondolkodós)
Meg se értetted, amit írtam... bejönnek eléd, szóval te hiába szeretnél faxa gyerek lenni, és tartani 100 métert, az első, aki elmegy melletted, kihúz abba a nagy résbe - és a 100 métered rögtön 20 lesz. Akkor mit csinálsz? Lassítasz? hogy lemaradj 100 méterre? Hiába, mert 20 mp múlva megismétlődik az eset...
Senkinek nem szoktam a seggébe állni, ez nálam alap elv, mint ahogy nem megyek kamion előtt.
Nyilván em tempomattal kell berongyolni a láthatatlanba - de durván befékezni legalább akkora hiba
milyen jó hogy ilyen extra nincs az astrában, én ritkán indexelek, ennek köszönhetően az index még mindig remek állapotban van még 26 évesen is, szinte kopás mentes 😂
Bár a sávváltás index nélkül id megoldodik a sávelhagyásra figyelmeztetö rendszer miatt, ami szintén kötelezö már az uj autoknál. Kényelmetlen a rázkodo kormány.
Azért egy ellenkormányzás nem agyműtét.
És igen. Sokkal jobban fog annak menni az agyműtét évekkel később is, akinek egyszer megmutatták, mint annak akinek soha.
Már felesleges. Index automata ugyan nem lesz, de lassan automata világitás nélkül.nincs auto. Már nem.luxus felszereltség,de kifizetni is filléres tétel egy uj auto esetében. Tehát a probléma okafogyott lesz, mert mire a beadványod eljuttatod a mérnökökhöz már minden auto magának kapcsolgatja a villanyt.
Nagyon sok a sávváltáskor nem indexelő.vagy a körforgalombol kijövet nem indexelő.
Egy idő után nekem autómatikusan jönnek ezek.Itt az a gond hogy a büdös életbe nem fogod semmivel rászorítani a lusta dögöt hogy ezek autómatikus beidegződések lesznek.És egyszer amikor tényleg kell akkor nem indexel,nem kapcsolja fel,notóriusan belehajt a pirosba.Mert ezt szokta meg.
A gyártót kell rászorítani hogy tegye be a programba azt a helyzetjelzőt.
Nem, az a lényeg hogy idöben és megfelelöen kell kivilágitani nem pedig leszarni. Ennyi erövel egy utmegvilágito betonoszlopot is.rakhatsz a jármüvedre ezer wattos halogénnel, mert azt tuti észreveszik.
Igen. Ugyan azon a napon amikor az M1-es baleset volt Az M0-on is volt ugyan ilyen porvihar, csak ott kisebb volt a forgalom, nagyobb távolságokat hagytak az emberek, így nem volt gond.
Meg Debrecen felé a Hortobágyon is rendszeresen van nagyon durva ködfolt főleg őszi/tavaszi időben.
És igazad van. Megtévesztő, hogy nincs éles határvonal, de azért azért az ad némi okot a gyanúra (én ezt figyelem), amikor eltűnik benne az előtted menő autó. De az út széli akadályok láthatósága is ad támpontot a valós látótávolságról.
Igazad is lehet, meg az is megoldás hogy a rendör modszeresen basztasson ezért is.meg a jobbratartásért is,ne csak sunyiba méregessenek.
Szükség lenne a tudatos nevelésre a közlekedésben résztvevök esetén de a biztonsági öv meg a gyorshajtás fáradságmentesebb bevételforrás.
Max egy-két mazsola van aki megelőz és lassít, de azért ez koránt sem annyira általános hogy másik seggébe kelljen emiatt menni az életed kockáztatásával.
Szerintem okosabb, mint te - úgy összességében 😅
A másik metál fekete, az full szopás, még a tiszta víz is meglátszik rajta, ha nem szűrt vizes öblítést nyomatok a végén.
Senkinek nem szoktam a seggébe állni, ez nálam alap elv, mint ahogy nem megyek kamion előtt.
Nyilván em tempomattal kell berongyolni a láthatatlanba - de durván befékezni legalább akkora hiba
Aki alkalmazkodik boldogul, aki makacs az megszivja.
És igen. Sokkal jobban fog annak menni az agyműtét évekkel később is, akinek egyszer megmutatták, mint annak akinek soha.
Egy idő után nekem autómatikusan jönnek ezek.Itt az a gond hogy a büdös életbe nem fogod semmivel rászorítani a lusta dögöt hogy ezek autómatikus beidegződések lesznek.És egyszer amikor tényleg kell akkor nem indexel,nem kapcsolja fel,notóriusan belehajt a pirosba.Mert ezt szokta meg.
A gyártót kell rászorítani hogy tegye be a programba azt a helyzetjelzőt.
Meg Debrecen felé a Hortobágyon is rendszeresen van nagyon durva ködfolt főleg őszi/tavaszi időben.
És igazad van. Megtévesztő, hogy nincs éles határvonal, de azért azért az ad némi okot a gyanúra (én ezt figyelem), amikor eltűnik benne az előtted menő autó. De az út széli akadályok láthatósága is ad támpontot a valós látótávolságról.
Szükség lenne a tudatos nevelésre a közlekedésben résztvevök esetén de a biztonsági öv meg a gyorshajtás fáradságmentesebb bevételforrás.