Baleset mindig volt, és lesz is, míg nem lesz totális önvezetés, mint a sci-fikben. A vezetőknek meg kb. fele alkalmatlan*, mégis kapnak jogsit, vezetnek - és nem is mindig ők okoznak balesetet.
*ki kéne dobni a 10 ezernél kevesebbet tapasztaltakat, szinte az összes 60 felettit, de sok 50 felettit is, mert akkor már lassul az ember. Kidobni a nők 3/4-ét. Kidobni az összes cigót, mert egyik se tanult vezetni, meg amúgy is agresszív IQ 60-asok. Kidobni az összes taxist, hivatásost, mert azok rutinból mennek, nem figyelnek eléggé. Kidobni a túl gyors és a túl lassú autókat vezetőket is, mert nem illeszkednek a forgalomba. Szóval lehetne selejtezni, a végén ketten maradnánk az úton, de én benned már nem vagyok biztos 😁 sokan meg bennem nem 🤣
Megnyilvánulásaid alapján számomra te is alkalmatlan vagy.Szóval számodra alkalmatlan az anyuka aki bal oldalon veszi ki a gyerekét,számomra meg te vagy alkalmatlan mert egy agresszív idegbeteg barom vagy.
," hülye kurva a fattyát az óvoda előtt NEM a jobb oldalon szedi a fostaligából hanem a baloldalon"
Egy újabb intelligens megnyilvánulás tőled.Mert ha ott a gyerek akkor hol vegye ki?És ha ott veszi ki akkor mi van?
Én elhiszem amit írsz.
De azt mondtam, hogy ha CSAK különleges helyzetben lenne baleset, akkor oké, ráfoghatjuk a rutintalanságra. De én azt állítom, hogy a jelenlegi közlekedési kultúra, amit naponta tapasztalok, plusz a már eleve alkalmatlanok utcára kerülésével magában hordozza ezt a balesetet.
Megkeresem mindjárt a cikket, amit érdemesnek gondolok elolvastatni.
Sztem ennél egyszerűbb az ügy. Egész nap ilyen idő volt, aki ott bekerült ebbe a szituba, nyilván az előző 10 percben is átment 2-3 ilyen porátfúváson. A bajt most pont nem az "állatok" okozták, hanem valaki, aki bepánikolt, és túl nagyot lassított. Telibeverték hátulról, és onnan nem volt mit tenni, az állókba belement a többi.
Persze lehet rugózni a követési távon, de azt nem tartja senki, nem is lehet, mert ha nagyot hagysz, bejön eléd mindenki, és arra sincs ráhatásod, hogy mögötted mennyit tartanak.
HA nem látnám naponta közlekedni az ÁLLATOKAT, záróvonal, jobbkézszabály, stop tábla, piros/sárga rendőrlámpa, egykerekező faszkalapok, megállni tilos tábla, sebességkorlátozás, akkor igazat is adnék neked.
Csak hát naponta látom ezeket. Így előre tudom, hogy baj lesz, és hogy homokviharban/ködben nem lassít, esetleg a buta, hülye kurva a fattyát az óvoda előtt NEM a jobb oldalon szedi a fostaligából hanem a baloldalon, tisztelet a kivételnek. Sorolhatnám a bolt előtt az akciós áruért átrohanó nyuggert nem a kijelölt helyen - nekem volt olyanom, hogy a vén ökör az autóm oldalának szaladt neki menet közben, ebből következően, hogy eléfut egy másiknak vagy a ködben/homokviharban nem érzi, hogy lassítani kéne fékvillogtatással, lehúzódással és eleve ésszel közlekedni, hát, nem sokért ered el a könnyem.
A youtube-n látott milliónyi balfaszt most ne is kelljen említenem, én ezt gondolom így a fotelből.
ezért írtam hogy az esetek többségében lehet menni mert nincs előtte semmi......
ha mindig arra számítanánk "mi lenne ha" akkor nagyjából állna a forgalom mindenhol
és ezt úgy mondom hogy én az átlagtól félénkebben vezetek
Fotelból mindenki okos... aztán ott van 2 mp-ed dönteni. Ha hamar reagálsz, beléd mennek, ha későn, akkor meg te a másikba. Érintett volt vagy 50 jármű, elég, ha egy hülye vagy mondjuk "rosszul döntő" van közte, máris karambol, és onnan mindenki féktávja elfogyott abban a pillanatban. Pályán meg senki se tart 100-200 m féktávot, még ha úgy is kéne... kaminyonok is egymás seggében mennek, mert úgy spórolnak. Aki bekerül egy ilyen szituba, megszívja, ennyi. Most törött 40 autó, de a nap többi részében elment ott 4000, az utolsó ilyen baleset óta meg 400 ezer vagy inkább 4 millió.
Azért amikor hirtelen csökken le a látástávolság nem lehet ennek megfelelően hirtelen lassítani, mert akkor azért fognak beléd szállni hátulról. Kb. kétszer voltam ilyen helyzetben életemben, de baromira paráztam, nyomtam a ködlámpát, és óvatosan lassítottam, meg húzódtam szélre.
Persze itt azért a kamionos videóján látszott, hogy úgy ment bele a zéró látástávolságba, ami viszonylag messziről észlelhet volt már, hogy 90-en maradt a sebesség, ami biztosan nem a jó megoldás, és az emberek többsége pont ugyan így hajt bele. El nem tudom képzelni miért.
Manapság baromi jók az autó szimulátorok. Én kötelezővé tenném az ilyen vészhelyzetek kezelésének a gyakorlását pontosan úgy ahogy a repülőgép pilótáknál is, mert ismeretlen helyzeteket mindig sokkal rosszabbul kezelnek az emberek, így meg azért lenne esély hogy jól csinálják. Ja és a szimulátorban 90%-ra tolnám a ködben pálya közepén álló autó esélyét, hogy így égjen az agyukba 😁
Ó,erre itt már többen mondták hogy teljesen jó az a menetfény,ja persze jó lenne,ha hátul is lenne.Én ezt a menetfényt pont hogy csak lakott területen erőltetném.
Mondjuk az se segit hogy siman mennek a full idiotak nappali menetfennyel kodben,ejszaka is,es avval nincs hatso lampa egyutt.Nem egyszer majdnem belerongyotam ilyenekbe.
Ezt én se értem,miért kell vakon 150-nel belerongyolni a jol láthato porfelhöbe. És ez igy megy szakado esöben is amikor a felvert viztöl nem látsz százméterre se. Itt kimondottan nem feltétlen követési távolsággal volt a probléma hanem a sebesség megválasztással és hogy mindenki azt feltételezte akadálytalnul átvág a porfelhön. Aztán fék nélkül szálltak egymásba.
*ki kéne dobni a 10 ezernél kevesebbet tapasztaltakat, szinte az összes 60 felettit, de sok 50 felettit is, mert akkor már lassul az ember. Kidobni a nők 3/4-ét. Kidobni az összes cigót, mert egyik se tanult vezetni, meg amúgy is agresszív IQ 60-asok. Kidobni az összes taxist, hivatásost, mert azok rutinból mennek, nem figyelnek eléggé. Kidobni a túl gyors és a túl lassú autókat vezetőket is, mert nem illeszkednek a forgalomba. Szóval lehetne selejtezni, a végén ketten maradnánk az úton, de én benned már nem vagyok biztos 😁 sokan meg bennem nem 🤣
Egy újabb intelligens megnyilvánulás tőled.Mert ha ott a gyerek akkor hol vegye ki?És ha ott veszi ki akkor mi van?
De azt mondtam, hogy ha CSAK különleges helyzetben lenne baleset, akkor oké, ráfoghatjuk a rutintalanságra. De én azt állítom, hogy a jelenlegi közlekedési kultúra, amit naponta tapasztalok, plusz a már eleve alkalmatlanok utcára kerülésével magában hordozza ezt a balesetet.
Megkeresem mindjárt a cikket, amit érdemesnek gondolok elolvastatni.
Persze lehet rugózni a követési távon, de azt nem tartja senki, nem is lehet, mert ha nagyot hagysz, bejön eléd mindenki, és arra sincs ráhatásod, hogy mögötted mennyit tartanak.
Csak hát naponta látom ezeket. Így előre tudom, hogy baj lesz, és hogy homokviharban/ködben nem lassít, esetleg a buta, hülye kurva a fattyát az óvoda előtt NEM a jobb oldalon szedi a fostaligából hanem a baloldalon, tisztelet a kivételnek. Sorolhatnám a bolt előtt az akciós áruért átrohanó nyuggert nem a kijelölt helyen - nekem volt olyanom, hogy a vén ökör az autóm oldalának szaladt neki menet közben, ebből következően, hogy eléfut egy másiknak vagy a ködben/homokviharban nem érzi, hogy lassítani kéne fékvillogtatással, lehúzódással és eleve ésszel közlekedni, hát, nem sokért ered el a könnyem.
A youtube-n látott milliónyi balfaszt most ne is kelljen említenem, én ezt gondolom így a fotelből.
reggel 9-től este 8 ig csak ennyit tudott csak elfűteni a légkondi
ha mindig arra számítanánk "mi lenne ha" akkor nagyjából állna a forgalom mindenhol
és ezt úgy mondom hogy én az átlagtól félénkebben vezetek
Persze itt azért a kamionos videóján látszott, hogy úgy ment bele a zéró látástávolságba, ami viszonylag messziről észlelhet volt már, hogy 90-en maradt a sebesség, ami biztosan nem a jó megoldás, és az emberek többsége pont ugyan így hajt bele. El nem tudom képzelni miért.
Manapság baromi jók az autó szimulátorok. Én kötelezővé tenném az ilyen vészhelyzetek kezelésének a gyakorlását pontosan úgy ahogy a repülőgép pilótáknál is, mert ismeretlen helyzeteket mindig sokkal rosszabbul kezelnek az emberek, így meg azért lenne esély hogy jól csinálják. Ja és a szimulátorban 90%-ra tolnám a ködben pálya közepén álló autó esélyét, hogy így égjen az agyukba 😁
ami az esetek többségében helytálló