sanyinak melós kocsi
átíratva redbetéve kb 300 ezer, aztán benne van még 10 év ígérete
ha taknyos kicsit a kipufogó annyit kell tenni hogy ledobni a hengerfej, kiszedni a dugót, kitakarítani a olajlehúzó gyűrűt átfúrni az olajfuratot a horonyban és máris nem eszi az olajat
a 10 éves dízel különbözetből meg lehet egy fasza robogót venni és még mindig marad cigire-piára 😆
a: hülye voltál és nekimentél valaminek ami akkor is ott volt amikor elindultál, sőt már akkor is amikor leparkoltál
b: hülye voltál és nekimentél valaminek ami akkor is ott volt amikor elindultál, sőt már akkor is amikor leparkoltál, ráadásul csipogott is
c: most akkor tényleg nem a nagyon hülyéknek fejlesztik ezeket a cuccokat??
májustól októberig simán lehet motorozni, általában 10-15 esős nap van ebben az időszakban
időkép már egész jól tud saccolni másnapra, szóval este lehet látni másnap mit hoz a szél
amúgy fura mert motorral, de már egy 50es robogóval is nyáron 40 fokban tök forró a menetszél, ellenben biciklin meg egy vékony mezben sokszor fázik az árnyékos oldalad, persze csak addig amíg meg nem állsz
aztán ha elromlik a radar és egy kisgyereket taposol el akkor meg avval védekezel hogy nem csipogott?
amúgy ha csipog, mert csipogott meg kell nézni mi a fasz van hátul......
Baszhatod ha kilátsz belőle de pont takarásban van a kibaszott elsőbbség adás kötelező tábla. Olyan lehetetlen helyre rakták a táblát hogy keresve sem lehetett volna szarabb helyre tenni.
Bementem a boltba, felidegesített a kis hülye informatikus gyerek, megkerültem a kocsit hátulról. Beültem, kezdek tolatni, csipog a radar, nézek a tükrökbe, sehol semmi. Biztos csak valami baja van, tolatok lassan csak csipog. Gurulok még és akkor megláttam hogy elkezdett dőlni a tábla. Egy hüvelykujjnyi horzsolás lett a lökösön. Na erre pont jó lett volna a radar.
Próbálj kilátni hátrafelé a Clio - sötétített - lőrésszerű hátsó ablakán, pláne xar derékkal. Kamera kellene, de az enyémben nincs, azt csak a legmagasabb felszereltséghez adták. Nagyon jó ez a radar nekem.
tolyotán is csak pittyeg a gyári
kb annyi az értelme hogy a garázsba beálláskor tudja az ember a kutya éppen hol ugrál
amúgy teljesen értelmetlen, ez is egy olyan dolog amit a hülyéknek találtak ki
Clio-nál a gyári tolatóradar - ha megrendeléskor kéred, nem utólag! - csak 70 ezer pénz, és a gyári tableten grafikával mutatja a veszélyes helyeket, nem pedig csak pittyeg mint a xar Ali-s. Az enyém készletes járgány volt, így már gyárilag be volt építve.
Nekem még a - majdnem fapados! - ZEN felszereltséghez 4 db automata villanyablak járt, most - másfél millióval drágábban - hátul KURBLIS ablakok vannak, vaze!
10 év körüli közép autót szeretnék amikben igazából ritka a benyás motor, ezeket régen szinte mindenki diesellel vette meg, talán az oktáviából és a ceed-ekből van több benzines, de azokra nem harapok annyira viszont napo 80-100km-t megyek ahol azért most már nem mindegy mennyibe kerül a bejárás.
Érdemes még dieselt venni? Olvagatom, hogy nagyot fog ugrani az ára és hiánycikk lehet belőle állandósulva pedig magamnak dieselt szeretnék, de erősen elagyaltam, hogy ilyen helyzetben kéne-e?
átíratva redbetéve kb 300 ezer, aztán benne van még 10 év ígérete
ha taknyos kicsit a kipufogó annyit kell tenni hogy ledobni a hengerfej, kiszedni a dugót, kitakarítani a olajlehúzó gyűrűt átfúrni az olajfuratot a horonyban és máris nem eszi az olajat
a 10 éves dízel különbözetből meg lehet egy fasza robogót venni és még mindig marad cigire-piára 😆
a: hülye voltál és nekimentél valaminek ami akkor is ott volt amikor elindultál, sőt már akkor is amikor leparkoltál
b: hülye voltál és nekimentél valaminek ami akkor is ott volt amikor elindultál, sőt már akkor is amikor leparkoltál, ráadásul csipogott is
c: most akkor tényleg nem a nagyon hülyéknek fejlesztik ezeket a cuccokat??
időkép már egész jól tud saccolni másnapra, szóval este lehet látni másnap mit hoz a szél
amúgy fura mert motorral, de már egy 50es robogóval is nyáron 40 fokban tök forró a menetszél, ellenben biciklin meg egy vékony mezben sokszor fázik az árnyékos oldalad, persze csak addig amíg meg nem állsz
3-4 literrel elketyegnek.
amúgy ha csipog, mert csipogott meg kell nézni mi a fasz van hátul......
Bementem a boltba, felidegesített a kis hülye informatikus gyerek, megkerültem a kocsit hátulról. Beültem, kezdek tolatni, csipog a radar, nézek a tükrökbe, sehol semmi. Biztos csak valami baja van, tolatok lassan csak csipog. Gurulok még és akkor megláttam hogy elkezdett dőlni a tábla. Egy hüvelykujjnyi horzsolás lett a lökösön. Na erre pont jó lett volna a radar.
miért vesz valaki olyan autót amiből nem lát ki?
kb annyi az értelme hogy a garázsba beálláskor tudja az ember a kutya éppen hol ugrál
amúgy teljesen értelmetlen, ez is egy olyan dolog amit a hülyéknek találtak ki
amúgy nemrég még robogót akartál munkába járáshoz venni
Meg hogy melyik márka melyik benzinesét hasonlítjuk melyik dízeléhez.