A scenic csak ugy jott..tudni kell higy az autoknak itt nincs aruk.
A Scenic jo volt, mert eleg tagas hogy a csalad beleferjen, de persze a draga franciak alltal agyonbonyolitott technika egy nagy szar.
Egyebkent '98-as a kicsike es 160.000 Ft volt, masfel ev muszakival.
Eddig 2 ev alatt ez a 9. autom, merthogz az atiratas is ingyenes.
Volt szinten '98-as Audi A4-esem, az is kokemeny 290.000 Ft volt, gyonyoru allapotban, vizsgaval.
Szoval ezert nem is gondolkodik az ember nagyon, amikor autot vesz.
Sznobsag nelkul elmondom hogy a havi fizetes kb 700.000 Ft kornyeken van, igy meg erthetobbe valik hogy mert csere-berelgetik az emberek az autojukat olyan surun.
TM-et nem bantam meg, nagyon varom hogy mit fog muzsikalni verseny korulmenyek kozott. De francia kocsit nem veszek tobbet, az biztos.
ha 1x hagy cserben egy auto, mar az sem jo...na de 4x ?
Most Toyota-kat vagy Volkswagen Passatokat nezek olyan 2000-es evjarat koruliket, az is 200.000 Ft alatt van arban, csak klasszisokkal megbizhatobb a motorja.
Merthogy a kedves Irek, minden 3. autot hengerfejesre raknak..
Mar reg kesz lenne, ha nem szart volna be a kocsim...most azon gondolkodom hogy eladom a kocsit es veszek masikat...tul sok bajom van ezzel a Scenickel
..egyébként ha jól látom, ez Fót...
Na, ha mégegyszer hazavetődök, jól elkérem ott a bringádat egy körre..kíváncsi vagyok hogy mekkora a különbség a GG meg a TM között, 4T-ben...
...mondjuk már talán rég hajthatnám a szekeret, de ha egyszer belelendülök a felújításba...most rendeltem meg a himba felújító szettet (tengely, összes csapágy,porvédő,stb), asszem 12.000 Ft
Remélem, jó boltot csináltam, lövésem sincs, mennyi egy ilyen kitt otthon..
Még hétfőn berendelem a dugót, az kb 2 nap alatt itt van és indul a mandula..
ma már csuklóerősítőt is vettem hogy ne legyek punnyadt, meg bejárok a céges edző terembe bicajozni + kondizni
Hja, komolyan veszem ám a versenyre felkészülést!
A scenic csak ugy jott..tudni kell higy az autoknak itt nincs aruk.
A Scenic jo volt, mert eleg tagas hogy a csalad beleferjen, de persze a draga franciak alltal agyonbonyolitott technika egy nagy szar.
Egyebkent '98-as a kicsike es 160.000 Ft volt, masfel ev muszakival.
Eddig 2 ev alatt ez a 9. autom, merthogz az atiratas is ingyenes.
Volt szinten '98-as Audi A4-esem, az is kokemeny 290.000 Ft volt, gyonyoru allapotban, vizsgaval.
Szoval ezert nem is gondolkodik az ember nagyon, amikor autot vesz.
Sznobsag nelkul elmondom hogy a havi fizetes kb 700.000 Ft kornyeken van, igy meg erthetobbe valik hogy mert csere-berelgetik az emberek az autojukat olyan surun.
TM-et nem bantam meg, nagyon varom hogy mit fog muzsikalni verseny korulmenyek kozott. De francia kocsit nem veszek tobbet, az biztos.
ha 1x hagy cserben egy auto, mar az sem jo...na de 4x ?
Most Toyota-kat vagy Volkswagen Passatokat nezek olyan 2000-es evjarat koruliket, az is 200.000 Ft alatt van arban, csak klasszisokkal megbizhatobb a motorja.
Merthogy a kedves Irek, minden 3. autot hengerfejesre raknak..