Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Betermelésre nincs, de szolgáltatási kötelezettsége van. Tehát ha túlterhelik a hálózatot fogyasztás oldalon, akkor kénytelenek bővíteni, szóval egy hétig kéne csak lekapcsolni az invertereket, és meghívni a villanyautó klubbot bográcsozni.
Amúgy meg az áram díjának nagyobb része a hálózati díj, nem a tényleges áram díj, szóval elvárható hogy szolgáltassanak is, ne csak a pénzt szedjék be.

De szerintem nincs igazán gond. A technológia töretlenül fejlődik, egyre olcsóbb lesz, aztán az ilyen pökhendiségekkel, maguk alatt vágja a fát ez a posztkommunista bagázs. Úgy járnak mint a vezetékes telefontársaságok.
Tudom. Én olaszoktól rendeltem, mert itthon már nem volt ez sem.
Kicsit a beltartalom is más lehet, mert nekem már 6kW-os, meg pár százalékkal gyengébb a hatékonysága, viszont a kezelő panel amiben az okosság van, az egy független darab. Nekem ki lehet venni, és UTP-n elvezetve oda rakom ahova akarom.
Akkor rá kell úgy terhelni hogy elfüstöljön a trafó, és akkor kénytelenek lesznek cserélni. Betöltést nem kell garantálni, de az ellen nem tehetnek semmit, ha minden háznál egyszerre kezdenek villanyautót tölteni, azt biztosítani kell.
Hát ezaz hogy nincs 😂 haver körbetelefonált mindenkit.
Amint bejelentették a rezsicsökkentést mindennek az ára ugrott 30%-ot, aztán kb. 3 nap alatt meg a készletek is lefogytak, aztán örült hogy kapott ennyiért is, egy maradék készletből.
Tetősín is csak úgy volt hogy a raktáron lévők mind le voltak foglalva, csak a 3 méteres maradékokat lehetett elvinni.
Mit nez? Benne van,hogy korlatlanul es barmikor atveszi?
Ha nincs, akkor ez van sajnos.
Pont 300 pénz volt, 2 év garanciával
Kínából jóval olcsóbban jött volna.....valamikor.....lehet 2-3 hónap múlva
Mondjuk ezek a klón inverterek hihetetlenek, pl 5 kw inverter van vagy 10 féle voc-mppt árammal 3-6 kw bemenő pv teljesítménnyel
De formailag egyformák csak a festés más
Nem mindenhol
Pl haver keresztapja tanya program 4 Milla önrésszel napelem
Múlt évben fasza volt termelt sokat, idén április óta szinte semmit
Szolgáltató annyit mondott hogy ahová rá van kötve lett több napelem és ezért nem tud feltölteni
Már ügyvéd nézegetni mit lehetne tenni
Amúgy a napelemes csoportban 10 új érkezőből legalább egy a meglévő betermelőst akarja szigetre alakítani mert gondok vannak a hálózati oldalon
Lehet betermelni korlátlanul, csak fel kell rakatni (nem kevés pénzért) egy ad/vesz mérőórát.
1.2 millióért most vett haver, és ez csak 2kW-ot tud a szünetmentes ágon.
Ini inverter 5kW-ot tud, és 300ezer a bolti ára, de szerintem ő annyit sem adott érte.

Persze ettől még jó ez a fronius, de ez kifejezetten hibrid inverter, vagyis hálózatra visszatermelős akkus rendszerhez jó.
semmivel sem jobb mint ami van
ha lehetne betermelni korlátlanul akkor megérné egy ups funkciónak akkora akkuval hogy kibírjon egy napot minimál energiafelhasználással
Nem er meg ennyit?
Aszittem van píz. 😆
veszi a tököm, ezek a hibrid szarok geci drágák
jó ez a sziget, invertert kell cserélni 8-10 évente aztán jónapot, 3 klón inverter csere sincs annyi mint egy hibrid
és amíg megy addig ez is hibátlan
Férfi horgász, ini. :D
Hát a Star Warsban a Jar Jar Binks mondá...
Kampeca: megdöglesz, meghalsz, vége.
De mi az a kampeca?
Ini.

Vedd ezt az invertert,nem vag le aramszunetben,szoval mehet a sziget uzem.
http://youtu.be/5JJFOI8jWoU
https://baleset-info.hu/ket-au...

A baleset után pár perccel érkezhettem meg, mert a Kaposvár felé haladó suv-ban még benne ült a driver, le volt kókadva a feje, a partoldalra kipattanó autó sofőrje akkor kereste a helyét, hogy az út szélére ülhessen. Ami szerencséjük volt, pont akkor mehetett arra egy baszom nagy mentőautó éppen, mert a rendőrök még sehol nem voltak, a tűzoltó autóval val egy jó 4-5 perccel később találkoztam.

A lényeg, a fénykép nem adja vissza ami ott volt, a VW ablaktörlője járt a partoldalban az autón, a két fos eleje teljesen eltűnt de az utastér saccra megmaradt eredetihez közeli méretű a sofőrnél is, azt láttam.
Mondhat mindenki amit akar, de nagy autó nagy biztonság. Nagy autó vs Opel Corsa = kampeca.
Mint haver a Hyosung szervizben dolgozzott. Volt egy olyan széria, ahol behozta a tulaj az első olajcserére, és motort cseréltek mindegyiknél 😆
Hajcsavaró? 😂
Miért nem pálinkát akkor már. Az többet ér.
Teslában sem cserélek túl gyakran, de semmi köze a témához.
Kisturbós szutykokról volt szó, amik a garanciát sem bírják ki, meg az extrém kitolt csereperiódusokról, nem kamionokról.
Egy túlhúzott magas fordulatú motorban mindig is gyorsabban fog használódni az olaj.
És ehhez csak józan ész kell, meg némi tapasztalat a lekokszosodott olajlehúzóval, szóval te csak cserélj nyugodtan 1millió mérföldenként olajat a TSI-ben, mert a hajó motorokban sem kell gyakrabban 😆
Dehogy is. Hiszen akkor már kibírta azt amire tervezték, miért várna bárki is többet? 😁
A motorcsere is olajcsere. 🤔
Ja, de ennyit még nem sikerült vele menni egy év alatt.
Teslában meg elég gyakran után kell tölteni mert csak kétliteres az ablakmosó tartály 😁
Céges kocsikon vannak ilyen extrém csereperiódusok, amit szépen be is tartanak lízingelt autó lévén, de már 60ezernél olyan borzalmas hangok jönnek a kis TSI-ből hogy harmadik olajcserét nem fogja megérni szerintem.