én egyről tudok ami megállt és nem indult egy pegaso 650 volt
egy xt660nek meg tps szenzor lett off, de azt mókoltak egyet vizes faszénből meg csoki papírból és haza tudott jönni
ami karbis elmegy a fogarasra sz haza is jön, max ha valaki moslékot tankol akkor áll meg karbi hibával, de ekkor az injektor is kihal vagy a szűrő vagy minden egyéb
a karbit meg lehet javítani az út szélén az injektort nem, de nem mindenkinek
nekem főleg egy-két hengeres kaland van azokat egyszerűbb az út mellett mókolni
itt most nem a karbi beállítása a cél csak hogy hazavigyen akárhogy is
Talan utoljara uzemanyagrendszeres szopatast a wartburg csinalt.
Valamikor a 90 es evek elejen.
Blokkcsere miatt a skoda kettorkos karbit le kellett cserelni blokkal egyutt a regi egytorkosra,annak a rez uszoja repedt meg,es allandoan lelazult a pillangoszelep tengely.
Elment az alapjarat,igy fek-gaz egy labbal ment.
Nem nagyon tudok a 3 karbis motorodra ervenyes velemenyt mondani. Valo igaz, hogy a porlasztoknak nagyon betett a zoldules es a benzin pancsolasa etanollal es az azt kiegyensulyozo egyeb szenhidrogenekkel. Hozzateszem, hogy sok szerelo is csak ugatja a dolgot (meg a celebek IS :D ). Nincs is injektor-ellenes ervem az Ini altal felvetett gondolaton felul.
Hát én nem nagyon hallottam még injektor hibáról... de biztos van. Porlasztó hiba meg 10x annyi... és egy sor4 karbiját elég nehezen szeded szét alap szerszámokkal sötétedéskor a Transalpinán 😁 meg biztos nem lesz nálad tömítés készlet 🙁
Autóban már 20 éve nincs porlasztó (a jobbakban 30 éve) talán ez se véletlen.
az addig jó amíg jó
azért a karbist lehet addig basztatni amíg haza nem visz
injektoros meg kibassza a hibakódot és vége mindennek
ritka az ilyen, 10+ év alatt egyet láttam, de a tulaj nem volt boldog meg a család se amikor mentek menteni erdélybe
Ha szerencsem van egy kunkorral a vazcsoig tudom vezetni ott bilincs es mehet a pumpahoz a szuron at.
Oszt ha mukodik talan invesztalok egy tourmax csapba,az csak 20 ezer.
a poliuretán vagy mi a fene csöveket hívják szilikonnak a népek, kurva drága cucc
keményebb rugalmasabb mindent is bírnak nem keményedik meg a benzintől sem ellenben kb 20 év és elporlad napfénytől védett helyen is
Ilyen csapot raktam egykor én is a robira, de pár nap után levettem, mert kétkezes, irgalmatlanul nehezen forog. Ha elmész egy kertigép üzletbe, ott olcsóbbért lehet venni műanyag házas, piros forgatós benzinálló csapot.
Vagy 5 éve van a motoron, semmi baja.
Na hebrakokas beindult,szerbaszkuraltam a csapot es kibeleztem,a fedelet le kell hegeszteni,ket 4 es csavar kell,az atiker csapot nem talaltam meg de ideiglenesen szereztem egy kezit.
Mit ne mondjak,van kulonbseg atmeroben,szoval lehet egy 7 es benzincsovet ra tudok eroszakolni,ha nem akkor szilikoncso lesz.
egy xt660nek meg tps szenzor lett off, de azt mókoltak egyet vizes faszénből meg csoki papírból és haza tudott jönni
ami karbis elmegy a fogarasra sz haza is jön, max ha valaki moslékot tankol akkor áll meg karbi hibával, de ekkor az injektor is kihal vagy a szűrő vagy minden egyéb
a karbit meg lehet javítani az út szélén az injektort nem, de nem mindenkinek
nekem főleg egy-két hengeres kaland van azokat egyszerűbb az út mellett mókolni
itt most nem a karbi beállítása a cél csak hogy hazavigyen akárhogy is