mondjuk van ilyen méretű autóm. Mindíg a raktérben szállítottuk benne a motorokat minek ez az utánfutósdis nagyzolás 😅
Ja értem,hogy mindenki lássa mi a rakomány 😂
zuhanás gátló lehet volt benne új korában de eddig simán csak leesett a talajmaró leeresztéskor, nem is volt alsó pozíció rögzítés mert egy lánccal mókolták össze az alsó állás rögzítését
eddig túrtam a youtube de ilyen vezérlő szelepet sehol sem találtam
csak a mechanikus elven működőt, amit esetleg 2 oldalról 2 elektromos tekerccsel mozgattak
olaj minimum felett de se le se fel semmit sem csinál pedig percekig volt mindkét állásban, simán emelhető le-fel kézzel a talajmaró, mintha nyitott lenne a munkahenger mindkét fele
Saját homlokrakodómmal nem volt ilyen gond, de a zuhanás gátló nem lehet szar? Elvileg az a dolga hogy a leeresztés akkor is lassan menjen ha elvágod a csövet, de ha a visszatérő ág elzáródik akkor nem fog leengedni.
A légtelenítést én úgy csináltam hogy párszor megemeltem, leeresztettem. A leeresztett olaj a gyűjtőtartályba ment a levegővel együtt.
Csak 60-80BAR-os volt a gép, de levegőnek nem sok esélye volt a rendszerben maradnia 😁
Amikor újra akartam kezdeni a motorozást, asszony aszongya, ide motor nem jön, vagy én megyek. Motor jött, asszony maradt. Na jó, nem volt ilyen egyszerű 😉
szedett már szét valaki elektromos vezérlésű (japó kistraktor)hidraulia szelepet?
kuvára más felépítésű mint a mechanikus
nekem beletört a bicska, igaz sosem láttam ilyet még
nem engedett le csak emelt, az elektromos vezérlő szelep jó mert ha megcseréltük akkor a leengedésért felelős is emelt meg amúgy is kattog és átenged
van még benne 4 db rugós szelep ezek épek, rugók is, a járatok tiszták féktisztítóval át lett fújva
de nem enged le a bitang.....mondjuk most emelni sem emel mert jó eséllyel légteleníteni iellene csak nem tudom hol kell
ini több mint 30 éve fogom és fotózom a halakat ez nincs 20+(kezeit széttáró) Az ember előretartja. Lehet látni az új nagysága, hogy arányul a felsőtestéhez. 12 körül saccolnám nagyon max 15.
Ja értem,hogy mindenki lássa mi a rakomány 😂
Most nem kell neki kap egy új csajkát 😂
eddig túrtam a youtube de ilyen vezérlő szelepet sehol sem találtam
csak a mechanikus elven működőt, amit esetleg 2 oldalról 2 elektromos tekerccsel mozgattak
olaj minimum felett de se le se fel semmit sem csinál pedig percekig volt mindkét állásban, simán emelhető le-fel kézzel a talajmaró, mintha nyitott lenne a munkahenger mindkét fele
A légtelenítést én úgy csináltam hogy párszor megemeltem, leeresztettem. A leeresztett olaj a gyűjtőtartályba ment a levegővel együtt.
Csak 60-80BAR-os volt a gép, de levegőnek nem sok esélye volt a rendszerben maradnia 😁
mindjuk látni most csak a 2 elektomos szelepet lehet
kuvára más felépítésű mint a mechanikus
nekem beletört a bicska, igaz sosem láttam ilyet még
nem engedett le csak emelt, az elektromos vezérlő szelep jó mert ha megcseréltük akkor a leengedésért felelős is emelt meg amúgy is kattog és átenged
van még benne 4 db rugós szelep ezek épek, rugók is, a járatok tiszták féktisztítóval át lett fújva
de nem enged le a bitang.....mondjuk most emelni sem emel mert jó eséllyel légteleníteni iellene csak nem tudom hol kell
pl ez 8,5 kilós dvcs ponty, ezt én csináltam és faszán is néz ki(sötétben ájfónnal)