Szorgalmazom hogy foglaljuk el norvégiát.......................bár kellene a fenének a 6 hónap sötétség.Itt van nekünk bogyó........Az fulltime setét. 😂
Norvégiában az áram 99%-át vízerőművek adják.
Ausztrián csodálkozom, mert ott is sok vízerőmű, szélerőmű, de mondjuk lehetséges, hogy ez a térkép egy pillanatnyi állapotot mutat, ami azért nagyon nem mérvadó az átlag termelésben, hiszen 18:00 az mindenhol csúcsidő, amit gáz vagy olaj erőművekkel egyenlítenek ki, miközben a napenergia már nem dolgozik.
Töltőn gondolom van egy LED ami jelzi ha feltöltött az akku, vagy épp töltés folyamatban van.
Na az egy TTL szintű jel, amivel vígan lehet vezérelni egy TTL vezérelhető szilárdtest relét, FET-et. Ha invertálni kell a jelet, akkor kell elé még egy darab tranzisztor is.
De ha nincs semmi ilyesmi, akkor egy PIC-et felprogramoznék ami méri az akku feszültésgét, és kapcsolgatja a töltő és a bojler között az áramot.
Te is tipikusan az a hülye vagy aki csak megy az autóval de műszakilag satu hülye hozzá, nem is tudom hol kezdjem a reagálást, ááá inkább neki se állok, úgy hülyeség ahogy van amiket leírtál. Sőt szerintem ez csak direkt provokáció hogy leírod ezeket. Egyszerűen nem így van.
Mondjuk nem tudom létezik-e olyan autó amire nem mondod hogy szar 😄'ráadásul ugy,hogy müszaki analfabéta és határtalanul igénytelen vagy mint egy homoki akác 😅
Így van. Közlekedni jó, az extrákat meg el kell felejteni . Az a keleteurópai majmoknak van. Magyar csoportokban más sincs csak biturbós R-Line :-)
Nekem csak Comfortline van, de szerencsére. Ebbe csak kevés extra van, de az is használhatatlan...vagy biztos jó, ha nagyon igénytelen az ember, nem érdekli a vezetés, a jó müködés...
Start-Stopp szar, akkorát ránt indításkor, hogy megijedsz amikor újraindít... szerencsére nem városba használom, ritkán állítja le a motort. A tempomat úgy szar ahogy van, nincs nem távolságkövető módja a távolságkövető meg csak idegbaj megszerzésére jó. Vagy kisebb sebességnél tart jó követési távolságot, vagy nagyobb, mindig állítgatni kell. Indokolatlanul fékez, sokszor motorfék is elég lenne, de tapossa a féket, sokszor hibáz, néha indokolatlanul vészfékez, vagy pl ráfékez a kerékpárosokra, akkor is ha kiteszem az indexet és nagy oldaltávolságot tartok. Szóval szar. Navi semmit sem ér, múltkor mentem egy 2018-as Golffal, abba is szar , pedig abban újabb volt. Azt sem találta meg fél óra alatt, hogy hol vagyok, nem hogy azt hogy hova megyek...Parkolásaszisztens másodpercekkel van lemaradva, a ha a csipogást meghallod akkor már rég koppantál, ha legalább lépésben tolatsz...a klíma az jó. Hardveresen is jó...
Annak ne örülj. Én mindig is japán párti voltam. De azok is csak addig jók, amíg fapadosak. Volt egy idöben egy Mazda 6-om, követtem a típus fórumait, de ha valami nagy szopás volt, akkor az ha az megkotlott. A Denso befecskendezök darabja volt annyi amiböl egy europai autó komplett felújítható volt...És ez még nem is lett volna baj, ha nem fordult volna elö gyakran, hogy azzal baj van. De háromszoros áron volt minden más is. EGR, DPF, turbós, stb...
tulajdonképen azt, hogy a franciáknak milyen az elektronikája nem tudom, mert az enyém egy tojota(kezeit széttáró) Persze ez is csak úgy tojota mint ahogy a képen nyúl a nyúl (kezeit széttáró) Minden esetre a az elektronika, az üzem anyag ellátó rendszer és a fékek az japán(meghajlós)
Sosem fikáztam a pözsó ülést. Olvass csak vissza, a dácsia ükést sem fikáztam, annyit írtam hogy azt ölelgesd. Nem 10-es,de már írtam. Jobb a dácsi ülés? Milyen értelemben? Egyáltalán mi az hogy jobb?
? most meg a dácsia ülés 😂
Eddig ez szóba se került a pezsóm ülést fikáztad a látatlanba 😅
Na a dákó ülése az sokkal jobb mint egy 2010-es cr passzáté ezt bátran ki merem jelenteni ha már itt tartunk(meghajlós)
Ezt aláírom...Egy rémes szerkezet, de mondjuk hardveresen elmegy, jó a motorja, váltó, fék, minöségérzet...de elektronikában nem tudom hol tartanak a franciák, de sokkal gázabbat nem tudok elképzelni, mint a VW. Az összes extra semmit sem ér benn, egy fillért nem adnék értük...
valami ilyesmi program nekem is van csak laptopon lehet csak kiolvasni
ezért keltem hajnalban hogy megnézzem a 24 órás eredményt
7,5 kw fogyasztás ebből 6,5 napról
szóvan 1kw a hálózat
ha így marad egy 3kw akku is elég lesz pótolni
nem kell(ujjával nemet mutató) csak az mindíg hót retkes az enyém meg szíp tiszta hatású, úgy, hogy mosót évente lát de azt is többnyire messziről 😅 Viszont az eső az barátja(gondolkodós) ha nem az afikai sivatagi jön ép 😂
Elkisérheti raks meg fulldigi is hogy legalább kártyázni tudjanak
Ausztrián csodálkozom, mert ott is sok vízerőmű, szélerőmű, de mondjuk lehetséges, hogy ez a térkép egy pillanatnyi állapotot mutat, ami azért nagyon nem mérvadó az átlag termelésben, hiszen 18:00 az mindenhol csúcsidő, amit gáz vagy olaj erőművekkel egyenlítenek ki, miközben a napenergia már nem dolgozik.
Na az egy TTL szintű jel, amivel vígan lehet vezérelni egy TTL vezérelhető szilárdtest relét, FET-et. Ha invertálni kell a jelet, akkor kell elé még egy darab tranzisztor is.
De ha nincs semmi ilyesmi, akkor egy PIC-et felprogramoznék ami méri az akku feszültésgét, és kapcsolgatja a töltő és a bojler között az áramot.
Nekem csak Comfortline van, de szerencsére. Ebbe csak kevés extra van, de az is használhatatlan...vagy biztos jó, ha nagyon igénytelen az ember, nem érdekli a vezetés, a jó müködés...
Start-Stopp szar, akkorát ránt indításkor, hogy megijedsz amikor újraindít... szerencsére nem városba használom, ritkán állítja le a motort. A tempomat úgy szar ahogy van, nincs nem távolságkövető módja a távolságkövető meg csak idegbaj megszerzésére jó. Vagy kisebb sebességnél tart jó követési távolságot, vagy nagyobb, mindig állítgatni kell. Indokolatlanul fékez, sokszor motorfék is elég lenne, de tapossa a féket, sokszor hibáz, néha indokolatlanul vészfékez, vagy pl ráfékez a kerékpárosokra, akkor is ha kiteszem az indexet és nagy oldaltávolságot tartok. Szóval szar. Navi semmit sem ér, múltkor mentem egy 2018-as Golffal, abba is szar , pedig abban újabb volt. Azt sem találta meg fél óra alatt, hogy hol vagyok, nem hogy azt hogy hova megyek...Parkolásaszisztens másodpercekkel van lemaradva, a ha a csipogást meghallod akkor már rég koppantál, ha legalább lépésben tolatsz...a klíma az jó. Hardveresen is jó...
Eddig ez szóba se került a pezsóm ülést fikáztad a látatlanba 😅
Na a dákó ülése az sokkal jobb mint egy 2010-es cr passzáté ezt bátran ki merem jelenteni ha már itt tartunk(meghajlós)
ezért keltem hajnalban hogy megnézzem a 24 órás eredményt
7,5 kw fogyasztás ebből 6,5 napról
szóvan 1kw a hálózat
ha így marad egy 3kw akku is elég lesz pótolni