Nagyon kevés kamion megy pályát kerülve, előző cégemnél 1 hétig mikor a kamionoknak "piaci" árassá tették a gázolajat próbaképpen kecsó-győr vonalon kipróbáltatták velünk a fehérvár útvonalat mondván annyival keesebb az útdíj, hogy kijön a plusz üa., hát vazz 40km. +, fél óra +, és szétütve a futómű, ezt a külföldiek is tudják és az útdíj többlet miatt nem éri meg, néhány magyar kis maszek még erőlködik ezzel, de mivel a főutakról szakaszosan kitiltották a kamionokat így állandóan pár km-ként vissza kell térni a pályára így értelmetlenné válik a pálya kerülés.
Minden hasonló nyugati pályát is kikezdi csak ott még a nyomvályúsodás előtt elkezdik javítani, mondjuk az osztrák és német stau-k mennyisége és hossza nagyon nem hiányzik. 😄
felénk lassan minden út új lesz
megcsinálták az utat, egész sima de azért hullámos, csak hogy tudja az ember hol autózik
aztán elkezdődött a vasút felújítás ás jönnek a kamionok 50tonna kövekkel és szerintem még idén elbasszák az új utat
Hibátlan ! Ott lent a nagy hegyek között nem sok magyar autót láttunk , főleg nagy lakókocsival ! Kellett az energia bőven ! 100 és 120 között bóklásztam ! 😃
Egyébként egyetértünk.
De könnyebb kifogásokat írogatni, mint javítani.
"Egyedül talán a tranzit kamionok tejelnek, de azokból meg sok nem pályán megy."
Akkor most mi "baxxa" szét?
A kamion tranzit, amiből meg sok nem megy pályán?
Esetleg a szat kivitelezés nem lehet az oka?
megcsinálták az utat, egész sima de azért hullámos, csak hogy tudja az ember hol autózik
aztán elkezdődött a vasút felújítás ás jönnek a kamionok 50tonna kövekkel és szerintem még idén elbasszák az új utat
itt meg szerintem nem akartak eltérni az eddigi minőségtől 😁