ki tudsz mérni mindent egy darab 2.5ös tömör rézvezetékkel, rátekered valami fix pontra, aztán hozzáérinted a felnihez, tárcsához agyhoz ami forog
egyből mutatja hol a hiba, oldalirányban, sugárirányban, mindenhol
Mar megprobaltad, az indikator oraval. Mondjuk allvany vagy biztos felfogatas nelkul nehez valoban pontosat merni.
A tarcsa elvileg nem hullamos, mert uj. a Nyereg klasszik merev nyereg. Az egyetlen dolog, ami mozoghat ezek utan, az a felni. Mondjuk ha 0.2-0.3mm-t mersz az indikator oraval, akkor kezzel nem biztos hogy fogod erezni, ha a csapagy jateka a ludas.
Ha necc vagy koltseges az indikatorhoz allvanyt keriteni vagy a rogzitest megoldani a pontos mereshez, akkor ket uj csapagyat megprobalhatsz, mielott komolyan koltenel ra. Plane ha azok a csapagyak a motorral egyidosek.
Egy kis segitség kéne hátha.......A vfr első fékkel küzdök télviz idején. Jelenség,fékezéskor rázza az elejét, amit ugy próbálnék meg elmagyarázni, hogy minden egyes kerékfordulatnál ugyanazon a ponton elkönnyül lazul kevésbé fog a fék. Gondoltam féktárcsa, bár még kurva jónak tünt de kitudja vettem ujat, nyilván betétekkel. Viszont szomoruságomra a helyzet nem javult. Régi a probléma lehet igy is vettem anno, inkább csak tempos haladásnál intenziv fékezésnél zavaró. Kicsit jobb lett ugyan, a fékhatás lényegesen jobb de a probléma maradt. A tárcsa nem uszó, fix. A féknyergeket átmozgattam, minden dugattyú faszául mozog, a nyereg uszó része áttakaritva, zsirozva nem szorul, az is jól mozog.
Próbáltam indikátor órázni, csak valahonnan egy tartót kell szerezni mert igy nem az igazi, és azért mértem három tizedet ami sok, limit 0,20. Az a baj bontás elött nem néztem meg. Kerékcsapágy jónak tűnt.
Ötlet esetleg?
Mindegy, az infot atadtam.
egyből mutatja hol a hiba, oldalirányban, sugárirányban, mindenhol
A tarcsa elvileg nem hullamos, mert uj. a Nyereg klasszik merev nyereg. Az egyetlen dolog, ami mozoghat ezek utan, az a felni. Mondjuk ha 0.2-0.3mm-t mersz az indikator oraval, akkor kezzel nem biztos hogy fogod erezni, ha a csapagy jateka a ludas.
Ha necc vagy koltseges az indikatorhoz allvanyt keriteni vagy a rogzitest megoldani a pontos mereshez, akkor ket uj csapagyat megprobalhatsz, mielott komolyan koltenel ra. Plane ha azok a csapagyak a motorral egyidosek.
Próbáltam indikátor órázni, csak valahonnan egy tartót kell szerezni mert igy nem az igazi, és azért mértem három tizedet ami sok, limit 0,20. Az a baj bontás elött nem néztem meg. Kerékcsapágy jónak tűnt.
Ötlet esetleg?