Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Készséggel megmutatnám neked a fedélzeti kamerámon azt a "nincs tranzitot" - bár biztos sok román kamionnak a célállomása Cece 😅
Sokat járok Kecskemét-Dfvár közt, az is mindig tele van - mármint ebben az évben, azelőtt érezhetően kevesebb volt.
Na, én is kikapcsoltam, szól a jobb alsóban, hogy jó lenne letölteni, ennyi. Vagy letöltöm vagy nem.
Általában pár havonta elindítom és addig csinálok valamit.
Akkor próbálom még1x.
A horvát pályán nincs európai tranzit, ez önmagában elég, hogy uolyan minőségű kivitelezés mellett 3x annyi ideig kitartson. Meg mivel drága, sokan el is kerülik, pl. sok "nyugati" inkább keresztül húzza Plitvicén a bazi nagy csónakját vagy lakó futóját, mint hogy menne a pályán körbe.
Mit nem értesz ezen?
Így van! A szegénység bassza a nyomorúságot. :)
Az a pálesz tényleg dekorációs elem,mindig ugyanannyi van benne.
Kifele még 15 valwmennyi , vissza már csak 12kn volt.
Sajnos kellett arra járnom és elég kevés kamion jár arra tranzitban legfeljebb ha az úticéljuk vezet arra vagy és itt jön a kivétel, ha baleset van a pályán mert akkor a többórás várakozás elkerülése miatt a diszpécser arra küldi őket ahogy engem is ha baleset volt. Mo.-n csak az m5-m0-m1-en van nagy forgalom ( ezeken kéne még pár sáv) még a többi pálya is hanyagolható azokhoz képest, az utak nem ezért rosszak.
Hiába lopnak, a tényeken nem változtat. Valamiért nálunk hamarabb mennek szarrá az utak.
Mit nem értesz ezen?
Akkor ezt mondd el a kibaszott sok román kamionnak is, akikkel pont az említett úton találkoztam... az elmúlt bő hónapban Kecskemét Dfvár Cece Enying úton mentem vagy 8x, tele volt mindig. Egy évvel ezelőtt meg mutatóba se volt ott román kamion...
Nem tudom, én egy hete jöttem meg, 13 kn a 95-ös, az jelen árfolyamon 750 Ft körül van - több, mint nálunk...
1) igen, a kamion tranzit
2) ...és még akkor is, ha sok a közutakon megy - és persze azt is szétbaxxák.
Mit nem értesz ezen?
Szar kivitelezés? Talán az is, de abban mitől lenne jobb egy horvát? Balkáni népség, lopnak csalnak azok is, ott is cinkelt a közbeszerzés, csak arról kevesebbet tudsz.
De hát ennek oly egyszerű oka van, hogy beszélni sem érdemes róla.
Sokat megyek,baze,nem dob metereket,horvatban meg van az a keresztcsik az durva volt,tobb helyen.
Az M1 volt tavalyelott nagyon gyasz a belsoben kifele tatabanya iranyaba de azt megtoldoztak.
Nem olyan dramai.
Mint a lehajto utan a metro fele a feluljaro patcworkos utja,meg a polus center hatso bekotoje.Az szar.
Amugy a horvatok a gorican fele levot minimum 3 eve nem csinaljak sz egyik fele abba van hagyva. 🤔
Horvátba nem.csak a pálya jó, wgy csomó mindenféle uton voltam, nyilván.ott is vannak szarok. Itt meg ahogy átértünk az m7-esen már szétszakad az autó. A küksősáv szekérút a dilatáciok meg métereket dobnak. Szóval hiába épitenek ha pár év után hótszar. Biztos van módja hogy sima maradjon ennyi pénzből. De pl a régi hármas szinte már végig huszadrendű minőségében. Csinálnak, persze és ez jó. Csak maradna is ugy.
Az utobbi idoben rohadt sokat csinaltak uj utakat.
A ket fo palyan meg akkora a forgalom hogy inkabb halogattak.
Es te is tudod hogy sok a nem sima ut is nyugaton,foleg ha a magashegyi hago utakat nezzuk.
Nem a latvany hanem a tobbi.
Legalabbis nekem mindig sikerul talalni,foleg dolomitok,de van osztrak is.Horvat meg a palya jo,a tobbi hasonszoru mint nalunk,pl 23 as.
👍️
Kiváló megyünk!
Cukkíni torta füstölt szalonna, sonka, kolbász benne, fokhagymás szoszival E. :)
Ja meg fröccs & pálesz kombó de van sör is. :D
Valamikor jöttök , azt sütünk , főzünk !
Aha! :) Anyának is hiányoztok már nem kicsit...
Az baj, ha erről meg kell győzni valakit. 😆
Mert meggyőzök mindenkit, hogy szembe jobb mint hátulról. 😇
Két keréken ? Is ?
Akkor csak egyetértesz mindenkivel. Helyes!
Na akkor jó lesz már találkozni barátom... :)