Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az utolso mondatom lemaradt: a latasi/utviszonyoknak megfelelo vezetes ugyanigy van kezelve.
Pont ez jutott tegnap eszembe. A kovetesi tavolsag amugy is kb. ugy van kezelve, mint "nemetpremiumauton" az iranyjelzo (legalabbis nem telik el ugy nap, hogy valami gyoker ne 3 meterrol kovessen elozesi szandekkal), mintha csak egy batortalan ajanlas lenne.

Ahogy a mellekelt abra mutatja, akkor is lazan vesszuk, ha az orrunkig se latunk.
Néztem a tömegkarambol egyik kamionjának a belső felvételét, már sok-sok másodperccel azelőtt, száz méterekkel azelőtt lehetett látni, hogy NEM lehet kellő távolságba előre látni. Mire gondolt a sok faszkalap? és ha csak ez lett volna az első, hiszen a youtube tele van hasonló, igaz ködös, autópályás felvételekkel. Nem lát, de nyomja neki mint süket a csengőt.
Utána meg megy a jajveszékelés meg a könyörgés, hogy adjuk össze a műtétre valót. Tök hülyék az emberek.
Csomó jó poén van benne
Amikor azt hazudta hogy elszökött a macska
Dagadt meg vigasztalni kezdte 😂 😂 az mondja látta ezt a trágya élete és lelépet ..............milyen macska az ilyen 😂 😂
a másnaposok az tetszett
de lehet csak azért mert avval tudtam azonosulni 😁
Én is bírom ezt a filmet.
😆
azért van néhány(gondolkodós) edi mörfis, csevi csézes stb.
Ekkora kraftnál talán nem baj, ha van.
Én sem vagyok egy elektronika fan, de van amikor jó ha van.
Semi nem kell, csak a fejünk ami vezérel mindent.
Ha valami sok lesz vagy gebasz... de nem lesz, ha nem bízzuk el magunkat...
Jó cserét csinált.
a 390esben volt minden fiszemfaszom, mindig kapcsolgatta kifelé őket
pl a kipörgésgátló halál a földutakon
Így lehet tanulni motorozni, nem kell a sok fiszemfaszom...
gyerek azért meglepődött hogy a 30 ló után a 70 már táncoltatja a seggét
így görbült el a vezetőm, nem sikerült az ék alul kicsit rövidebb lett aztán vágtam még kb 2 centit aztén jött egy izmosabb széllökés és máris beszorult az ék alá a lénc felső fele, aztán odarántotta a fáhot az egész gépet, még a rönktámasztt is elgörbítette
aztán amire kirángattuk valahogy elgörbült egy kicsit, egyengettem de nem lett az igazi, plusz a lánc egyik foga is leszakadt mert beakadt a rönktámaszba
szóval nagy szélben kezdő ne fűrészeljen
Nyertél, mint mindig igazad van! (meghajlós)
Hosszú évek óta csak az nem ül bmw-be aki nem is szeretne.
Hosszú évek óta az ül BMW-be aki csak szeretne, a többi meg csak szeretne...
akkor bmw-be soha senki nem ülhetne 😂
A szél az inkább segít a favágásban te 😆
nem kell olyan mélyen behajkolni és már dönti is(meghajlós)
GT.Full extra,meg navit is kapott.17-es.A z1000sx araert.
Nem rossz 5let, csak az autós vizsgázóknál is kell valami korlát, lépcső...
Teljesen kezelhető mindenféle "kocka" nélkül. Nekem meg elég flaszterre a 106ló nulla segítséggel, pont tudom még kezelni... 😁
A fokozatosság miatt én a mostanival ellentétben a minimum teljesítményt vezetném be, 25 éves korig minimum 25kw, 30-nál 60kw, 40-nél 120kw, 50-nél 150kw és 60 fölött 200kw lenne a legkevesebb megengedett persze terepen is.