na meggyütt a válasz az mvmtől(szemeit körbeforgató)
Szóval aug 15-ig szerintem mindenki diktálja be a mostani fogyasztását mert képesek lesznek horror rezsiáron elszámolni. (szemeit körbeforgató)
Aki eddig általánydíjas volt és jóval meghaladja a fogyasztása az 1729 m3 gázból szerintem amint lehet váltson át diktálósra(gondolkodós)
Ha én ezt nem teszem meg akkor jönnek kifelé a havi 160 ezres csekkek(szemeit körbeforgató) Ráadásul úgy, hogy egyéb más megoldást keresve én meg próbálok bentmaradni a rezsivonal alatt gázfogyasztásból(gondolkodós)
Az én BMW-m is valahogy így kapcsolgat 😁 ha nem nyomom, csak tartom a forgalom átlagos ütemét. 30 ezer után szól, hogy olajcsere...
Nekem is a haverok licitáltak, hogy 10-enként cseréljem, volt, aki 7500-at mondott (ő Zsigulin nőtt fel) merthogy így tovább él a motor.
Én meg pont leszarom, mire tönkre megy, addigra úgyse lesz már nálam 😀
90-nél típustól függően 1250-1300-at forognak az tény, 1500-ig váltáskor illetve fokozott gyorsításkor néha 1700-ig elforgatja az ember ha manualba kapcsolja.
Nem a meleg miatt hanem a gyártási technológia miatt lehet, mondjuk full sint az az elf ami elvileg belekerül, de valahogy mégis fura, hogy egy 2021-es motorba még ez a közel 30 éve használatos olaj kell, a 11 éves 1.6 HDI-be 5W30-as kell igaz az a dpf miatt az meg még nincs a clióban.
Mondjuk ez első tulajok ha nagy cég akkor nem szokták betartani illetve papíron igen, de csak kiszámlázzák és ezt jellemzően risztelik a szerviz és a cég ügyintézője így sokszor az első olajcsere az első kis maszeknál történik 5-600000-nél, no azokkal szokott mindenféle csapágy, vezérmű meg hasonló gondok lenni az meg, hogy nem a belevaló kerül bele még a jobbik eset. Épp a most otthagyott cégemnél volt az első szerviz és vizsga az összes 1 éves DAF-on és csak 2-3 órát voltak egyszerre 4-5-ösével a szervizben mindennel együtt, az biztos, hogy semmiféle olaj vagy szűrőcsere nem fért bele viszont gondolom a számlán minden kötelező szerepelt. 😶
A maiaknál általában 100000km van előírva ami nekem utoljára volt Renault Prémium annak 60000km volt előírva mint az euro3-asoknak általában, de én 30000-nél cseréltem, 768000-el vettem és 1200000-el adtam el és semmi gond nem volt vele illetve a diffivel igen mert, hogy az előzőleg 1 tulajos volt és szakszervizbe hordták végig és persze a nem belevaló olajat töltötték bele hanem ugyanazt mint a váltóba (és biza 200000km-ként volt előírva a csere, nincs örök hajtóműolaj csak "élettartam"-ot adnak meg egyes gyártók, de az annyit is ér) és a váltóba 80W-90 kellett míg a diffibe 60W-140 így nem csoda, hogy sírt a diffi 75 fölött, kicseréltwem belevalóra meg beleborítottm 8 tudus adalékot oszt sokkal csendesebb lett.
Persze, az egy jó motor. Mégis sok szerviz azokra szakosodott és mindig van a polcon felújított turbó, vagy hengerfej...Minden elromolhat...Még egy TDI is...
Apropo Döbriach felől oberwellach-heiligenblut a 106-oson szenvedősebb forgalom szempontjából vagy inkább lejjebb a 100-as Mölbrücke-Dölsach és úgy heiligenblut?
Az első verziót ismerem,délelőtt még csak közepes forgalmom nem túl izgi útvonal.
Itt az egyik szomszédomnak van Verso-S-e ilyen motorral, neki sincs baja vele. Sokan szeretik, mert amúgy jól működik, kellemes motor. és csak akkor kotlik meg, ha összevissza minden nem belevaló olajat raknak bele, azt is jó ritkán...De ilyen a Jazz 1,2-es motorja. Nyugaton nem hallani hibákról, a Jazz fórumba meg minden második csörög és eszi az olajat...Tekert órás, valahogy karbantartott behozott gépek...a legjobb autót is tönkre lehet tenni kitartó munkával...
nem nagyon szeretem a fauvékat de az 1,9 tdi ről csak jót hallottam tartósság szempontjából. A boyréjszerek is szeretik mert nagyon könnyen tuningolható. A gyári 110 lóból könnyen lesz 180-190 ló(szemeit körbeforgató) Nekem is volt egy példány felhúzva, 2 tonnás hajómat röpítette 60 km/ órával(meghajlós)
mazdák még az olajfogyasztók. havernak van itt kőrösön több olajat eszik mint benzint kizárólag autószerelők érdeklődnek a hírdetésre bár úgy sejtem az ford motoros(gondolkodós)
úgy kb 40x hívta őket mire kapcsolt a rendszer
Szóval aug 15-ig szerintem mindenki diktálja be a mostani fogyasztását mert képesek lesznek horror rezsiáron elszámolni. (szemeit körbeforgató)
Aki eddig általánydíjas volt és jóval meghaladja a fogyasztása az 1729 m3 gázból szerintem amint lehet váltson át diktálósra(gondolkodós)
Ha én ezt nem teszem meg akkor jönnek kifelé a havi 160 ezres csekkek(szemeit körbeforgató) Ráadásul úgy, hogy egyéb más megoldást keresve én meg próbálok bentmaradni a rezsivonal alatt gázfogyasztásból(gondolkodós)
Nekem is a haverok licitáltak, hogy 10-enként cseréljem, volt, aki 7500-at mondott (ő Zsigulin nőtt fel) merthogy így tovább él a motor.
Én meg pont leszarom, mire tönkre megy, addigra úgyse lesz már nálam 😀
Gondolom nem véletlenül 40-est adott meg a gyár.
jövőre már lehet üstben csináljuk saját fával.....
Az első verziót ismerem,délelőtt még csak közepes forgalmom nem túl izgi útvonal.
Az ilyen "10 ezrenként cserélem" emberek vajon tudják, mennyit megy egy kamion két csere közt?
tsanyi talán... 😁