Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tartosan 180 felett nem fog menni vele,pontjo. 😆
jó a csupasz, mindig is utáltam a dzsungelharcot
Csupaszt venni most. De persze te tudod.
Inkabb a Z900RS.
KB. 😋
Z1000 ? Esetleg z1000 H2 de a natúr H2 -t vettem volna ! ☹️
Tudom Te gyerek tudom! 😊 Csupasz esetleg, Z1000?
Ha nem töröm össze magam akkor tudod hogy milyet vettem volna , itt van a képe a függönyömön . 😊
Rajta vagyok az ügyön , keresgélek ! 🤑
Talált! Ott ül rajta. Ja az régi kép. 🙃 Jó van na. Azért remélem tavaszra összejön neki. Addig úgysem kell mert hideg van. Motorozzanak a megszállottak. 😁 😉
Na, találtál már motort barátom?
Hali ! Akkor én ezt már éreztem 1990-ben mert egy GS 500-zal kezdtem a keleti vasak után a nyugati vonalat ! Azt is hozzá kell tennem , hogy az egy Suzi után csak a Kawák ! 🙃
A legtöbben azért választják a gs-t mert státusz szimbolum nem pedig azért mert az a motor a legjobb nekik.
Vannak akik ezt beismerik de a legtöbbnek túl nagy az egója hogy a gs után vagy helyett bármi mást vegyen, hiszen a gs a “motorok királya”…
"bűnös nyugaton" má megint... 😅
mindig azt mondom hogy egy keleti túrán...... keletebbre legtöbb helyen gázló van mincs híd aztán ha megfekszik a gép akkor cumi van, márpedig jártam sokszor gázlóban és mindig volt olyan aki elkottázta
a bűnös nyugaton ilyen gond nincs.......
Oké de ez extrém felhasználás. Én nem fetrengek tócsában, esőre álló időben ki sem hozom a hobbinak valót. A munkásmotor meg jön-megy nincs mese...
nekem egyszer volt szopás a karbival amikor egy tócsában eldőltem, aztán nagyobb volt a víz mint gondoltam és a tank víz alá került, aztán addig nem is volt gond amíg nem kellett tartalékra tenni a gépet, utána kezdődtek a gondol mert víz került a karbiba, leengedtem mentem 200 métert ismét leengedtem majd megint 200 métert ismét leengedtem
aztán kb 2 km át kettes nyélgázon kisebb-nagyobb szünetekkel kijáródott a víz a tankból
mondjuk ilyenkor szerintem az injektoros gép ott helyben letérdel, és amíg nincs kiöntve minden benzin a tankból és vízelen betöltve addig el sem indul
vagy lesz vagy nem de az biztos 😂
meghirdetünk minden motort, aztán ha elviszik a 390est jó áron akkor lesz robogó, ha sok lenne a bukta vele akkor nem lesz robogó hanem marad a 390
tenere700 minden képp lesz, de hogy mikor nem tudni mert jelenleg nincs sehol sem rally edition
simán mennék de geci lassú, és nincs annyi szabadidőm
ha lenni időm meg pénzem meg valaki aki vezeti azokat a dögöket simán bevállalnám
Eloszor is ket peldat mondtam. Es igen, a terkepjuk szar, egyik orvoslasa a dolognak a PowerCommander. A masik az, hogy a lambdat kidobjak belole es feltesznek egy open loop terkepet. Es mar ott is vagyunk, hogy vezerelt, nem szabalyozott.
Masodszor a fogyasztas es a CO tekinteteben kifejezetten igazat adtam neked.
Három év alatt bele lődörögtem 6ezer km. Volt kettő fuvóka dugulásom azt vettem egy szűrőt a csap-karbi közé aztán több gondom nem volt.
Na lesz fotelmotor, vagy mi lesz? Csak az otthoni fotel? Annyit írtad itt bakker...
Ja, mint a Babettások, nekivágtak Babszival Ejrópának. Igaz, beszart mind, meg full orál volt, de ilyet nem csinált senki, mehetett a tyúbra - mert GS-es túrával már nem lehet villantani 😁
Még mindig nem értem miért nem egy társzekér elé befogott két szép ökörrel jársz ha ennyire bizalmatlan vagy? 😂
de csak azért gs mert az a menő....
az igazi fanatikus túrázók többnyire valami lomokkal járják körbe a világot, igaz ezek lassan kivesznek ebből a műmájer világból