Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A bolti nevelt lazac nekünk zsíros na meg a színét is szinezőktől kapja nem a tápláléktól, hozzánk jellemzően norvég és dán telepekről érkeznek, a szilvásváradi pisztráng jobban ízlik főleg ahogy ott az egyik helyen elkészítik.
Pisztráng. Főző műsorban hallottuk, a szegények lazaca. Jót nevettünk rajta. :)
Ja,az utászok is mindig bagoznak melobkozben. 😆
Szerintem arra gondolt, ha már úgy is ég az aljnövényzet, akkor egy csikk már nem sokat befolyásol 😆
Mondjuk ahol már tűz van ott tökmindegy.Gondolom valami ÖTE lelkes tűzoltója volt,hivatásos ilyet nem csinál.
Nem is tudom mi ez, ugy kaptam.
Arra rajottem, hogy bore hamar tulsul.
Mert az egyik tűzoltó ezt mondta mikor kérdeztük miért van cigi a szájában miközben én oltottam a nálam és szomszédnál égő növényzetet, a kollégái a másik oldalt oltották, ott nem voltak otthon és jobban elharapódzott már. Kissé csodálkoztunk asszonnyal, de hát ő a szakember csak tudja. 😄
Miért ne tudna?Mindhárom feltétel adott az égéshez.
Nem hát.....m6 jó többi szar
Nekik de......és értelmetlen erről beszélni hisz Ini írt valamit.
nem éri már meg kockáztatni meg nem is nagyon tudnak. Elsősorban azért,mert a bugyi bányából amikor rárakja a kanalat a platóra a kezelő, két kezét keresztbe rakja aszt mutatja,hogy ennyi, lehet menni a mérlegjegyért (kezeit széttáró) A kanál is mér. Pont akkora büntetést kap a bánya is ha a papucs megméri a fuvart. Nem a pálya csak a lényeg. 70-80 tonna széjelqrja az alsóbbrendű utakat is. (kezeit széttáró) Most meg lehet nézni a bugyikörnyéki sóderbányák utjait. egész járhatóak. 6-8 éve inkább mentem volna homokúton mint azokon. (gondolkodós)
Tűzoltókhoz, az égő cigi eldobása porszáraz füves aljnövényzetbe tényleg nem tud tüzet okozni?
Mondjuk pont a kavicsosok kerülik a pályát és biza azok még erősen kockáztatják a túlsúlyt na meg minimum két kártya játszik, a házunk előtt elég sok jár erre ha nem állnak kint a közteresek vagy rendőrök.
600 lovas szkániák nem arra lettek kitalálva, hogy az alföldön 2* es túlsúlyt vigyenek. Hanem arra, hogy a hegyvidéken felfelé is tudjanak menni(fetrengős) Nem kell mesélni, egyszer- kétszer elmentem billencsezni a haverral 70 tonna alatt nem nagyon jöttünk ki bányából(kezeit széttáró) Duna aszfalt elődjének a vakondnak hordtunk zúzott követ.
annyit mondok csak hogy a lőrinc cége csinálja, szóval ha egy kővel is tuti túl van rakva
Nem véletlen volt 620-as a Scania !
Nemigen,emelem az m6 forgalmat kethavonta megyek arra. 😂
15 évig gabonás kamionnal jártam 8,5m-es póttal 2m belmagassággal , tudnék mesélni , ugyan csak elcsodálkoznál , es valóban azt gondolnád hogy ez csak mese ! 😇
Pisztráng is jó, a lazac meg isteni.
Semmit, színtelen. 😄
Nem minden, a 4 számjegyűek nem viszont arra csak célforgalomban lehet közlekedni, de azért a pálya és a főutak között is jelentős árkülönbség van.
Aha, egy ülésben lecsúszott délután.
nem azt mondtam, hogy nincs aki nem kockáztatja meg/ha tudja/ de nem az van mint rég aki billencs volt az 70 tonna alatt ki se jött a bányából. Mióta a bányát is büntetik mérik a kanalat is azért lényegesen visszaszorult ez a fajta trükközés. Pláne, hogy a büntit is hozzá igazították Mind a felrakó, mind a szállítmányozó részéről (kezeit széttáró)
ja többet állsz stauban mint amennyit vezetsz tényleg nagyon jó(fetrengős)
? Ott mi a szar(fetrengős) Az m5-ön 2 nap alatt több autó megy mint az m6-on mióta elkészült 12-13 éve(fetrengős) Esélye sem volt tönkremenni(fetrengős) Járok néha az M6-on egyszerűen parádés(meghajlós) 6 telibe kedvenc helyszínem volt(meghajlós)