Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem bánom, hogy a legújabb melós mindenesem is már injektoros. A karbisokkal sincs nagy gond, ha folyamatosan vannak hajtva, nem elrakva hosszú hónapokra.
injektor vezérlést meg át lehet írni szóval hogy meg mit hogy csinál az részletkérdés
én bizalmatlan vagyok a sok "villanyos biszbasszal" szemben
sok felesleges biszbasz sok hibalehetőség, lehet sosem lesz hibás de akkor is ott van

ez kb olyan mint a bowdenws kuplung vs olajos kuplung történet
a bowden egszerűbb, javíhatóbb olcsóbb, ellenben sűrűbben be tud szarni ha el van hanyagolva
az olajos faszább, nyomáspont nem mászkál el, sokáig bírja, ellenben ha beszarik akkor nehezen javítható(cserélhető) nomád körülmények között és geci drága
...ehhez képest az ilyen túrákra mindenki BMW GS-t választ, ami befecsis 25 éve 😁
Persze egy jó 1 hengeres haccázas 1 karbival - és lehet a tatyóban egy komplett másik, nem nagy súly... na ez a biztos! Persze megszakítós* vagy mágnes gyújtással 🤔

*plusz 2 megszakító meg 2 kondi is a tartalékban
És abból az egy példából vonsz le következetést? Lehet, mindössze annyi, hogy a tökéletlen karbi miatt alul dúsat kap, és már meg is van a kis plusz erő (érzetre) - a fogyiról, CO-ról meg ne beszéljünk 😁 vagy csak ai injektoruk térképe nem sikerült.
He belegondolsz, az injektorral mindig viszacsatolt szabályzás van, a porlasztó meg tulajdonképp csak vezérlés - és itt el is dőlt.
ami volt 88as ténérém avval simán el mertem volna indulni bárhová is
max egy kuplung lamella szett lett volna a zsebben mert azt nem tudtam milyen állapotú volt
...vagy az Obsuszt Roland. Merev vazon raadasul.
Mindenre van pelda meg az ellenkezojere is.
Okos ember meg olyat vesz ami nem nyiffan meg 30e alatt. 😆
ő meg igen...... http://youtu.be/u81l6gNSdWg
egy ilyen motorral, bárhová el mernék menni ha előtte megcsinálom gyáriasra
ezeket az okos ember indulás előtt csinálja meg.......
Ez a fazon se 30 éves karbissal gyűrte le a 35e-ret.

http://youtu.be/nfbjI-xixoQ
Nameg ha elindulsz gyalog megspórolnád a táska alkatészt is.
És semmi se romlik el,főleg a villanyos dolgok nem. 😆
Az úton éjszaka a semmi közepén generátor tekerés?
Nem ez volt a felütés?
az afrikának alapból szar az üzemanyag pumpa, régen a yamahának a vákumost tettek bele mert az sokkal jobb volt
kuplung meg olyan hogy ha egyszer megjavítod sokáig jó csak amikor azt mondja a honda hogy 450 ezer akkor az ember elkezd alternatív megoldások után nézni 😂
generátort is meg lehet tekerni most más sokkal jobb vezetékek vannak mint 20 éve simán meg lehet csinálni hibátlanra
így lesz egy 400 ezres lomból 2 millás lom..... ellenben mint írtam én ebben jobban megbízok mint a minden villanyos cuccban, ami a világ nyugati részén nem okoz problémát, de egy mongol jurtában nem lesz feltétlen hibakód olvasó
Ja,és egy mai új bringával elindulsz tuti lesz gebasz futómű,idomok törnek,stb az extrém haználat miatt.De hogy a blokk meg az üzemanyag rendszer megkattan az kizárt.Főleg nem 50e km alatt.
Még a celeb long way ben kenobiék is csak a tehén vázát hegesztgették az út alatt,és persze a hegesztés miatt ami valami ujgur pálcás titánnál csináltak az elektronika nyiffant meg.
De baze,szibériába nem GS 1200-al megyek 300 kló cuccal.
Ha csak egy 800-as GS lett volna minimal csomaggal simán végigmennek.
Az Andor aki ilyen africaval indult neki elég sokat szopott a generátorral,kuplunggal.Meg ezzrl az istencsapása üzemanyagszivattyúval. 😂
ez így igaz
pl ha vennék most motort csak injektoros lenne
de
ha tervben lenne egy nagyszabású mongol-kína vagy afrika túra mindenképp egy 20+ éges karbissal mennék
előtte fullra felújítva egy teszkós fila hátizsákbyi pótalkatrésszel simán végigvinnék teljes lelki nyugalommal egy 50-60 ezes túrát
egyetlen új motorral sem volnék ilyen nyugodt

persze aki balfasz annak mindegy mi romlik el alatta semmihez sem ért, de mi már tizenévesen dugót cseréltünk útközben a szimón ha megkívánta a helyzet, márpedig megkívánta mert egy lerúgott foshalom volt mind 😂
Bonnie-bol minnel fiatalabb anbal jobb.
De soec a 2009–es street inyektorja kurvajol sikerult keihini peldany.
Igaz eleg beteg agyszulemeny az alapjarat allitoja,egyszer eltekergettem. 😆
Nem erre gondolok. Pl. a Bonneville-k asszem 2008-tol befecskendezosok, elotte karbis volt. Az injektorosak nem huznak ugy alulrol, mint a karbisok.
VTX1300 vs VT1300CX ugyanez a sztori. Tipusa valogatja, nem mindenhol sikerult ez resmentesen.
Mondom, nem vitatom el az EFI erenyeit, de nem is fogalmaznek sarkosan.
Vannak kabis turbos gepek de ha igazan megfujsz egy motort a karbi nem lesz eleg.
A teljesitmeny kerdeseben nem ennyire egyertelmu a helyzet, a tobbiben termeszetesen igazad van.
Mondhattok bármit, a karbi letűnt téma... fűnyírón, fűrészen, esetleg 50 cm robogón még elmegy, de igényes helyre - járműbe - már nem való. Teljesítmény, fogyasztás, megbízhatóság, környezetvédelem, ezekben sehol nincs már. Persze értem, retró járműparkon még ez van, ezt kell használni.
8 literes nyomasproba, ez jo :) 200ml-s allatorvosi fecskendovel tisztan es egyszeruen elvegezheto, de nem nekem van FB-s fanklubom, nekem kuss :D
A keszletek egyik hibaja, hogy nem tartalmaznak mindent (pl. pillangoszelep tengely szimeringet sem, ami legalabb ennyire fontos) es nem kapsz melle informaciot sem.
Nekem a kedvencem az volt amikor diribdarabra szedtem a sort,felujitoszett bele,osszerakom,tasi fele nyomasproba 8 liter benyaval magasbol,es dől orran-szajan.
De nem a felujito cuccai,dehogy,a karbikat osszekotő csovek O gyuruimehettem szimeringboltba egy sublerrel mericskeltuk azt a szakajtonyi O gyurut ami kellett.
De tuti jo es szerelheto az ut szelen,csak nekem nyug a gondmentes inyektorrol atulve.
Mondjuk megneznem a 4 karbit hogy javitja ini,mondjuk membran szakadassal,mikor leszedni a 4 flasnirol is egy kesz eroemelo szam,majdnem felemeltem a motort.
Es visszatuszkolni nehezebb. 😁
Bocs, osszekevertem. Eltelt nemi ido a valasz es az olvasas kozt.
Nyilvan nem Ini vagy en vagyunk az idealis merites, de engem speciel nem tart vissza, ha porlasztos valami - kulonoskepp azert mert az en izlesemnek megfelelo es az igenyeimmel osszeegyeztetheto motor nem nagyon keszul EFI-vel.
Erdélyben egy csóka inyektoros FZ-6 nak dízelt adott,füstölt mint a ruszki tankok egy ideig utána hazament szerelés nélkül.