Ok, már válaszoltam, azért vettem ugyanazt, mert ez volt benne és bajom nem volt vele. Tiszta sor, hogy ilyet veszek bele. Aztán találtam a user manualt. Ennyi. Holnap már a belevalóval zümmög.
Széles utat :-)
Hello! Sajnálom, ha kötekedésnek vetted amit írtam. Nem annak szántam! Lehet rosszul fogalmaztam meg, hogy nem értem meg azt, hogy ha 9-est írnak bele, akkor hát az kell. A 8-as nem. Ennyire gondoltam. És akkor kell bele venni olyat, nem drága és túl is van tárgyalva. Erre gondoltam, nem kötekedős ez. Nem azt írtam, hogy hülye voltál, mert a benne levő 8-as után mért vettél megint 8-as! NEm ezt írtam! Szal asszem részemről lezárva! Cső
nekem BR8EG meg az irridiumos BR8EIX volt cr-ben, probaltam 9-est is, azzal nem jol jatszott, irridiumos pedig 20 perc utan meghalt, nem tudott tisztulni, plusz szetegett, kapta rendesen, a mocihoz adtak, szal kiprobaltam.
tiedbe irnak 7-8-9est is, 8-as arany kozeputnak tunik, bar fene tudja
Szia, köszi a választ, 1000 Ft alatti értékben eszembe sem jut egyelőre az ebay. (30% kedvességem van alkatrészből, igaz autósbolt, de gyertyájuk az még van :) )
Azon gondolkodtam még, hogy esetleg direkt van benne 8-as hőértékű a "tuning" kipuffogó miatt? Lehet, hogy csak a gyárihoz való a 9-es? Bár ez meg nem logikus, mivel a gyári az a folytott motorhoz van belőve.. és oda lenne "elég" a 8-as, tuninghoz meg inkább a 9-es...
azt meg csendesen megjegyzem, hogy kocsimba 80ezer km-et volt ugyanaz a 4 gyertya, ugy is adtam el 150ezer km-el, vicces, perfekt volt mikor lecsekkoltam eladas elott (T.ace, a vas ott szokott lenni IBM-nel, feher 98as B vectra, 17es alukerek, sportrendszer, egyik ERP3-as spanom vette meg 600er, itt meg vettem 00' szarer-hugyer ).... irridiumosra is rengetek km-et irnak, 5000kent erdemes megcsekkolni
cbr-t is fehervari vette meg, lehet osszefuttok vele, eleg egyedi a vas
karbi .... azon jatszal kicsit, gyertya vagy jo vagy nem ....
50es 2T alul nem is fog rantani, nincs semmi nyomateka .... 250es sem ment alul semmit, huzni kell neki, power nyit, lehet kapaszkodni. gyertyat meg ebay-rol rendelj, sokat lehet sporolni, nagyon sokat ....
Ebbe "csak iridiumos megy". Gyárilag is az van benne.
Az előző motorkámon magasabb hőértékű gyertya volt a kelleténél. 6000-es fordulaton egyszerűen elkezdett durrogni, meg rángatni. Gyertyacsere után meg minden gond nélkül ment.
szia orvil! szép aranybarna színű! Azon ne aggódj, hogy nem húzom neki, azért ez csak egy 50-es, kis gázzal nem is megy! :D rendeltem egy 9-es hőértékűt, valami 7-800 Ft-omban lesz... hihetetlen azért. a fos di-tech sr-be 3e volt egy szaros gyertya, ja és kéthetente kérte az újat... :S
Szeretem a karbis 50-eseket! Főleg az endurokat :D
te meg irrrrrridiumosat vegyel ha csereled, nagyon sokat bir, csak neha ki kell venni tisztogatni, bele ne egjen korulotte a cucc. pl ngk imr9c9h volt nekem bent sokat, az picsa jo gyertya .... 50$ volt a 4 postaval USA-bol, otthon meg 8000 darabja
nezt meg a regit,ha fekete a gyertya, akkor magas a hoerteke, nem tisztul (huzzad neki jobban, hehe). ha tul alacsony a hoertek, akkor meg elolvad benne a lenyeg, oszt az sem jo. nekem 8as volt cr-ben, 9est nem szerette, motorja/ccm/hasznalat valogatja ...
Nyugalom ember. Ha már egyszer kötekedsz, olvass rendesen.. azért írtam, hogy sikerült hozzájutnom egy user manual-hoz, és abban olvastam. Nagyon értékes hozzászólás volt, köszönöm
Szabadság, pénz, pénz és pénz.
Széles utat :-)
tiedbe irnak 7-8-9est is, 8-as arany kozeputnak tunik, bar fene tudja
Azon gondolkodtam még, hogy esetleg direkt van benne 8-as hőértékű a "tuning" kipuffogó miatt? Lehet, hogy csak a gyárihoz való a 9-es? Bár ez meg nem logikus, mivel a gyári az a folytott motorhoz van belőve.. és oda lenne "elég" a 8-as, tuninghoz meg inkább a 9-es...
cbr-t is fehervari vette meg, lehet osszefuttok vele, eleg egyedi a vas
50es 2T alul nem is fog rantani, nincs semmi nyomateka .... 250es sem ment alul semmit, huzni kell neki, power nyit, lehet kapaszkodni. gyertyat meg ebay-rol rendelj, sokat lehet sporolni, nagyon sokat ....
Az előző motorkámon magasabb hőértékű gyertya volt a kelleténél. 6000-es fordulaton egyszerűen elkezdett durrogni, meg rángatni. Gyertyacsere után meg minden gond nélkül ment.
Szeretem a karbis 50-eseket! Főleg az endurokat :D
ecceru