A pumpa megoldja. Nyilvan a lovato/tomasetti/atiker magnesszelep kisebb lyuku, de ha ott a szivattyu, akkor nincs ebbol para.
Tomasetti van keznel, annak negyes a lyuka speciel a magnesszelep zaro dugattyuja alatt. Ha ott van mogotte a 2-4psi nyomas, amit a pumpa csinal 1.5-2 liter per perc siman atjon rajta.
A benzincso atmerok miatt viszont nem tudom, kell-e madj szukito adapter itt-ott.
Nem ejtős hanem egy kezi csap es az a foshatár kattogós benzinpuma nyomja fel a karbiba.
Erdekesseg hogy az F2 nel vakumos benzincsap volt,ennel meg ez a hulye rendszer,meg egy cut-off rele is be van a rendszerbe teve,nem csak az a szar pumpa.
A kinai amugy tenyleg felejtos.
A Tourmax es a K&L forgalmaz japan gyartmanyu cseredarabot. Mar ha teljesen cseres, persze.
Tourmax FPC-103T es K&L 18-4133.
Sok esetben a nagyobb atmero azert indokolt ejtotartalynal, mert a karbi tuszelepe es a tank kifolyo nyilasa kozti szintkulonbseg kisebb, teli vagy felig teli tanknal egy otos csovon is menne eleg cucc, de be-bedadogna a vegere.
Szereld le bogyóéról, ugyis utál motorozni
Tomasetti van keznel, annak negyes a lyuka speciel a magnesszelep zaro dugattyuja alatt. Ha ott van mogotte a 2-4psi nyomas, amit a pumpa csinal 1.5-2 liter per perc siman atjon rajta.
A benzincso atmerok miatt viszont nem tudom, kell-e madj szukito adapter itt-ott.
https://webshop.molnarautogaz....
Nem lesz kevesebb a benzinmennyiseg?
Erdekesseg hogy az F2 nel vakumos benzincsap volt,ennel meg ez a hulye rendszer,meg egy cut-off rele is be van a rendszerbe teve,nem csak az a szar pumpa.
A Tourmax es a K&L forgalmaz japan gyartmanyu cseredarabot. Mar ha teljesen cseres, persze.
Tourmax FPC-103T es K&L 18-4133.
Sok esetben a nagyobb atmero azert indokolt ejtotartalynal, mert a karbi tuszelepe es a tank kifolyo nyilasa kozti szintkulonbseg kisebb, teli vagy felig teli tanknal egy otos csovon is menne eleg cucc, de be-bedadogna a vegere.
azon egy v8as benzinesnek is elég nyál csorog
Olyat hol?