jogos az csúnya vidi
nekem amikor felrakták, toltam neki mint a fene, gumistól kifordulva 3.ban kerékre jött fel pedig még nem kopott le a formaleválasztó réteg róla de a mecsekben én is óvatosan nyomtam, nem akartam én sem úgy járni
:D:D még soha nem voltak új papucsaim egyik motoron sem:D végig az a videó járt az eszemben, mikor a srác az új gsx-ert eldobja a szalon előtt:D első pár kmen szinte nem is döntöttem:D
Király, hogy így összeállt a gépezet van egy olyan sejtésem, hogy nyáron jónéhány gurulást be kell pótolnunk, ami tavaly kimaradt am új gumit egyből le kell koptatni egy jó szerpentinezéssel én is a gumistól mentem a mecsekbe
Láthattál:P örültem a gépnek mint majom a faszának:D
2 új gumi
Karbiszinkron
Szelephézag állítás
Új akksi
Vezérműlánc
Gyertyasor
Olaj+szűrő+légszűrő
Nekem eddig is bazira bejött, de kurvasokat javult:D szebbenhúz:P motorozgattam ma picit:D vissza kell fejleszteni a reflexeket:D alig döntöttem ma:D kihagyás meg az új gumi miatt is :)
gondolom enduróra kell. vannak azok a lakkok mint pl amit az autó műanyag lökösére fújnak, azok elvileg "hajlékonyak" mert nekitolatsz valaminek nem pattan le a festék
Hát ez attól függ h hugyos józsibácsi csengersimáról festi le vagy szakember, egy jó kabinban szebb fényezést lehet csinálni mint a gyári, ez attól függ h mennyi pénzed van.
Az meg h mennyire tartós függ a lakkozástól, mivel az a legfelsőbb réteg.
Hello bocs, hogy zavarom a népet csak kérdésem lenne. Van itt olyan aki már festette a motorját? Ha igen, akkor mit tud elmondani a festésről? Tartós? Vagy ha neki ér egy faágnak egyből le is szedi onnan ahova hozzá ért?
nekem amikor felrakták, toltam neki mint a fene, gumistól kifordulva 3.ban kerékre jött fel pedig még nem kopott le a formaleválasztó réteg róla de a mecsekben én is óvatosan nyomtam, nem akartam én sem úgy járni